279. forduló, 281. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 10. 9h:15'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 280. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,32] koordinátán.
UgyanKedvesPotrien tudattársadtól információ érkezik agyadba: Ezúton kívánok mindenkinek nagyon sok boldogságot a közelgő ünnepekre, és utána is!
A táborozás 18. napján összefutsz Akasával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy mászó-karperecet, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy ősdentor trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy ezüstsólyom piheg a vállán. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+3 életpont gyógyulás.) Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Aztán mélyen a szemébe nézel, és átadod ajándékodat, egy mákrózsa virágot. Mielőtt még rátérhetnél a lényegre, a lány szomorúan a fejét ingatja.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+133 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+168 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 743. hetének nyerőszámai: 23, 1, 3. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 7 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 150 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+18 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 350.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 6. KP: használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 345.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! 2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! 3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! [30 pontot használtál fel, van még 315.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! 2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! [30 pontot használtál fel, van még 285.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 255.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 215.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Aranykezű Throfil. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba könnyűnek tűnik: egy orgoró megölése a feladatod.

A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az orgoró jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az orgoró ollóját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az orgoró jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az orgoró testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakzorjiusbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy bogyógránátot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 195.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Trallimmonsók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Kiderül, hogy a csapdák igencsak gyermekdedek, egy fedett verem, egy karócsapda, az egyik falnál egy mérgezett nyíl kilövő - mindegyiket könnyedén hatástalanítod, aztán odasétálsz a ládával a kalandmesterhez. Kinyitja, és kivesz belőle 50 aranyat, amit odaad neked. Részjutalom! Fülig ér a szád. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklahegyi Danin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Egy zombi mester legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! Azonnal megadod magad. Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 175.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy rézpajzsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép rézpajzsot 160 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roókvelgár". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladatod egyszerű: egy csatában megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat és pszi nélkül! Nekilátsz, szakszerűen választasz az előre kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettőre jobban lesz, már mosolyog is. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Egy halálosztó kain legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain jobb lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a halálosztó kain farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 91, gyógyulás: 21, összesen: -70 ÉP}

A szörny még mindig életben van! A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 145.]

m 2 mozogsz keletre
[180,32] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pordémon került az utadba. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pordémon testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a pordémon bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 136.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
Siker: növények sarjadnak ki idézésed nyomán! A terep most már fűtől zöldellő síkság. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 126.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] A befejezéshez még 1874 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 26.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[181,32] Még mindig füves síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [182,32] Épületek tűnnek fel.

Felfedeztél egy templomot. Elenios híveié. Megpillantasz egy nagyon csicsás, csavarozott tornyokkal ékesített palotát! A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől. [MEGJEGYZÉS: ez az épület egyike azon kevés dolgoknak a játékban, amelyek korlátozás alá esnek: ha tizennyolc évnél fiatalabb vagy (nem a karaktered, hanem TE!), kérjük, ne használd a BE parancsot.] (636. épület.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 8.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 641 bemész a 641. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

vtn 163 500 varázslat tanulás: a 163. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 256 bemész a templomba
Képtelen vagy belépni a templom kapuján - mintha egy erőtér védené. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

a 32 4784 1 átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 3.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

aa 2 415 504 átadod a 2. tárgyat a 415. tárgyat az 504. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
[A parancs tárolásra került.]

* 3. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 3 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! (ld. enc.) Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 24 arany. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 24 aranyat, és lepengeted. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 14, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 421 pontot. A következő körben tehát 421 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

ÉLETPAJZS (142. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az életpajzs tökéletes védelmet nyújt a negatív energiasebzést okozó halálmágiák, mint pl. a sötét halál és a pusztító végzet ellen. Az életpajzs felrakása 16 VP-t igényel, és anyagi komponense egy amniosz.

ADÓ
Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned.
Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent.
A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 280. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 16 Merészség: 7/6 Magasság: 185 cm
IQ: 30 (33) Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 32 Menekülés: 40 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 300/177 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 43 (49) Varázspont: 482/145 Pénz: 1253 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/9 Pszi pont: 168/476 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 912 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2938 TP-t kaptál. Jelenleg 171941 TP-d van. A következő szinthez még 8059 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 277. fordulódban 15606 arany került a bankszámládra. 15840 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 21/73 (+3%)
vágófegyverek: 21/22 (+2%) ütőfegyverek: 9/32 lőfegyverek: 19/42
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/47 2. nyomkövetés: 37/63 (+4%) 3. mászás: 10/66
4. csapdakészítés: 25/8 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/94 (+6%) 6. gyógyítás: 18/62 (+4%)
7. titkosírás: 9/93 8. felderítés: 39/2 9. szörnyidomítás: 15/21
10. teológia: 26/89 (+12%) 11. taumaturgia: 15/59 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 5/90 14. zene: 47/98 (+30%) 15. szörnyismeret: 22/64
16. pszi: 21/16 (+1%) 17. zárnyitás: 1/18 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 22/18 20. úszás: 16/54 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 spiritusz (#170) 1 szeksztáns (#32) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 6 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(179,-20) orgoró (#170), halálosztó kain (#168)
(180,-20) művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), pordémon (#253)
(181,-20) Leah oltár
(182,-20) piroslámpás ház (#636), Elenios oltár

