Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 28. 15h:11' EZ A 293. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD 294. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz jobb oldalát. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz zörgő csontjait. (9 támadással 985 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a krathan csontváz jobb lábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a krathan csontváz bal lábát. (4 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ököllel meghorzsolod a krathan csontváz bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A krathan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 429 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1739, sebződés: 517, gyógyulás: 444, összesen: -73 ÉP}
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1398 199 | használod az 1398. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan redős testét. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan testét. (9 támadással 959 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (25 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan farkát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tengeri parduan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tengeri parduan testét. (7 támadással 761 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a tengeri parduan redős testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A tengeri parduan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A tengeri parduan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2553, sebződés: 338, gyógyulás: 480, összesen: +142 ÉP}
v 198 289 16 | elmormolod a 198. varázslatot |
295 | 296 | 297 | |
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
[289,16] A tengerpartot elhagyva, kisebb hegyeket kell megmásznod.
be 693 | bemész a 693. épületbe |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 106 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kóbor mortag jobb oldalát. (7 támadással 431 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kóbor mortag acéltestét. (8 támadással 891 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (30 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kóbor mortag testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a kóbor mortag fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 997 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2378, sebződés: 617, gyógyulás: 485, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [289,14] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő eszement trappoló nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló fejét. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló testét. (9 támadással 954 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (17 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod az eszement trappoló bordás testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A smaragd őrsárkány támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szörny megtipor. 107 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló bordás testét. (5 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted az eszement trappoló vastag alkarját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (14 életpontot sebezve.) Lábával meglök az eszement trappoló. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Összetipor lábával. 102 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trakuun napkorong és 1 szürke briliáns. 14 605 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2354, sebződés: 554, gyógyulás: 454, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [290,13] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő kóbor mortag nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 129 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag jobb karját. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kóbor mortag testét. (9 támadással 966 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kóbor mortag testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a kóbor mortag bal karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 54 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 057 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2439, sebződés: 745, gyógyulás: 501, összesen: -244 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem bal oldalát. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdgólem testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Mancsával a smaragdgólem megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán (ld. enc.). 10 495 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 109, gyógyulás: 156, összesen: +47 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvarázsló bal oldalát. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kísértetvarázsló jobb karját. (4 támadással 370 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel megütöd a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 53, gyógyulás: 7, összesen: -46 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (7 támadással 398 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 869 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly fejét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 57 életpontot vesztettél. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly bal lábát. (8 támadással 815 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (18 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 16 023 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2533, sebződés: 412, gyógyulás: 76, összesen: -336 ÉP}
be 110 | bemész a 110. titkos labirintusba |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 |
lm 14 14 4 | mozogsz 14 14 4 |
lm 20 20 18 | mozogsz 20 20 18 |
lm 18 3 11 | mozogsz 18 3 11 |
lm 11 12 12 | mozogsz 11 12 12 |
lm 6 7 7 | mozogsz 6 7 7 |
lm 8 8 | mozogsz 8 8 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló nyakát. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszúálló testét. (9 támadással 911 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a bosszúálló testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló testét. (9 támadással 882 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a bosszúálló jobb vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. A bosszúálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 129 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2088, sebződés: 239, gyógyulás: 4, összesen: -235 ÉP}
(Továbbmész...) [290,14] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadászskorpió közeledik. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadászskorpió jobb oldalát. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (8 támadással 870 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). A smaragd őrsárkány megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vadászskorpió méretes ollóját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A smaragd őrsárkány megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Fájdalmas sebet kapsz a mellkasodra a vadászskorpió ollójától. (1 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió méretes ollóját. (6 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a vadászskorpió testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Végigvágja a jobb oldaladat a vadászskorpió ollója. (1 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadászskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 15 086 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2260, sebződés: 517, gyógyulás: 470, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [290,15] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy bosszúálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló nyakát. (7 támadással 398 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló testét. (10 támadással 995 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló testét. (8 támadással 770 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a bosszúálló szellemtestét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 649 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2053, sebződés: 337, gyógyulás: 4, összesen: -333 ÉP}
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
288 | 289 | 290 | 291 | 292 | |
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
[247,28] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs!
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs farkát. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A szellemdarázs farkával megérint. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szellemdarázs testét. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A szellemdarázs farkával megérint. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 191 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1391, sebződés: 276, gyógyulás: 342, összesen: +66 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő egyik csápját. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-14 TVP). {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). A kreiton bűvölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1731, sebződés: 351, gyógyulás: 356, összesen: +5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton idéző szellemalakját. (9 támadással 840 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton idéző testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton idéző testét. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ököllel megpöccinted a kreiton idéző testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1979, sebződés: 70, gyógyulás: 340, összesen: +270 ÉP}
hh 1607 392 | használod az 1607. tárgyat a 392. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szellemdarázs testét. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a szellemdarázs jobb szárnyát. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A szellemdarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs jobb vállát. (5 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs farkát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A szellemdarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 480 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1455, sebződés: 283, gyógyulás: 357, összesen: +74 ÉP}
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 325 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan házőrző fejét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tleikan házőrző testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A tleikan házőrző a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával megérinted a tleikan házőrző bal első lábát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ököllel csak érinted a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A tleikan házőrző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 729 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2155, sebződés: 1181, gyógyulás: 540, összesen: -641 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző szellemalakját. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző testét. (9 támadással 841 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző szellemalakját. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző fejét. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kreiton idéző testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A kreiton idéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 598 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1880, sebződés: 0, gyógyulás: 317, összesen: +317 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tleikan hadúr fejét. (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tleikan hadúr testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tleikan hadúr testét. (5 támadással 448 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan hadúr ősöreg testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A tleikan hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 409 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1655, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
szk 432 | keresed a 432. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a gothag döglidérc nyakát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a gothag döglidérc bal lábát. (5 támadással 451 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a gothag döglidérc bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 10 857 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1679, sebződés: 129, gyógyulás: 31, összesen: -98 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz bal lábát. (9 támadással 1008 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Ököllel többször eltalálod a krathan csontváz nyakát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel néhányszor megcsapod a krathan csontváz bal oldalát. (4 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ököllel megpöccinted a krathan csontváz testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A krathan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 132 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1769, sebződés: 340, gyógyulás: 413, összesen: +73 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az elemi pulzátor testét. (5 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A smaragd őrsárkány is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (13 életpontot sebezve.) Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8 463 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 319, gyógyulás: 293, összesen: -26 ÉP}
GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY) Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható. |
A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY) A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni. |
KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY) Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád. |
MIHLANIL MEDÁL (823. TÁRGY) Ez a különleges anyagból készült, háromszög formájú medalion, a közepén kidomborodó sárkány képével rendkívül értékesnek tűnik. A nyakadba akasztva, a mágikus varázstárgy érintése nyomán, különleges érzésed lesz, a medál a következő pluszokat adja: +5 egészség, +5 ügyesség, +5 szerencse, +5 MXTU, +50 max. ép. A tárgy rendkívül ragaszkodik gazdájához, másik kalandozónak nem átadhatod át. |
VADÁSZSKORPIÓ (542. SZÖRNY) A skorpiók általában egy helyben ücsörgő, lusta lények, akik arra várnak, hogy gyanútlan áldozatuk óvatlanul a közelükbe merészkedjen. Ez nem igaz a vadászskorpióra, aki gyors ütemben kilométereket is képes megtenni azért, hogy a nálánál jóval termetesebb lényekkel is felvegye a harcot. Bár általában lakmározik legyőzött ellenfeléből, mégsem ez motiválja elsősorban, hanem inkább a gyilkolásvágy. A kyorgok befolyása rájuk is kiterjedt: előszeretettel utasították ölésre a vadászskorpiókat akkor is, amikor a fenevadaktól kellett megtisztítani lakott területeik környékét, vagy amikor az Esthar császárság, vagy a bo'adhun barbárbirodalom leigázására indultak. |
Erő: | 49 (64) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 45 (56) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 97 (106) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/38 év |
Egészség: | 45 (59) | Életpont: | 1969/1269 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 56 (59) | Varázspont: | 2378/1508 | Pénz: | 37831 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 89/89 | Pszi pont: | 323/43 | Halhatatlanság: | 14 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 | ökölvívás: | 43/9 (+9%) | szúrófegyverek: | 24/59 (+18%) |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 36/54 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 290,15 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/17 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 867 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/29 | 2. nyomkövetés: | 46/9 (+15%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 30/22 (+35%) | 5. csapdakészítés: | 41/14 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 17/62 |
7. gyógyítás: | 50/83 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 25/76 |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 120/70 (+69%) | 12. taumaturgia: | 114/15 (+93%) |
13. szerencsejáték: | 2/79 | 14. versengés: | 10/45 (+18%) | 15. harcművészetek: | 43/16 |
16. zene: | 9/50 | 17. szörnyismeret: | 29/83 (+37%) | 18. pszi: | *45/100 (+100%) |
19. zárnyitás: | 33/89 | 20. vadászat: | 3/27 | 21. vitalitás: | 4/32 |
22. bányászat: | 33/7 (+4%) | 23. testépítés: | 14/0 (+226%) | 24. úszás: | 12/45 |
25. főzés: | 16/13 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 91 | |||
10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 35, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510), torz gólem (#516), ében halálhajcsár (#295), őstenyészet (#519), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), raskhiir szellem (#539), trakuun lidérc (#576) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 38 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (327,80) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) |
ősi sorvasztás (#258) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Dreighatran (#523) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | P. Vlagyimir (#570) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 143 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 18 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
206 | arany (#50) | 2 | fokhagyma (#403) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil medál (#823) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | skorpiókarom (#911) | 1 | szürke briliáns (#908) | 1 | trakuun napkorong (#769) | |||
141 | víz (#27) |