Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 29. 12h:27' EZ A 293. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD 294. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1398 199 | használod az 1398. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
hh 892 892 841 | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 841. tárgyat |
v 7 917 6 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kyorg szolgasárkány bal vállát. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 342 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kyorg szolgasárkány jobb szárnyát. (5 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A kyorg szolgasárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (5 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kyorg szolgasárkány jobb lábát. (5 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 343 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kyorg szolgasárkány fejét. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2157, sebződés: 1688, gyógyulás: 780, összesen: -908 ÉP}
(Továbbmész...) [289,16] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Garmhuun familiáris került az utadba. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Garmhuun familiáris jobb oldalát. (7 támadással 747 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a Garmhuun familiáris fekete karját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (17 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris megüti a jobb válladat. (1 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Garmhuun familiáris fekete karját. (8 támadással 805 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a Garmhuun familiáris bal oldalát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris testét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a Garmhuun familiáris fekete karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig).
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 18 514 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2648, sebződés: 592, gyógyulás: 123, összesen: -469 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz, és a függőhídon keresztül elhagyod a különös építményt. [5 pontot használtál fel, van még 545. Kapsz 5 VP-t.]
v 198 260 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
288 | 289 | 290 | 291 | |
14 | |
|
|
|
15 | |
|
|
|
16 | |
|
|
|
17 | |
|
|
|
[260,64] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei.
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a halálhozó jobb szárnyát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (21 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a halálhozó nyakát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a halálhozó bal vállát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 10 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 335, gyógyulás: 44, összesen: -291 ÉP}
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
kt 774 775 | elkészíted a 774. tárgyat (775 darabot) |
kt 774 769 | elkészíted a 774. tárgyat (769 darabot) |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [261,66] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tud Ákos előtt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy smaragdvámpír nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a smaragdvámpír bal lábát. (5 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a smaragdvámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a smaragdvámpír testét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) A smaragdvámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a smaragdvámpír áttetsző testét. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A smaragdvámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a smaragdvámpír jobb karját. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (15 életpontot sebezve.) A smaragdvámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a smaragdvámpír jobb lábát. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A smaragd őrsárkány megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A smaragdvámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.)
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1890, sebződés: 1199, gyógyulás: 625, összesen: -574 ÉP}
(Továbbmész...) [261,67] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült smaragdvámpír nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tl'urlang vadász bal karját. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tl'urlang vadász bal lábát. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével mély sebet ejt a jobb lábadon. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 TU.) {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tl'urlang vadász jobb lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 5 862 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 347, gyógyulás: 70, összesen: -277 ÉP}
(Továbbmész...) [262,68] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy fényhozó! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a fényhozó bal oldalát. (9 támadással 436 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a fényhozó jobb lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-92 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a fényhozó bal lábát. (8 támadással 396 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a fényhozó felemelt karját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-91 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a fényhozó testét. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a fényhozó bal lábát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-94 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.)
A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a fényhozó testét. (10 támadással 489 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a fényhozó bal vállát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-83 varázspont.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel néhányszor megcsapod a fényhozó testét. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a fényhozó bal vállát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-91 varázspont.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2736, sebződés: 777, gyógyulás: 163, összesen: -614 ÉP}
(Továbbmész...) [263,68] Még mindig füves síkságon vagy. A messzi távolban egy árnypiramis gúlaformáit véled felfedezni. Annyira beleolvad a környezetébe, hogy mire egyet pislantasz, már el is tűnik a szemed elől. Lehet, hogy csak egy fáradtság szülte látomás volt? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy patás tanough került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (72 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a patás tanough jobb vállát. (7 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (14 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a patás tanough testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a patás tanough agyarával a testeden. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a patás tanough bal oldalát. (7 támadással 804 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (18 életpontot sebezve.) Agyarával a patás tanough véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a patás tanough rövid lábát. (8 támadással 805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a patás tanough éjsötét bőrét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A smaragd őrsárkány is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A patás tanough agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Egy hibás mozdulat, és máris a patás tanough belerúg a kezedbe! (1 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.)
A patás tanough összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 16 063 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3078, sebződés: 1508, gyógyulás: 902, összesen: -606 ÉP}
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a nekromanta kóborló jobb karját. (9 támadással 448 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (9 támadással 448 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a nekromanta kóborló fejét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a nekromanta kóborló gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 666, gyógyulás: 92, összesen: -574 ÉP}
(Továbbmész...) [264,69] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy nothar cserjét. Délkeletre nézve látsz egy nothar cserjét. Délnyugatra egy pézsmatök van. Jól kivehetőek a távolban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült árnygólem. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (66 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnygólem testét. (9 támadással 885 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod az árnygólem árnyékos karját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Az árnygólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 421 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 1091 életpontot vesztettél. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnygólem átlátszó hasát. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Te 62 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+101 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az árnygólem átlátszó hasát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (14 életpontot sebezve.) Az árnygólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 464 életpontot vesztettél. Az árnygólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 13 852 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1720, sebződés: 2437, gyógyulás: 566, összesen: -1871 ÉP}
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
[247,28] Továbbra is síkságon vagy.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs testét. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A szellemdarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs bal szárnyát. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A szellemdarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 254, gyógyulás: 323, összesen: +69 ÉP}
hh 1607 392 | használod az 1607. tárgyat a 392. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg bal oldalát. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ököllel többször eltalálod a púpos zsokarg bal karját. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg testét. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ököllel csak érinted a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A púpos zsokarg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 6 452 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1032, sebződés: 274, gyógyulás: 272, összesen: -2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 300 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző testét. (8 támadással 814 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző fejét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan házőrző bal oldalát. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ököllel súrolod a tleikan házőrző testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A tleikan házőrző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 11 267 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2108, sebződés: 719, gyógyulás: 514, összesen: -205 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan főbíra testét. (9 támadással 884 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tleikan főbíra testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A tleikan főbíra fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 342 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan főbíra testét. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan főbíra bal lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) A tleikan főbíra fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A tleikan főbíra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 angyalok gyűrűje és 1 kreiton palást. 21 070 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1916, sebződés: 620, gyógyulás: 128, összesen: -492 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi hatás! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton idéző testét. (9 támadással 793 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző fejét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző egyik csápját. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző jobb oldalát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A kreiton idéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 12 541 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1837, sebződés: 0, gyógyulás: 376, összesen: +376 ÉP}
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
szk 432 | keresed a 432. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (21 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a chaktra vadászeb fejét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (17 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). A smaragd őrsárkány segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (28 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 9 457 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1549, sebződés: 452, gyógyulás: 396, összesen: -56 ÉP}
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
AZ AGY KIFACSARÁSA (197. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Már régóta vágytál egy igazán hatásos, szaftos pszi támadó képességre. Hát tessék, itt van! Az agy kifacsarása oly mértékben roncsolja a neuronokat és idegpályákat, hogy gyakran azonnali halált okoz a nagymértékű sebzéssel. Ha a páciens túl is éli a támadást, -8 támadást és -8 védelmet (mindkettő lassan nő a pszi szakértelmed növekedésével egészen -30-ig) kap a harc végéig, a kábaságnak köszönhetően, ami gyakorlatilag garantálja a győzelmedet. Sajnos az agy kifacsarása ellen dobott mentődobás teljesen hatástalanítja a támadást, csakúgy, mint egy pszi acéltorony. Használata 14 pszi pontba kerül. |
GARMHUUN FAMILIÁRISA (543. SZÖRNY) Garmhuun a kyorgok legendás hírű királya volt. Rövid ideig uralkodott ugyan, de ezalatt az idő alatt rengeteget haladt a magasabb dimenziók mágiaformáinak megismerésében (értsd ezalatt: nagy szerepe volt abban, hogy utódai képessé váltak a triklem drakolderek elpusztíthatatlan seregei felett uralkodni). Ez nagyrészben a mágia létsíkjáról megidézett szolgáknak volt köszönhető, akiket a varázstudomány jelentős tudoraiként jegyeztek fel. Amíg Garmhuun oda nem veszett az árnytündéreknél tett második (cseppet sem barátságos) látogatása során, ezek a familiárisok csak neki tartoztak engedelmességgel. Gazdájuk halála után örökkétartó bolyongásra ítéltettek, azóta kóborolnak a kyorg birodalom magasabban fekvő erdeiben. A vámpirizációra immúnisak. |
NAGYMESTERI PÁLCA (772. TÁRGY) Minden kyorg csarnoknak megvolt a maga nagymestere, általában egy magasrangú varázsló. Ő döntött csip-csup ügyekben, de élet-halál dolgában is. Ez a pálca inkább csak szimbólum, nem rendelkezik jelentős mágikus potenciállal. A nagymesteri pálca nem átadható. |
Erő: | 49 (63) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 45 (53) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 44 (54) | Védekezés: | 100 (109) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/51 év |
Egészség: | 45 (64) | Életpont: | 2021/1688 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 56 (68) | Varázspont: | 2321/202 | Pénz: | 38596 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 94/73 | Pszi pont: | 330/0 | Halhatatlanság: | 14 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 | ökölvívás: | 43/31 (+6%) | szúrófegyverek: | 24/75 (+12%) |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 36/55 |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 264,69 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/17 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 867 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/46 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 46/39 (+15%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 30/66 (+22%) | 5. csapdakészítés: | 41/34 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 17/86 |
7. gyógyítás: | 50/83 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 25/76 |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 112/61 (+74%) | 12. taumaturgia: | 105/82 (+61%) |
13. szerencsejáték: | 2/91 (+12%) | 14. versengés: | 10/90 (+45%) | 15. harcművészetek: | 43/16 |
16. zene: | 9/50 | 17. szörnyismeret: | 30/27 (+22%) | 18. pszi: | 46/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 35/26 | 20. vadászat: | 3/27 | 21. vitalitás: | 4/50 |
22. bányászat: | 33/11 (+1%) | 23. testépítés: | 14/70 (+70%) | 24. úszás: | 12/45 |
25. főzés: | 16/35 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 67 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 35, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510), torz gólem (#516), ében halálhajcsár (#295), őstenyészet (#519), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), raskhiir szellem (#539), trakuun lidérc (#576) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 38 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (295,80) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Dreighatran (#523) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | P. Vlagyimir (#570) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 134 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bűvölt kristály (#775) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 2 | kreiton esszencia (#892) | |||
6 | kyorg hosszúpenge (#917) | 1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ragasztó (#83) | 2 | raskhiir talizmán (#774) | 1 | sallank karom (#128) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | trakuun napkorong (#769) | 2 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
243 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | amniosz (#203) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kreiton palást (#888) | |||
1 | nagymesteri pálca (#772) | 1 | raskhiir bozaka (#768) | 102 | víz (#27) |