284. forduló, 286. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 22. 9h:07'
EZ A 426. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD
427. játékheted kezdete: júl. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


50 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,30] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 800 tapasztalati pontot.
Drowsy Druid Abasc, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst, egy aranytermő ládikót és 6 kaját. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott tüsi barna hajszálat. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) Különös információkat szült meg elméd, míg aludtál: Ha minden nap hosszasan meditálsz rajta és rendszeresen táplálod véreddel, a vérvörös rózsa át fog változni fegyverré: tövisei az ellenfeled szúrják, szirmai felfogják vérét, zöldje halálos méreg lesz számára. Varázserőd regenerálódik. (+91 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elhagyod a templomot. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 585.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 575.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a dudán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+114 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 545.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]

* 8. KP: használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ezüst karkötő (184,32)-> (14 ap), obszidián függő (184,32)-> (10 ap), összesen 24 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 535.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

ek 500 30 t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 22 TU-t A tudati térben már 6190 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 530.]
[A parancs tárolásra került.]

bb 225 4 beraksz a bankba a 225. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

hu 6 8 100 hulladék: 6 8 100
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyló ugarhéjat. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

hu 82 281 704 hulladék: 82 281 704
Hulladék, ezért nem gyűjtesz zöld üveget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz troll csontot. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

hu 1622 hulladék: 1622
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vérvörös rózsát. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

im 0 3 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 500.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 470.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 440.]

m 4 mozogsz délre
[183,31] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Visszaugrasz a sarok mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy őrült varázsló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 2 aranyló ugarhéjat 8 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 1 troll csontot 4 aranyért, 1 zöld üveget 3 aranyért.
[9 pontot használtál fel, van még 431.]

ve 655 10 megveszed a 655. tárgyat 10
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 liumbe hajtást. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[184,31] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 4650 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Vlagyimir szobrát.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [185,31] Folytatod sétádat a házak közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívői építették. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Visszaugrasz a sarok mögé. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy őrült varázsló ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,31] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy őrült varázsló. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 404.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[187,31] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog FéNYeS NaP előtt. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy térkaput. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion bébi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi pufók lábszárát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion bébi bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az ekharion bébi testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az ekharion bébi bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az ekharion bébi fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}


(Továbbmész...) [188,31] Még mindig dombos terepen vagy. Látsz egy térkaput. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy ongóliant. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [54 pontot használtál fel, van még 350.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! Durva lökést érzel, minden elsötétül előtted. Amikor magadhoz térsz, látod, hogy ugyanott vagy, ahonnét elindultál! [A Sötét Földre 20.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem teheti be a lábát, mert a dimenzióutazást nem lenne képes túlélni.] [-55 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[189,32] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy drakolich közeledik feléd! (ld. enc.) Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.


(Továbbmész...) [190,33] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy legyengült drakolich közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,34] Tovább barangolsz a fák között. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy trikornis herceg volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 318.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. BP: átadod a 2. tárgyat a 415. tárgyat az 504. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Drowsy Druid Abasc részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Drowsy Druid Abasc részére. [10 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+59 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 295.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 2 15 fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [15 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 21, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 426 pontot. A következő körben tehát 626 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRKAPU (452. TÁRGY)
Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.)

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY)
Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 285. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 185 cm
IQ: 31 (34) Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 32 Menekülés: 40 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 302/302 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 43 (49) Varázspont: 482/290 Pénz: 4387 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 168/498 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 914 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1368 TP-t kaptál. Jelenleg 175478 TP-d van. A következő szinthez még 4522 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 282. fordulódban 10996 arany került a bankszámládra. 11160 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 21/77 (+2%)
vágófegyverek: 21/22 ütőfegyverek: 9/32 lőfegyverek: 19/48 (+3%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/77 (+50%) 2. nyomkövetés: 37/67 (+4%) 3. mászás: 10/66
4. csapdakészítés: 25/33 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/94 6. gyógyítás: 18/62
7. titkosírás: 9/93 8. felderítés: 39/2 9. szörnyidomítás: 15/21
10. teológia: 27/28 (+8%) 11. taumaturgia: 15/82 (+11%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 5/90 14. zene: 49/48 (+30%) 15. szörnyismeret: 22/64
16. pszi: 21/17 (+1%) 17. zárnyitás: 1/18 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 24/48 (+30%) 20. úszás: 16/54 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 6190. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 219.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranyló ugarhéj (#100) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüst karkötő (#158)
1 gyöngymangó (#135) 2 madártoll (#112) 1 obszidián függő (#195)
4 orgyilkos tőr (#225) 1 raptor karom (#281) 2 rézdarab (#70)
1 szöges bunkó (#8) 1 troll csont (#704) 1 zöld üveg (#82)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
159 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 ezüstdarab (#326)
9 kaja (#2) 2 liumbe hajtás (#655) 1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,-22) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656)
(183,-21) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,-21) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(185,-21) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár, őrült varázsló (#255)
(186,-21) őrült varázsló (#255)
(187,-21) Elenios rúnaköve, Sheran oltár, 40. jellempróba, 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(188,-21) térkapu (#452), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely, ongóliant (#159)
(189,-20) drakolich (#760)
(190,-19) drakolich (#760), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), oltár
(191,-18) művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), trikornis herceg (#261)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek