277. forduló, 279. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:27'
EZ A 390. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
391. játékheted kezdete: nov. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,39] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 megsemmisítőt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 megsemmisítő (eladási ár: 980 arany, ebből a kezelési költség: 98 arany) ellenértékét. HóKinn,CsendBenn átadott neked a 9. napon 3 TU-t.
Drowsy Druid Abasc, amikor összefutottatok, adott neked 2 gyöngymangót. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 736. hetének nyerőszámai: 30, 11, 27. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 396.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+18 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 6. KP: használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 361.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

h 1 2 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

hu 384 hulladék: 384
Hulladékgyűjtés törölve: moa burát. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

t 208 1 támadod a 208. szörnyet
FT 208 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[170,39] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. (ld. enc.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,39] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).

(Továbbmész...) [172,39] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 26 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi jobb lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az ekharion bébi lába tövét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 150 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az ekharion bébi jobb lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az ekharion bébi bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 troll csont (ld. enc.). 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 229, gyógyulás: 17, összesen: -212 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Látsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. [40 pontot használtál fel, van még 306.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy púderkő. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy gyöngysor. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 80 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Kiderül, hogy a csapdák igencsak gyermekdedek, egy fedett verem, egy karócsapda, az egyik falnál egy mérgezett nyíl kilövő - mindegyiket könnyedén hatástalanítod, aztán odasétálsz a ládával a kalandmesterhez. Kinyitja, és kivesz belőle 50 aranyat, amit odaad neked. Részjutalom! Fülig ér a szád. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Harcolnod kell, ellenfeled egy noth szellem. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. Azonnal megadod magad. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 276.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Oda se hederítve, dallamosan játszol, és a madár abbahagyja a nyekergést, majd heves szárnycsapásokkal menekül. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy bávatag golombár!

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a bávatag golombár bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A bávatag golombár támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bávatag golombár testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (66 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 132, gyógyulás: 13, összesen: -119 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zeklomtrippók". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy harci kalapácsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 246.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 236.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Nagyszakállú Porfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba könnyűnek tűnik: egy élőholt sullár megölése a feladatod.

Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt sullár bal oldalát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár jobb vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az élőholt sullár testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 64, gyógyulás: 15, összesen: -49 ÉP}

Sajnos nem tudtad megölni a szörnyet. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[172,38] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz jön feléd.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az óriás csontváz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az óriás csontváz testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg nagymester. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [173,37] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. (ld. enc.) Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [172,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Télen láthatod, de nyáron sosem
Bár könnyű, mint egy tollpihe,
Még a legnagyobb harcos sem tudja sokáig tartani.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy quwarg nagymester volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [117 pontot használtál fel, van még 109.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza zsezsgő csonkját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a massza páncélos vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a massza. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a massza testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a massza fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a massza a bal válladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: Ha egy jó karakternek már 8 jóságpontja van, feltételes segítség parancsot kap. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [55 pontot használtál fel, van még 54.]

v 84 208 elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[173,36] Még mindig bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csápos otagi. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [174,36] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették.


(Továbbmész...) [175,36] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [27 pontot használtál fel, van még 27.]

tim 55 titkosírás megfejtése 27 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

v 84 208 elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[176,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 18.]

ef 26 energia fejlesztése 26
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 2005 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 3 pontért
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendő lenne. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 2, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 419 pontot. A következő körben tehát 419 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. két virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

TROLL CSONT (704. TÁRGY)
Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY)
Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is.
Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY)
Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni.

CSÁPOS OTAGI (395. SZÖRNY)
Egy pulzáló, csápoktól és egyéb ruganyos, nyálkás testrészektől nyüzsgő ocsmányság, a bozótok mélyén lapuló rém. Sokszor még észre sem veszed, és máris lesújt rád halálos erejű pszionikus támadásaival, és a következő pillanatban már irdatlan erejű csápjai fojtogatnak. És ha mindez még nem lenne elég, alakja és anyaga miatt szúrófegyverrel gyakorlatilag lehetetlen megsebezni!

KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY)
AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges!

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 16 Merészség: 7/6 Magasság: 185 cm
IQ: 30 (33) Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 32 Menekülés: 40 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 302/254 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 43 (49) Varázspont: 468/0 Pénz: 1170 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/27 Pszi pont: 168/438 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 899 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6390 TP-t kaptál. Jelenleg 158325 TP-d van. A következő szinthez még 21675 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 277. fordulódban 15606 arany került a bankszámládra. 15684 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 21/46 (+9%)
vágófegyverek: 21/16 (+2%) ütőfegyverek: 9/27 lőfegyverek: 19/30 (+9%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/37 (+70%) 2. nyomkövetés: 37/48 3. mászás: 7/66
4. csapdakészítés: 24/98 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/88 (+6%) 6. gyógyítás: 18/51
7. titkosírás: 9/87 (+22%) 8. felderítés: 39/19 (+5%) 9. szörnyidomítás: 15/21
10. teológia: 26/65 (+20%) 11. taumaturgia: 15/51 (+7%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 5/90 14. zene: 47/38 (+32%) 15. szörnyismeret: 22/64
16. pszi: 21/15 (+3%) 17. zárnyitás: 1/11 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 22/18 (+15%) 20. úszás: 16/54 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 gyöngymangó (#135) 12 kaja (#2) 1 szögletes kő (#17)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 2 purifikátor háj (#269) 1 troll csont (#704)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(170,39) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761)
(171,39) 35. jellempróba
(172,36) phua-kúp (#372), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg nagymesterek (#214), élőholt tigris (#766), massza (#217)
(172,38) élőholt tigris (#766), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), ősi csatamező (#263), 42. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214)
(172,39) ekharion bébi (#768), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kihívás tornya (#502), oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bávatag golombár (#165), élőholt sullár (#216)
(173,36) művészi porolit (#720), Tharr oltár, csápos otagi (#395)
(173,37) Thargodan csatamező (#432)
(174,36) művészi porolit (#720), Sheran oltár
(175,36) kristálypalota (#401), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(176,37) 47. jellempróba, élőholt tigris (#766)

Üzenet küldése a karakternek