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


NépekMindenSzigete 280. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
borzalmas varkaudar (#166) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182)
ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189)
varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205)
kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215)
élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221)
aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226)
kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231)
ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedő (#234) káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236)
Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241)
qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245) kputtyintó csalán (#247)
quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250) zombi mester (#251) lidércúr (#252)
pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257) pszi őselementál (#258)
zsoldoskatona (#262) bérmágus (#263) quwarg anyakirálynő (#269) őrjáratozó katona (#274) triklem drakolder (#275)
viharóriás (#278) manaelementál (#290) Maffiózó (#298) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301)
óriáspók (#303) méregelementál (#306) lidérckirály (#316) Thargodan mágus (#318) Raia angyala (#333)
áldott okerón (#336) árnylord (#342) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347)
khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352)
tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358)
földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) partravetett medúza (#363)
fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
csápos otagi (#395) bunthar (#396) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639)
fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643) varkaudar kölyök (#685)
varkaudar íjász (#687) lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynő (#759) bűbájlidérc (#761)
ryuku futárbérenc (#765) élőholt tigris (#766) ekharion bébi (#768) Tyriel (#777) ryuku csapásvezető (#778)
hidra (#780) ork bérgyilász (#781) elemi rin (#786) keyrasi démonlidérc (#788) szánalmas pondró (#792)
Mallon (#960) Ayagira Tanaka (#965) Quirov (#975) máguskobold (#7044)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) $bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) $kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) $dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) $parittya (#18) kerek kő (#19) $fúvócső (#20)
$ormánygőte csont (#21) $tüske (#22) $mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
$fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) $tükör (#43) $királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
$szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) $szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) $lapkorong (#80)
$mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
$tinta (#101) $vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105)
$fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
$ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) $csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) $koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
$nap szimbólum (#141) $szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) $két kard szimbólum (#144) $villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) $szent jogar (#150)
$szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160)
$nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) $karócsapda (#163) $vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) $téfea-agy (#172) nekrofun (#173) $harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190)
$aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195)
$trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198) $karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
$gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) $amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) $ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
$sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) $xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
$ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
$dobóháló (#221) $láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) $helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) $lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) $furulya (#233) $tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) $lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
$tüskecsapda (#242) $nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
$nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) $tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
$nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) $bájital (#261) friss csatamező (#262)
ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267)
$gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) $sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) raptor karom (#281) $jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) $Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288)
energiapajzs (#290) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) varkaudar páncél (#294) arx formázó minta (#298)
bev formázó minta (#299) din formázó minta (#301) $kőszem (#304) varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307)
ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) taposó tappancs (#318) plazmacsillag (#321)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
$ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) $mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) $olló (#335) $pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337)
$királyi korona (#338) fagyöngy füzér (#342) $rézgolyó (#343) súlyzó (#347) $shinai gömb (#348)
lovagi tabard (#349) $esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) $szockó hólyag (#355)
quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360) $káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363) kinemfogyó tegez (#368)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374) fény szentélye (#376) $moa smaragd (#377)
$moa gyöngy (#378) $moa rubin (#379) $moa obszidián (#380) $moa zafír (#381) $moa jádekő (#382)
$moa üveggömb (#383) moa burát (#384) $moa gyémánt (#385) $moa katalizátor (#386) natali kő (#388)
szigony (#389) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) $álompor (#396)
városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) kristálypalota (#401) morgud hagymatő (#402)
fokhagyma (#403) rájabőr úszógatya (#405) $réz fejpánt (#406) $bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408)
kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412) stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417)
era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420) Raia pallosa (#426) gránátkaktusz (#428)
kaktuszbogyó (#429) bogyógránát (#430) Thargodan csatamező (#432) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447)
lótuszfőzet (#448) krapixlon fürdőruha (#454) Urgod kesztyűje (#462) Dantor amulettje (#468) norgat kulcs (#471)
dizen kulcs (#472) fiatalság itala (#473) törpe bakancs (#475) drakolder szem (#478) cápaölő tőr (#480)
raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) manakristály (#500) kdole (#501) kihívás tornya (#502)
aranytermő ládikó (#504) totemoszlop (#505) $ostromlétra (#510) $zafír medallion (#514) varkaudar szablya (#516)
Luthius karkötője (#527) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544) tünde íj (#553)
főnixtoll (#563) biami kvazárlándzsa (#568) aranytoll (#572) gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582)
mihlanil nyíl (#597) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) $rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652)
liumbe hajtás (#655) $aurach fog (#657) $elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) $szulfin (#676)
$szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684)
$rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku nadrág (#691) sötét kámzsa (#699) troll csont (#704)
smaragd karkötő (#707) $etra hályog (#712) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) bunthar bőr (#733)
mágikus hátizsák (#735) $halálhozó talizmán (#813) szirén köpenye (#820) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065)
párducbőr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) bundás kabát (#1068) rozmárfog (#1069) yetiszív (#1070)
párducszem (#1073) hósárkány szív (#1082) csodák kútja (#1096) $varkaudar csont (#1113) örökkéval.smaragdja (#1115)
örökkéval. zafírja (#1116) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelőhely (#1208)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) örökkéval. topáza (#1247) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
Sheran cserepe (#1271) örökkéval.tűzopálja (#1518) nodonrod kitűző (#1533) megsemmisítő (#1540) tündöklő szobor (#1587)
Kalmárok Kémgömbje (#1589) vérvörös rózsa (#1622)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek