287. forduló, 289. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 4. 9h:15'
EZ A 446. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD
447. játékheted kezdete: dec. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [177,-19] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 800 tapasztalati pontot.
Laurana, amikor összefutottatok, adott neked egy ilkin ércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 791. hetének nyerőszámai: 14, 22, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 424.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 414.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+19 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 384.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 384.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 384.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 379.]

* 8. KP: használod az 504. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

ef 30 501 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 319.]

kf 511 kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

a 1253 4784 2 átadod az 1253. tárgyat a 4784. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 csillezsályalevelet Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 284.]

a 135 4784 4 átadod a 135. tárgyat a 4784. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 gyöngymangót Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

m 6 mozogsz nyugatra
[176,-19] A bozótost dombság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Találsz egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet.

[17 pontot használtál fel, van még 262.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Igen... ez az "a" betű, akkor ez valószínűleg "az" lesz. Ebből sok van, ez talán e betű, igen, "ez"! Néhány perc, és megfejted a teljes titkosírást. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlaltrin. A feladatod a következő. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy agyagelementál életének!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az agyagelementál nyakát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az agyagelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, az agyagelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

Fájdalom, de nem tudtad leölni. Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 242.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kősisakos Garhin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba könnyűnek tűnik: egy orgoró megölése a feladatod.

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az orgoró fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az orgoró bal vállát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az orgoró testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 50, gyógyulás: 12, összesen: -38 ÉP}

Ezt bizony nem tudtad megölni. A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 232.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamkultúrcérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy nyílvesszőt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy nyílvesszőt 170 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinhyll. A feladatod a következő. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Meglóbálod a vaskampót, és beakasztod a féreg egyik hornyába. Hosszasan gyüsztölöd, majd felkapaszkodsz a szörny oldalán, és diadalmasan meglovagolod. Gyí, paci! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vashegyi Balrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy ezoterikus mardel!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az ezoterikus mardel bal vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Acélfejű Draenar nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy ezüsthegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 192.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 192.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 172.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[175,-20] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,-21] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [173,-22] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 mérg. ubuk tüske. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
829 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy orgoró intéz feléd kihívást.

A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az orgoró bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az orgoró jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az orgoró bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az orgoró ollóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ubuk dobónyíl, egy orgyilkos tőr, egy szöges páncél, egy bronzpenge, egy nyílvessző és egy sallank nyíl. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-15 varázspont.]
Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 110.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 110.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítés meghozza eredményét. Több tárgyat látsz a földön: 2 kőkés. Elrakod őket. [20 pontot használtál fel, van még 90.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[172,-22] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [171,-22] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [170,-22] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 63.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[169,-22] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Látsz egy kristálypalotát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [168,-23] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét.

[18 pontot használtál fel, van még 45.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 17 18 20 mozogsz 17 18 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 23 25 29 mozogsz 23 25 29
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: átadod a 2. tárgyat a 415. tárgyat az 504. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Drowsy Druid Abasc részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [5 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 35.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 35 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 32.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 10, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 32 pontod maradt, ebből a következő körre 32 pontot vihetsz át. Kapsz még 429 pontot. A következő körben tehát 461 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 288. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 185 cm
IQ: 32 (35) Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 32 Menekülés: 40 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 313/261 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 43 (49) Varázspont: 510/347 Pénz: 662 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 168/498 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 930 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6374 TP-t kaptál. Jelenleg 192256 TP-d van. A következő szinthez még 67744 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 282. fordulódban 10996 arany került a bankszámládra. 11325 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: *21/101 (+7%)
vágófegyverek: 21/26 (+2%) ütőfegyverek: 9/57 (+5%) lőfegyverek: 19/60 (+3%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/67 2. nyomkövetés: 37/87 3. mászás: 10/66
4. csapdakészítés: 25/48 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/94 6. gyógyítás: 18/62
7. titkosírás: 9/99 (+6%) 8. felderítés: 39/80 (+23%) 9. szörnyidomítás: 15/26 (+5%)
10. teológia: 27/82 (+18%) 11. taumaturgia: 16/7 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 5/90 14. zene: 50/38 (+30%) 15. szörnyismeret: 22/64
16. pszi: 21/18 (+1%) 17. zárnyitás: 1/18 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 24/63 (+15%) 20. úszás: 16/54 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 117 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 21 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 6 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpenge (#126) 4 csillezsályalevél (#1253) 9 drótszőr (#37)
2 kőkés (#6) 1 kőszem (#304) 5 mérg. ubuk tüske (#137)
1 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 rézdarab (#70)
1 sallank nyíl (#129) 1 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(168,-23) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(169,-22) kristálypalota (#401), 34. jellempróba
(170,-22) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(172,-22) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), arató csattanatok (#144)
(173,-22) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Leah oltár
(174,-21) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár
(175,-20) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(176,-19) Leah rúnaköve, kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely, agyagelementál (#203), orgoró (#170), ezoterikus mardel (#184)

Üzenet küldése a karakternek