287. forduló, 289. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 20. 12h:08'
EZ A 319. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD
320. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 280 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,51] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 tyrex bunkót (200 arany).
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+219 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 686. hetének nyerőszámai: 28, 30, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 568.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 566.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 1288 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 556.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 546.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]

* 5. KP: elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 536.]

* 6. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 533.]

kf 421 1 kézbeveszed/felveszed a 421. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a ryuku buzogányt, majd a jobb kezedbe veszed a tyrex bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[187,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy ryuku csapásvezető. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

(Továbbmész...) [187,49] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Warrax hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [186,48] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy földsárkány lábát masszírozza. Látsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sebesült drakolich. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)

[26 pontot használtál fel, van még 507.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[187,47] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Északra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [188,46] A terep vált: bozótos területen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy földsárkány vigyorog kajánul. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Tyrex bunkóval eltalálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,45] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy csillezsályát. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy bíborcserjét. (ld. enc.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dred Hornwill, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy magger. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod a magger testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a magger bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a magger testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+85 életerő.) [48 pontot használtál fel, van még 459.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[188,44] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a woorgard testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy quwarg bolyt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

(Továbbmész...) [188,43] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester jobb középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megcsapod a quwarg nagymester torát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 32 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+85 életerő.) [50 pontot használtál fel, van még 409.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 409.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 409.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 409.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[188,42] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 11 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranyláncot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,41] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [78 pontot használtál fel, van még 331.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

kf 413 526 kézbeveszed/felveszed a 413. tárgyat az 526. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a moa stukit.
Lövedékként gránátlövedéket fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

h 1 166 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Elrakod a moa stukit, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. BP: alakváltás 10
Megkezdődik a transzformáció! Gyökereket eresztesz, és vizet szívsz fel a talajból. Revitalizálódtál! (+4 életerő.) Szomjúságod elmúlt. A gyökerek újra lábakká válnak. [10 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 276.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 1 36 fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 9, 13.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 429 pontot. A következő körben tehát 629 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY)
A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY)
Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY)
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb egy tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 288. fordulód.

Erő: 28 (32) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (31) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 84 Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 322/265 Jellem: jó (555) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 480/43 Pénz: 77 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/1 Pszi pont: 120/61 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 1571 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5250 TP-t kaptál. Jelenleg 905425 TP-d van. A következő szinthez még 94575 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, norpadolótika, pszi őselementál. A 287. fordulódban 2335 arany került a bankszámládra. 2358 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 8/22
vágófegyverek: 23/8 (+4%) ütőfegyverek: 26/43 (+6%) lőfegyverek: 23/12 (+5%)
dobófegyverek: 7/72

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/22 (+33%) 2. nyomkövetés: 48/11 3. mászás: 12/36 (+6%)
4. csapdakészítés: 13/83 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/69 6. gyógyítás: 88/48 (+46%)
7. titkosírás: 4/29 8. felderítés: 24/72 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 27/99 (+28%) 11. taumaturgia: 28/40 (+4%) 12. szerencsejáték: 4/74
13. versengés: 7/30 14. zene: 25/88 15. szörnyismeret: 13/19
16. pszi: 13/18 (+11%) 17. zárnyitás: 2/86 18. vadászat: 19/8
19. bányászat: 29/86 (+34%) 20. úszás: 10/60 21. főzés: 3/59 (+23%)
22. csapatmunka: 2/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 7 fáklya (#36) 2 madártoll (#112)
1 pirkit (#153) 5 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
57 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 5 bordacsont (#16)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fekete gyöngy (#99) 1 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128)
2 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,48) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761)
(187,47) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár
(187,49) vaskohó (#155), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(187,50) ryuku csapásvezető (#778), Dornodon oltár
(188,41) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 24. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely, woorgard (#231)
(188,42) márványtorony (#175), Elenios oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), kputtyintó csalán (#247)
(188,43) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Raia oltár, quwarg nagymester (#214)
(188,44) woorgard (#231), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, érclelőhely
(188,45) gumifa (#38), tavacska, Dornodon oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720), magger (#747)
(188,46) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), patak, Dornodon oltár, 23. jellempróba, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).

Üzenet küldése a karakternek