Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 12. 12h:52' EZ A 653. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD 654. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 16 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2774 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: vv 224 26 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 70 90 | elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot a 90. varázslatot |
* 4. KP: ek 134 85 2 | t. energia kisütése: 134 85 2 |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: h 1253 0 0 | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: vv 184 0 0 | elmormolod a 184. varázslatot |
* 8. KP: vv 88 27 64 | elmormolod a 88. varázslatot a 27. varázslatot a 64. varázslatot |
kf 1735 1 | kézbeveszed/felveszed az 1735. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 711 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
hh 1253 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1133. tárgyat |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 375 391 124 | elmormolod a 375. varázslatot |
flh 20 189 2 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 189. tárggyal (2 darabot) |
flh 25 189 | felt. lőfegyver haszn. 25 a 189. tárggyal |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
149 | 150 | 151 | |
58 | |
|
|
59 | |
|
|
60 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat.
vv 139 | elmormolod a 139. varázslatot |
ve 124 5 | megveszed a 124. tárgyat 5 |
ve 391 60 | megveszed a 391. tárgyat 60 |
ve 1578 1 | megveszed az 1578. tárgyat 1 |
kf 1578 | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 145 életpontot sebeztél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Zombilapítóval meghorzsolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és egy manifeszt.nyúlvány. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 71, gyógyulás: 2, összesen: -69 ÉP}
pbe 20000 | beraksz a bankba 20000 aranyat |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Zombilapítóval gyengén megütöd az ekharion bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [150,60] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. (ld. enc.) Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délkeletre egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Úgy gondolod, hogy a közeledő pordémon nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 96-105.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe kaptad a pordémon testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Zombilapítóval eltalálod a pordémon portestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 60 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával többször eltalálod az ősdentor bal oldalát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Zombilapítóval néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 55 életpontot vesztettél. Trákin csákányával párszor keményen megütöd az ősdentor testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod az ősdentor fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 59 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 227, gyógyulás: 11, összesen: -216 ÉP}
(Továbbmész...) [152,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {max. életpontja: 489-508.}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Zombilapítóval néhányszor megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 23 életpontot vesztettél. Trákin csákányával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 101, gyógyulás: 16, összesen: -85 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe trafálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg bal középső lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Zombilapítóval meghorzsolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [153,57] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 109 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Meglövöd az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Zombilapítóval megütöd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Zombilapítóval néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Trákin csákányával párszor keményen megütöd az ősdentor testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Zombilapítóval néhányszor megcsapod az ősdentor testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner varkaudar iszákos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ősdentor trófeát. 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 235, gyógyulás: 11, összesen: -224 ÉP}
(Továbbmész...) [155,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy márványtornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Steven McCar lábát masszírozza. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki! {max. életpontja: 69-76.}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki nyakát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Zombilapítóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [156,55] Továbbra is síkságon vagy.
be 1215 7 | bemész az 1215. épületbe |
149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[163,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Zombilapítóval eltalálod a kőkorszaki szaki jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor jobb karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Zombilapítóval súrolod a velociraptor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 5. BP: bb 56 100 0 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (100 darabot) |
* 6. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 7. BP: h 369 0 0 | használod a 369. tárgyat |
GOACHAN PIPÁJA (1315. TÁRGY) E tárgy egy hosszú, vastagszárú pipa, mellyel eseménymentesebb időszakaidban te is pöfékelhetsz egy jót. A legjobb az egészben, hogy ehhez dohánnyal sem kell megtöltened, csupán szádba venned keskeny szárát, és beszívni a belsejében folyamatosan termelődő zamatos aromájú levegőt. Ezenkívül más, állandóan működő dolgokat is tapasztalhatsz, ha a Bíbor pipáját magadnál hordod: tűzvarázslataid többet sebeznek. (A plusz sebzés kb. a taumaturgia vagy teológia erősségednek felel meg, függően attól, hogy milyen típusú varázslatot használsz éppen.) |
TÁBLA (120. TÁRGY) Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla. Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat. |
GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY) Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned. |
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY) AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT) Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
ŐSDENTOR (282. SZÖRNY) Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető. |
DENTOR BŐR (551. TÁRGY) Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek. |
Erő: | 25 (32) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 36 (50) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 30 (38) | Védekezés: | 72 (77) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/78 év |
Egészség: | 37 (43) | Életpont: | 536/435 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 29 (58) | Varázspont: | 517/237 | Pénz: | 2 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 36/12 | Pszi pont: | 151/109 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/72 | ökölvívás: | 8/0 | vágófegyverek: | 26/26 |
ütőfegyverek: | 28/87 (+12%) | lőfegyverek: | 24/92 (+3%) | dobófegyverek: | 23/59 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) << kétfejű csatabárd (#1754) << törpe szekerce (#1105) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -9.); stukilövedék (#414) max. 1 db (10 -14.); stukilövedék (#414) max. 2 db (15 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
162,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 163 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 116,98 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 675 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/98 | 2. nyomkövetés: | 50/17 (+10%) | 3. lopás: | 1/36 |
4. mászás: | 11/64 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 22/52 | 6. csapdaészlelés: | 7/99 |
7. gyógyítás: | 41/87 (+37%) | 8. titkosírás: | 1/86 | 9. felderítés: | 19/42 |
10. szörnyidomítás: | 13/66 | 11. teológia: | 53/4 (+36%) | 12. taumaturgia: | 40/62 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 7/67 | 14. versengés: | 20/85 (+20%) | 15. harcművészetek: | 9/56 |
16. zene: | 16/87 (+10%) | 17. szörnyismeret: | 17/76 | 18. pszi: | 15/46 (+15%) |
19. zárnyitás: | 11/17 | 20. vadászat: | 10/24 | 21. vitalitás: | 2/3 |
22. bányászat: | 53/96 (+4%) | 23. testépítés: | 1/11 | 24. úszás: | 7/43 |
25. főzés: | 19/97 (+11%) | 26. csapatmunka: | 2/57 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), rókafarkat (#124) (max. 4 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 12 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, szellemkastély (45) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
tigroszlán (#43) (csak egyszer), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
törpe (#3), szutykos remák (#191), Kaitlin Darkfist (#4051) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | agyburok (#90) |
varázsszem (#184) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
villámsújtás (#89), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | férfiak (#998) | villámsújtás (#89) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámsújtás (#89) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámsújtás (#89) | >> | szintszívó (#96) | villámsújtás (#89) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | koboldkirály (#7045) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
2.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
3.) Mesés relikviák anyagi komponense a galachmit. Áldozz belőle ötöt! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 41, 42, 53, 54, 67, 68, 72, 73, 170, 189, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 9, 14, 44, 45, 49. |
Kész: 1, 16, 17, 47. |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 43, pontszámod: 521. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 60 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13331 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | kerek kő (#19) | 4 | pirkit (#153) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
2 | stukilövedék (#414) | 1 | varányszem (#30) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | dentor bőr (#551) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | kaja (#2) | |||
2 | kőszem (#304) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 60 | polip szívóka (#391) | |||
1 | raptor karom (#281) | 4 | rókafarok (#124) | 2 | sáfránypor (#211) |
161 | 162 | 163 | 164 | |
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|