27. forduló, 29. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 24. 9h:44'
EZ A 28. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
29. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat legkorábbana 29. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,20] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pirkitet (1 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 vizestömlő (eladási ár: 49 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy rájanyék trófea és egy fabontó szójer trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Aiden Kha'ar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. A 3. napon összeakadsz Dániellel. Egy bőrpáncélt, egy bronzsisakot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy yeti poronty trófea, egy púpos burástya trófea és egy topránypolip trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

kno 3 1 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 166.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Elrakod a bumerángot, majd előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy egész csapat bohócpapagájt zsákmányoltál. Valószínűleg nem tartják olyan jó tréfának, hogy ebéd lesz belőlük. (+5 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 136.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+5 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 116.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

flh 1 10 felt. lőfegyver haszn. 1 a 10. tárggyal
Ok, FLH 1 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

flh 3 249 felt. lőfegyver haszn. 3 a 249. tárggyal
Ok, FLH 3 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

flh 5 138 felt. lőfegyver haszn. 5 a 138. tárggyal
Ok, FLH 5 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

flh 6 190 felt. lőfegyver haszn. 6 a 190. tárggyal
Ok, FLH 6 190 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

flh 997 327 felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal
Ok, FLH 997 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

be 533 bemész az 533. épületbe
Amint közelebb mész, két rezzenéstelen tekintetű kobudera bukkan elő. Az ablakokból és más helyekről érzed, hogy további, láthatatlan szemek figyelnek. Biccentesz feléjük, mire ők is üdvözölnek. Beszédbe elegyedtek. Megtudod, hogy a kobudera család már régóta él ezen a környéken. Békés földműveléssel foglalkoztak, de a családban van jónéhány fegyverforgató is. Mostanában egyre gyakrabban tűnnek fel a környéket fosztogató Baar-orkok. A harcművészet, úgy tűnik, nem elegendő védelem az ugyan primitív, de komoly számbeli fölénnyel rendelkező bandákkal szemben. Amikor segítséget ajánlasz, csak mosolyognak, de aztán büszkeségét leküzdve, az idősebbik kobudera megszólal:
- Hatékonyabban tudnánk harcolni, ha volna néhány fúvócsövünk. Nagyon hálásak lennénk, ha tudnál legalább hármat szerezni ebből az igen hatékony fegyverből. Innét keletre van egy ormánygőte-fészek. - felületes ígéretet teszel a kobuderának. Búcsút intesz a kobudera tanya lakóinak, aztán továbbindulsz. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[29,20] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy kaffogó hebrencs! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebesített ork sámán. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ork sámán bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak fabontó szójer trófeát, és kinyersz egy alkalmas ork sámán trófeát. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Továbbmész...) [30,21] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy bo-skorpió! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,20] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. (ld. enc.) Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot. [40 pontot használtál fel, van még 71.]

kt 92 elkészíted a 92. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 65.]

fkt 92 1 1 felt. készítesz a 92. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[32,20] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ormánygőte került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod az ormánygőte fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Szürke Camone-nal. Fegyverzetét egy bíborgörény trófea színesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [33,21] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [34,21] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy drótszőrű pincsi! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a drótszőrű pincsi bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 kerek kő. Elteszed. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 41.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár! (ld. enc.)

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 27.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[34,20] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy woor-antilop közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a woor-antilop testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a woor-antilop jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [34,19] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Feltételes támadás:) Egy tigroszlán! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a tigroszlán farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a tigroszlán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tigroszlán karma a fejed mellett suhan el! A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. Egy bronzsisakot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy kaszabolósáska trófea és egy drótszőrű pincsi trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Chulain Mac Cróg. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy garokk trófea és egy tintacsiga trófea ékesíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve The Ancient One. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [19 pontot használtál fel, van még 8.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

f 70 85 kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 7.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY)
A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 28. fordulód.

Erő: 18 Szint: 9 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 11 Életpont: 125/60 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 86 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 131 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 655 TP-t kaptál. Jelenleg 8169 TP-d van. A következő szinthez még 3831 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, kaffogó hebrencs, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 9 dobófegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 .); mérg. vas dobónyíl (#190) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. mászás: 2 (+1)
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8
7. vadászat: 6 8. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), mutáns pók (#117) (csak egyszer), kőevő (#62) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer)

Összsúly: 57.68 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 2 bot (#4) 6 drótszőr (#37)
1 fáklya (#36) 5 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 kötél (#92)
1 ormánygőte csont (#21) 6 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(28,20) kobudera lak (#533)
(29,20) kaffogó hebrencs (#88), Tharr oltár, 24. jellempróba, ork sámán (#345)
(30,21) bo-skorpiók (#54)
(31,20) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(32,20) ormánygőték (#18), Szürke Camone (4267. kalandozó)
(33,21) 28. jellempróba
(34,19) tigroszlán (#43), Chulain Mac Cróg (3280. kalandozó), The Ancient One (5417. kalandozó)
(34,20) woor-antilop (#31), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(34,21) drótszőrű pincsi (#22), mély kút (#93), Tharr oltár, mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek