Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 8. 12h:04' EZ A 653. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD 654. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 22 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2774 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: vv 224 26 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 70 90 | elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot a 90. varázslatot |
* 4. KP: ek 134 85 2 | t. energia kisütése: 134 85 2 |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: h 1253 0 0 | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: vv 88 27 64 | elmormolod a 88. varázslatot a 27. varázslatot a 64. varázslatot |
ek 7 23 2 | t. energia kisütése: 7 23 2 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
v 22 347 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 697 200 | használod a 697. tárgyat |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
139 | 140 | 141 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
fa 258 4630 1 | feladod a 258. tárgyat a 4630. kalandozónak (1 darabot) |
bb 258 2 232 | beraksz a bankba a 258. tárgyat (2 darabot) |
vv 58 58 73 | elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot a 73. varázslatot |
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Meglövöd a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Trákin csákányával párszor keményen megütöd a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 3 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 138, gyógyulás: 14, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa! {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.}
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {max. életpontja: 59-88.}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 1137 2 | használod az 1137. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a törpemammut fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a törpemammut ormányát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa! {max. életpontja: 59-88.}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {max. életpontja: 59-88.}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [144,57] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
(Továbbmész...) [145,57] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy ork kunyhót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy trikornis herceg. (ld. enc.) {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a burástya királynő bal oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a burástya királynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [145,59] Tovább barangolsz a fák között. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm erdei makkfonyát dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
(Továbbmész...) [145,60] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy főutcát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
kre 396 1222 6 | kreálsz a 396. tárggyal az 1222. tárgyat (6 darabot) |
ek 503 116 98 | t. energia kisütése: 503 116 98 |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: bb 56 100 0 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (100 darabot) |
* 7. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
TESTÉPÍTÉS A testépítés szakértelem leginkább az erejüket növelni, a testüket izmossá, tetszetőssé tenni akarók körében népszerű. Köztudott, hogy a súlyzó használata meggyorsítja az erő TF-elésének hatékonyságát: ha azonban rendelkezel a testépítés szakértelemmel, ez a dolog még fokozottabb! Ahányas a testépítés szakértelmed, annyi plusz százalékkal nő a súlyzó hatásfoka. A testépítés szakértelmed az erő TF-elése növeli, méghozzá igencsak gyorsan! A testépítés szakértelmed csak a szakértelmet kifejlesztő KT-k tagjai tudják növelni gyakorlással, még akkor is, ha valamilyen úton-módon (öröklés) megszerzik a képességet. |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY) Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 25 (34) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 35 (36) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 30 (40) | Védekezés: | 72 (77) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/73 év |
Egészség: | 37 (45) | Életpont: | 522/420 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (50) | Varázspont: | 474/9 | Pénz: | 3413 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 36/26 | Pszi pont: | 151/89 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/72 (+117%) | ökölvívás: | 8/0 | vágófegyverek: | 26/26 |
ütőfegyverek: | 28/62 (+1%) | lőfegyverek: | 24/82 (+4%) | dobófegyverek: | 23/55 |
Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) << kétfejű csatabárd (#1754) << törpe szekerce (#1105) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -9.); stukilövedék (#414) max. 1 db (10 -14.); stukilövedék (#414) max. 2 db (15 -19.); stukilövedék (#414) (20 -24.); gránátlövedék (#526) (25 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
145,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 145 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 116,98 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 675 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/50 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 49/77 (+5%) | 3. lopás: | 1/36 |
4. mászás: | 11/50 | 5. csapdakészítés: | 22/26 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 7/99 |
7. gyógyítás: | 41/38 | 8. titkosírás: | 1/86 | 9. felderítés: | 19/42 |
10. szörnyidomítás: | 13/16 | 11. teológia: | 52/10 (+31%) | 12. taumaturgia: | 40/26 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 7/67 | 14. versengés: | 20/55 (+10%) | 15. harcművészetek: | 9/56 |
16. zene: | 16/41 | 17. szörnyismeret: | 17/76 | 18. pszi: | 15/1 (+29%) |
19. zárnyitás: | 11/17 | 20. vadászat: | 10/12 (+12%) | 21. vitalitás: | 1/91 |
22. bányászat: | 53/87 (+29%) | 23. testépítés: | 1/11 (+111%) | 24. úszás: | 9/43 (+35%) |
25. főzés: | 19/64 (+11%) | 26. csapatmunka: | 2/57 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), rókafarkat (#124) (max. 4 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 12 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod homokférget (#121) kdoléval (#501), ekhariont (#232) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) szuper hálócsapdával (#274), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus, szellemkastély (49) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
tigroszlán (#43) (csak egyszer), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
törpe (#3), szutykos remák (#191), Kaitlin Darkfist (#4051) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | agyburok (#90) |
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámsújtás (#89) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | férfiak (#998) | villámsújtás (#89) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámsújtás (#89) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámsújtás (#89) | >> | szintszívó (#96) | villámsújtás (#89) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | koboldkirály (#7045) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
2.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 41, 42, 53, 54, 67, 68, 72, 73, 170, 189, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 9, 14, 45. |
Kész: 1, 16, 17, 47. |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 43, pontszámod: 521. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 81 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
400 | arany (#50) | 5 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 4 | gránátlövedék (#526) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 2 | smirglilevél (#29) | 1 | stukilövedék (#414) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 5 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 6 | hattyútoll (#1222) | 19 | kaja (#2) | |||
10 | kerek kő (#19) | 3 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | vasérc (#152) |
138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|