Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 24. 9h:44' EZ A 28. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD 29. játékheted kezdete: dec. 1. A következő fordulódat legkorábbana 29. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 1 10 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 10. tárggyal |
flh 3 249 | felt. lőfegyver haszn. 3 a 249. tárggyal |
flh 5 138 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 138. tárggyal |
flh 6 190 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 190. tárggyal |
flh 997 327 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal |
be 533 | bemész az 533. épületbe |
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ork sámán bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak fabontó szójer trófeát, és kinyersz egy alkalmas ork sámán trófeát. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [30,21] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy bo-skorpió! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [31,20] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
kt 92 | elkészíted a 92. tárgyat |
fkt 92 1 1 | felt. készítesz a 92. tárgyat (1 darabot) |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod az ormánygőte fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [33,21] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Továbbmész...) [34,21] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy drótszőrű pincsi! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a drótszőrű pincsi bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a woor-antilop testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a woor-antilop jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [34,19] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Feltételes támadás:) Egy tigroszlán! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a tigroszlán farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a tigroszlán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tigroszlán karma a fejed mellett suhan el! A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [19 pontot használtál fel, van még 8.]
f 152 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
f 70 85 | kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
MANILLA-FA (91. NÖVÉNY) A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA. |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
Erő: | 18 | Szint: | 9 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 125/60 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 86 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 9 | dobófegyverek: | 7 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 .); mérg. vas dobónyíl (#190) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 7 (+1) | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 8 |
7. vadászat: | 6 | 8. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), mutáns pók (#117) (csak egyszer), kőevő (#62) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer) |
Összsúly: 57.68 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 2 | bot (#4) | 6 | drótszőr (#37) | |||
1 | fáklya (#36) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 6 | tigroszlán fog (#63) |