Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 9. 12h:09' EZ A 294. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD 295. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 38 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
kb 260 80 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (80 darabot) |
ek 7 24 3 | t. energia kisütése: 7 24 3 |
h 1398 199 | használod az 1398. tárgyat |
vv 243 165 188 | elmormolod a 243. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
hu 1134 1112 640 | hulladék: 1134 1112 640 |
hu 271 695 | hulladék: 271 695 |
hu 191 117 186 | hulladék: 191 117 186 |
cir | vándorcirkusz látogatása |
fkt 19 14 | felt. készítesz a 19. tárgyat (14 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (15 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A smaragd őrsárkány támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A pikkelyes ptog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 9 049 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1591, sebződés: 523, gyógyulás: 426, összesen: -97 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon bal vállát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 csigakagyló. 2 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája farkát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 drótszőrt. 1 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 50, gyógyulás: 6, összesen: -44 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 139, gyógyulás: 28, összesen: -111 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg testét. (3 támadással 299 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előremozdulva, a vérkeszeg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a vérkeszeg testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 halcsontot. 5 597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 283, gyógyulás: 58, összesen: -225 ÉP}
hh 504 841 1607 | használod az 504. tárgyat a 841. tárgyat az 1607. tárgyat |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Elszántan a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 3 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 147, gyógyulás: 30, összesen: -117 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Semmi hatás! Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon nyakát. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 csigakagyló. 2 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 285 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku fejét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 316, gyógyulás: 7, összesen: -309 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg jobb oldalát. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vérkeszeg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a vérkeszeg testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 halcsontot. 5 597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 271, gyógyulás: 55, összesen: -216 ÉP}
v 181 186 108 | elmormolod a 181. varázslatot |
252 | 253 | 254 | |
124 | |
|
|
125 | |
|
|
126 | |
|
|
[186,108] Épületek tűnnek fel.
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harci mugrath testét. (9 támadással 947 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a harci mugrath jobb hátsó lábát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A smaragd őrsárkány roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) A harci mugrath karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harci mugrath testét. (7 támadással 871 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a harci mugrath jobb oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A smaragd őrsárkány roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
10 363 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2209, sebződés: 472, gyógyulás: 535, összesen: +63 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (65 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (10 támadással 1017 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). A smaragd őrsárkány nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod az algaleioda bal szárnyát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Belecsipked az algaleioda a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd az algaleioda bal oldalát. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A smaragd őrsárkány támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az algaleioda testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 10 086 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1543, sebződés: 421, gyógyulás: 383, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [251,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy algaleioda lehet. Itt csata lesz.
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (72 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (7 támadással 777 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). A smaragd őrsárkány megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az algaleioda testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az algaleioda bal oldalát. (5 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az algaleioda testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A smaragd őrsárkány nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az algaleioda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 10 439 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1673, sebződés: 364, gyógyulás: 386, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [250,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Ráismersz a lényre. Egy algaleioda. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (57 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (8 támadással 864 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod az algaleioda jobb lábát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ököllel néhányszor megcsapod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (3 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A smaragd őrsárkány megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted az algaleioda bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 10 086 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1517, sebződés: 408, gyógyulás: 373, összesen: -35 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog nyakát. (9 támadással 955 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (32 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a pikkelyes ptog jobb oldalát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (29 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (3 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A smaragd őrsárkány megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a pikkelyes ptog bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A smaragd őrsárkány is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 9 216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1621, sebződés: 479, gyógyulás: 416, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [248,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy harci mugrath. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harci mugrath páncélos hátát. (9 támadással 936 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a harci mugrath testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 1131 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harci mugrath testét. (9 támadással 939 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a harci mugrath testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a harci mugrath a bal oldaladon. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a harci mugrath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 10 689 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2270, sebződés: 1522, gyógyulás: 530, összesen: -992 ÉP}
(Továbbmész...) [247,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pikkelyes ptog. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog testét. (9 támadással 945 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (28 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A smaragd őrsárkány megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (3 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A smaragd őrsárkány megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 9 492 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1645, sebződés: 403, gyógyulás: 410, összesen: +7 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harci mugrath páncélos hátát. (9 támadással 941 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a harci mugrath testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 690 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 941, gyógyulás: 293, összesen: -648 ÉP}
(Továbbmész...) [245,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy algaleioda. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (58 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az algaleioda testét. (9 támadással 924 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). A smaragd őrsárkány támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod az algaleioda testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A smaragd őrsárkány roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az algaleioda a bal válladat. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod az algaleioda testét. (4 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod az algaleioda testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Belecsipked az algaleioda a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 10 627 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1655, sebződés: 386, gyógyulás: 401, összesen: +15 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 407 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a Teijiyoshi fejét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előrehajolva csap a Teijiyoshi, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 30 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a Teijiyoshi testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku tűvető (ld. enc.). 3 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 572, gyógyulás: 28, összesen: -544 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 303 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 338, gyógyulás: 7, összesen: -331 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 3 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 135, gyógyulás: 27, összesen: -108 ÉP}
Üdvözlésképpen egy fullasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a hullámelementál testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról hullámkeltés varázslatot lő rád a másik. 152 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a hullámelementál testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszönt csatapartnered. 357 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 5 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 509, gyógyulás: 0, összesen: -509 ÉP}
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 185 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | |
121 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[185,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Einstein, a troll egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy nekrofunt. Északnyugatra egy friss csatamező van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
tk 41 5109 | többszemélyes kaland 41 5109 |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
h 1525 835 836 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 812 852 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 895 872 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 859 849 | használod az 1525. tárgyat |
ft 835 836 812 | támadod a 835. szörnyet a 836. szörnyet a 812. szörnyet |
ft 852 895 872 | támadod a 852. szörnyet a 895. szörnyet a 872. szörnyet |
ft 859 849 | támadod a 859. szörnyet a 849. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hidra egyik nyakát. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (17 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a hidra két fejét is. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
tf 1 22 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hidra nyálkás testét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (15 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
HARCI MUGRATH (491. SZÖRNY) Nocsak? Egy legendás hírű bo'adh harci mugrath. Amikor a jól felszerelt to'aghun hadseregek a rakshallion paloták ellen vonultak, ezeket az állatokat használták az útjukat álló falak ledöntésére. A harci mugarthok már régen elfelejtették, hogy valaha még az embereket szolgálták, azóta mindenféle idomíthatóságot leráztak magukról. A természet-kutatók véleménye szerint ezek az állatok már régen kihaltak, de most itt a szemed előtt a bizonyíték ennek megcáfolására: a közel négy méter magas, hátán az acélnál is keményebb páncélt viselő harci mugrath gyilkoló tekintete. Ha van elég türelmed, akár győzelmet is arathatsz fölötte, könnyen megszurkálhatod a védtelen testfelületet az állat oldalán, elkerülve a lábának fejénél meredező karmok suhintását. |
RYUKU TŰVETŐ (1521. TÁRGY) Ez a tenyérnyi, fekete fémből készült nyílpuska nem közönséges számszeríjvessző, hanem úgynevezett "precíziós vetőtű" kilövéséhez készült. Ha sikerül szerezned néhány ilyen vetőtűt, csak készítsd be a tűvetődhöz bátran, vagy állítsd be az FLH parancsban, és lődd a legkeményebb ellenfeleidre... persze csak ha már elég jól értesz a lőfegyverhasználathoz (legalább 20. szinten), mivel néhány lépésnél nagyobb távolságból már igencsak nehézkes vele a célzás. |
HULLÁMELEMENTÁL (411. SZÖRNY) A hullámelementál egy látomás, amely megjelenésével akár a legádázabb rémálmaidat is képes lenne tovább rontani. Szikrázó emberalak, amely tökéletes uralommal bír a tenger és a villámok felett. Még a legmélyebb vízrétegeket is képes hullámzásra késztetni, és meg is teszi, ha úgy érzi birodalmát ellenség veszélyezteti. Vad világban kialakult vad ösztönök ezek. Ha mégis összecsapsz vele és ellenállsz az ellened szegülő, testedet összepréselő víznyomásnak, a humanoid alakot öltött teremtés lengedező haját próbáld meg levágni - ha a csodák kútjának szelleme nem téved, ez a legsérülékenyebb pontja, és egyben az egyetlen lehetőség a hullámelementál legyőzésére. |
RYUKU LOVASSÁG (835. ELLENFÉL) A ryukuk éjfekete csataménjei délceg testtartásban, felvetett fejjel közlekednek, s a rajtuk csücsülő lovas könnyen eltörpül méreteik mellett. Az alacsony termetű ryukuknak adódhatnak is gondjaik erre a több mint kétméteres paripára való felszálláskor, de ez legyen az ő gondjuk. A ryuku lovasok kopjájukat előretartva, felszegett állal közlekednek, így válik ló és lovasa a délcegség igazi mintaképévé. Máshogy talán nem is lehetne a csataméneket megülni, hiszen aki túl előre-, vagy hátrahajol, az menthetetlenül kiesik a nyeregből. A ryukuk hátasaikat rövid mentális üzenetekkel irányítják. Nem is pattanhat bárki nyeregbe, hiszen az alapfokú pszi ismeretek nélkül a lovak nem tűrnék meg őket hátukon. Láthatsz ugyan ryuku lovasokat magányosan vágtázni valamerre (pl. egy hírnök, aki fontos híreket visz egyik városból a másikba, vagy egyik hadosztálytól a másikig), most azonban nincs ekkora szerencséd. Több ryuku lovassal egyszerre megküzdeni, még a magadfajta sokat tapasztalt kalandozónak is kihívást jelenthet. |
RYUKU SZAMURÁJ (836. ELLENFÉL) A szamurájok nem akárkik ám, ők azok a ryuku harcművészek, akiktől még a ghallaföldén nevelkedett, erősen az isteni hatalom felé kacsintgató kalandozóknak, köztük neked is tartanod kell. A ryuku szamurájok hegyi kolostorokban, a világtól elzártan nevelkednek, s tanulásuk mindennapjait a lélekegyensúly fenntartását célzó meditáció, a teljes önfegyelem, az éles logikai gondolkozás és a harcművész technikák tökéletes elsajátítása tölti ki. Az iskolából való kikerülésük után, érett harcosként, tökéletes gyilkosként lépnek ki a külvilágba. Háromféle életút állhat előttük. A leggyakoribb esetben egy nemesi család szolgálatába állnak, a hűségeskü, amit ekkor tesznek örökre a család fejéhez köti őket. Viszonylag ritkább, de azért rendszerint előfordul, hogy az ifjú szamuráj egy orgyilkos klánhoz csatlakozik, s élete további részét a higgadt gyilkolásnak szenteli. A harmadik lehetőség a hadseregben várja őket, ha a szamuráj nem találja helyét az előző két életpálya egyikében sem, katonának vonul, és a csatamezőn szerez magának hírnevet a harctudásával. Számtalan sikeres bevetés és több győztes hadjárat után kiemelkedő teljesítményének híre még akár a császár fülébe is eljuthat. Nem egyszer döntött már úgy az uralkodó, hogy egy, a katonák körében mélyen tisztelt hadfit a császári testőrség szamurájai közé emel. A szamurájok meditációs gyakorlataikat kötelező jelleggel elvégzik mindennap, és a tizenhat órás szolgálat után még a harci akadálypályák meglátogatására, némi tréningezésre is marad idejük. Nem lesz könnyű dolgod, ha magadra bőszítesz egyet közülük. |
FEKETE DRAKLEN (812. SZÖRNY) A draklen citadella félhomályos termében alig tudod beazonosítani következő ellenfeledet, a fekete draklent, amely pikkelyeinek sötétségbe olvadó színéről kapta nevét. A feje tetején sorakozó három-négy, enyhén megcsillanó szem árulta el a bestia közelségét, talán épp azért, mert a draklen azt akarta, hogy észrevedd. Utána azonban nem sok időt ad felkészülni a becses halálra, hiszen rögtön a pillantásával ölni tudna. Ha ezt sikerül is elkerülnöd, még ne lélegezz fel, hiszen a harc java még rád vár! |
AMŐBASZERŰ GYÍK (852. SZÖRNY) Már eddig is találkoztál olyan gyíkokkal, amelyek képesek voltak színüket, bőrük mintázatát megváltoztatni, hogy jobban beleolvadjanak a környezetbe. Ez a lény azonban több, jóval több. Képes testét is átalakítani, hogy alkalmazkodjon. Akár egy tócsává is át tud alakulni, vagy egy korhadt fává... Az álcázás igazi mesterei, hiába nagy testűek, általában csak akkor veszed észre, ha már egész közel értél hozzá, ezért aztán lehetetlen lőfegyvert alkalmazni vele szemben. |
ESSZENCIAVÁMPÍR (895. SZÖRNY) Nem tudsz túl sokat a vámpírlétről, ha azt hiszed, mindegyik fajtájuk vérrel táplálkozik. Az esszenciavámpír meg sem próbál hegyes fogaival a nyakadba harapni, hogy kiszívja a véred, ezért fokhagymával is teljesen felesleges próbálkoznod ellene. Őt csak és kizárólag a holtak esszenciája érdekli. Az összezavarodott, megrökönyödött lélekre csap le, amint az éppen elszakad addigi porhüvelyétől. Az már más lapra tartozik, hogy az esszenciavámpír gyakran elveszíti a türelmét, és nem tudja kivárni, amíg a halandók egymást mészárolják le. Ha a saját kezébe veszi a dolgok irányítását, leginkább éles karpengéi veszélyesek, melyekkel képes egyetlen suhintással lemetszeni a fejed! |
ENT KERTÉSZ (872. SZÖRNY) A ryuku erdőkben mindenhol megtalálható fapásztorok a nyugati kontinensről eltűntek - kipusztultak vagy elvándoroltak, ki tudja. Ezek az óriási, helyváltoztatásra képes, faszerű lények ügyelnek az erdők egyensúlyára, és nem látják örömmel a betolakodókat. Különösen megkeseredettek azóta, hogy egy óriási megmozdulás keretében megpróbálták visszahódítani a Sötét Földet a természetnek és Földanyának, és csúfos kudarcot vallottak. Ha csak megemlíted a fertőzött enteket a kertészek előtt, számíthatsz rá, hogy darázsfelhő fog agyoncsipkedni, vagy hasonló természeti mágia fog pokoli kínokat okozni, mielőtt a kertész lábával agyontaposna. |
MUTÁNS HEGYITROLL (859. SZÖRNY) Valamikor régen, évszázadokkal ezelőtt, a Tieng hegységben lezuhant valami az égből, aminek hatására lavinák indultak meg, és olyan földrengés támadt, amelyet még a tengerparton is érezni lehetett. Senki sem tudta, hogy mi volt az, és pontosan hol zuhant le, de nem sokkal ezután érdekes dolgok történtek. Teremtmények megváltoztak, mutálódtak... A legszembetűnőbb változáson az átalakulásra olyannyira érzékeny, testüket amúgy is dinamikus, képlékeny anyagként kezelő hegyitrollok mentek keresztül. Újabb végtagokat növesztettek, harmadik szemük nőtt a homlokuk közepén, és regenerációs képességük olyannyira felerősödött, hogy már-már elpusztíthatatlanná váltak. |
SHINTAR PÁSZTOR (849. SZÖRNY) A gnollok ősi faja a nyugati kontinensen nem bizonyult elég életképesnek, ezeket a vad, koboldoknál nagyobb teremtményeket néhány évszázaddal ezelőtt, az Ezüstmágusok virágkorában teljesen kiirtották. Nem úgy a ryuku területeken, itt fennmaradtak a gnollok leszármazottjai, shintaroknak hívják őket. A ryukuk békében élnek ezzel az egyébként vérszomjas fajjal, amely cserébe békén hagyja juhnyájaikat. Inkább a teriádok és más értelmes fajok állatait lopják el... Ezért a pásztor elnevezés. |
Erő: | 50 (64) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 45 (53) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 44 (54) | Védekezés: | 100 (109) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/33 év |
Egészség: | 45 (64) | Életpont: | 2022/2014 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 56 (68) | Varázspont: | 2327/2033 | Pénz: | 73451 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 94/94 | Pszi pont: | 330/257 | Halhatatlanság: | 14 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/92 (+48%) | ökölvívás: | 43/42 (+6%) | szúrófegyverek: | 24/81 (+4%) |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 36/55 |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (240%) << biami kvazárlándzsa (#568) (240%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,121 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/17 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 867 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/46 | 2. nyomkövetés: | 46/49 (+5%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 30/66 | 5. csapdakészítés: | 41/51 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 17/86 |
7. gyógyítás: | 53/20 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 26/0 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 113/68 (+53%) | 12. taumaturgia: | 106/60 (+41%) |
13. szerencsejáték: | 3/3 | 14. versengés: | 11/35 | 15. harcművészetek: | 43/16 |
16. zene: | 9/62 | 17. szörnyismeret: | 30/71 (+22%) | 18. pszi: | *46/100 |
19. zárnyitás: | 35/26 | 20. vadászat: | 3/39 | 21. vitalitás: | 4/50 |
22. bányászat: | 33/11 | 23. testépítés: | 14/70 | 24. úszás: | 18/1 (+128%) |
25. főzés: | 16/57 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 81 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ), kerek követ (#19) (max. 14 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 44, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510), torz gólem (#516), ében halálhajcsár (#295), őstenyészet (#519), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), raskhiir szellem (#539), trakuun lidérc (#576), ködmágus (#597), ryuku lovas (#835) (csak egyszer), ryuku szamuráj (#836) (csak egyszer), fekete draklen (#812) (csak egyszer), amőbaszerű gyík (#852) (csak egyszer), esszenciavámpír (#895) (csak egyszer), ent kertész (#872) (csak egyszer), mutáns hegyitroll (#859) (csak egyszer), shintar pásztor (#849) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 38 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (277,80) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Dreighatran (#523) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | P. Vlagyimir (#570) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1246 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 134 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 4 | őskristály-szilánk (#1525) | 2 | ryuku szablya (#695) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
30 | víz (#27) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | 1 | varkaudar che-kard (#1112) | |||
1 | Thór pörölye (#640) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1083 | arany (#50) | 2 | csigakagyló (#1131) | 3 | drótszőr (#37) | |||
8 | halcsont (#390) | 70 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | madártoll (#112) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | ryuku tűvető (#1521) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) |
184 | 185 | 186 | |
120 | |
|
|
121 | |
|
|
122 | |
|
|