285. forduló, 287. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 11. 12h:08'
EZ A 434. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD
435. játékheted kezdete: szept. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


51 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,34] koordinátán.
Laurana, amikor összefutottatok, adott neked 2 ezüsthegyű nyilat és egy pular kristályt.
Nantosvelta, amikor találkoztál vele, adott neked egy pirkitet.
Drowsy Druid Abasc egyszer odajött hozzád, és adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet... Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+176 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 8 TU-t A tudati térben már 25622 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 621.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 581.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 571.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+19 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 541.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 541.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 541.]

* 8. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 536.]

* 9. KP: használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 536.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
A 32 4784 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

v 15 135 2 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új gyöngymangó. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 526.]

v 15 655 4 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Ezt a tárgyat sajnos nem tudod csíráztatni. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[190,34] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy patakot. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [189,33] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő szutykos remák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a szutykos remák nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tetemember nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra támad rád.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 56, gyógyulás: 9, összesen: -47 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [188,32] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 púderkő. Elrakod őket. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, szürke szemű, hosszú szakállas kiálló csontú gnóm férfival. Fekete a bőre. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy optiri agysisakot, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy ében sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
[47 pontot használtál fel, van még 479.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 479.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítés meghozza eredményét. Több tárgyat látsz a földön: 1 parittya, 3 kerek kő, 26 halcsont. Elrakod őket. [20 pontot használtál fel, van még 459.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[187,32] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy quwarg parafenomén. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! A következő kincseket találtad: egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag földet termelsz ki. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy orgoró készül a lemészárlásodra.

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az orgoró jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sonchus Arvensis orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [186,32] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó jobb oldalát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 46, gyógyulás: 5, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Beugrasz egy kapualjba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy őrült varázsló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


Összefutsz Caladannal. Tharr lényének egy apró része. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy fattylord derékövet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Kronga hadúr trófea és egy mennydörgő titán trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Lőfegyvere egy hosszú íj. 11 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [185,32] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 52, gyógyulás: 6, összesen: -46 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Nicsak, mit fedezel fel! A király intézményrendszerének új bizonyítéka: Invázióügyi Minisztérium. Ezt a három méter magas, kovácsoltvas kapura lógatott réztábláról tudhattad meg - a kapu persze egy csodaszép két emeletes épület bejárata is egyben. (687. épület.)
Még egy épületet látsz: ez egy jósda (644. épület.). [62 pontot használtál fel, van még 397.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 397.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 377.]

m 6 mozogsz nyugatra
[184,32] Továbbmész a város utcáján.

Felfedeztél egy templomot. Fairlight hívei emelték. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 368.]

pbe 4000 5188 beraksz a bankba 4000 aranyat
Ravashack számlájára átutalsz 4000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

m 8 mozogsz északra
[184,31] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 4200 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 359.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Ahogy közelebb érsz, utadat állja egy díszes páncélzatba öltözött elit palotaőr.
- Miben segíthetek? - biccent feléd. Megilletődve a hihetetlen megtiszteltetéstől, hogy egy igazi királyi palotaőr kegyeskedett megszólítani, csak hebegsz-habogsz.
- Á, egy kalandozó! A palotát "csak úgy megnézegetni" nem lehet, ha valamilyen munkát akarsz vállalni, az írnoki iroda jobbra az első ajtó. - hadarja a palotaőr. Lám, lám, nem te vagy az első bamba bámész aki csak úgy becsámpázott a palotakertbe. Úgy látszik, olyan opció nincs, hogy "kihallgatás a királynál", vagy "kincseskamra látogatás" meg hasonlók.
- Munkát akarok vállalni. - nyögöd ki végül, mire az őr felkísér a lépcsőn, és betessékel az írnoki irodába. Az írnok iroda várakozóterme hatalmas, bársonnyal-bélelt terem. Húsz cimboráddal együtt is kiválóan el tudnátok itt lakni! Bársonyos fotelban várakozol, amíg végre sorra kerülsz. Az írnoki iroda még pompázatosabb a váróteremnél. Díszes tölgyasztal mögül, oklevelek és kitüntetések alól bámul rád okuláréján keresztül az ügyeletes írnok. Elmondod, hogy munkát szeretnél.
- Gigantikus Királyi Emlékmű épül őszentsége, Borax tiszteletére! Jelentkezz a munkafelügyelőnél, és dolgozz ott egy teljes napot. Megfelelő fizetséget fogsz a kincstártól kapni.
Kicsit kiábrándító a feladat, de bánatosan biccentesz, majd kimész a hivatalból. Több, a váróteremben csüggedten társalgó kalandozó fején látod, hogy ők is hasonló munkát kaptak. [A munka elvégzéséhez egy ÉP parancsot kell kiadnod 150 TVP-ért (ez az "egy napi munka", függetlenül attól, hogy van-e az építést segítő állatod vagy képességed. Ha nincs 150 TVP-d, a munkához hozzá sem fogsz, ezért javasolt, hogy a forduló elején add ki a parancsot.] Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 334.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[184,30] Továbbmész a város utcáján.

Van itt egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 325.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 325.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 325.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

be 256 bemész a templomba
Ezen a mezőn nem áll felépített és felszentelt templom. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. BP: átadod a 2. tárgyat a 415. tárgyat az 504. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Drowsy Druid Abasc részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Drowsy Druid Abasc részére. [10 pontot használtál fel, van még 310.]

* 3. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 302.]

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 138 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 262.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 98 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 222.]

tf 2 22 fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 12 arany adóhátralékod van. Halkan szitkozódva, kifizetsz 12 aranyat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 24, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +22 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 427 pontot. A következő körben tehát 627 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 286. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 185 cm
IQ: 31 (34) Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 32 Menekülés: 40 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 311/236 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 43 (49) Varázspont: 504/367 Pénz: 455 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/-2 Pszi pont: 168/469 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 923 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6362 TP-t kaptál. Jelenleg 181840 TP-d van. A következő szinthez még 78160 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 282. fordulódban 10996 arany került a bankszámládra. 11215 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 21/91 (+14%)
vágófegyverek: 21/24 (+2%) ütőfegyverek: 9/52 (+20%) lőfegyverek: 19/54 (+6%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/97 (+20%) 2. nyomkövetés: 37/83 (+16%) 3. mászás: 10/66
4. csapdakészítés: 25/38 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/94 6. gyógyítás: 18/62
7. titkosírás: 9/93 8. felderítés: 39/34 (+32%) 9. szörnyidomítás: 15/21
10. teológia: 27/47 (+19%) 11. taumaturgia: 15/97 (+15%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 5/90 14. zene: 49/78 (+30%) 15. szörnyismeret: 22/64
16. pszi: 21/17 17. zárnyitás: 1/18 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 24/48 20. úszás: 16/54 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 25622. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1271.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3932 arany (#50) 4 kaja (#2) 2 spiritusz (#170)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 26 halcsont (#390) 3 kerek kő (#19)
7 madártoll (#112) 1 parittya (#18) 1 remák szív (#264)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,-22) olimpiai aréna (#633)
(184,-21) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(184,-20) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland
(185,-20) részeg kalandozók (#187), jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687)
(186,-20) részeg kalandozók (#187), őrült varázsló (#255), Caladan (5527. kalandozó)
(187,-20) quwarg parafenomén (#248), szintszívó (#96), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(188,-20) quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), egy gnóm férfi
(189,-19) szutykos remák (#191), dögkeselyű (#174), tetemember (#123), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), művészi porolit (#720)
(190,-18) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 43. jellempróba, Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek