288. forduló, 313. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 15. 9h:05'
EZ A 452. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
453. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


42 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,29] koordinátán.
Drowsy Druid Abasc, amikor összefutottatok, adott neked egy nagy aranykulcsot, egy szeksztánst, egy aranytermő ládikót és 6 kaját.
Nantosvelta, amikor találkoztál vele, adott neked egy fekete bőrcsizmát. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 421.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 416.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 411.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+19 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 381.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 8. KP: használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bronzpenge (183,31)-> (12 ap), gromak bőr (183,31)-> (kudarc), gyöngysor (184,32)-> (48 ap), kőszem (183,31)-> (5 ap), mérg. ubuk tüske (183,31)-> (10 ap), nyílvessző (183,31)-> (1 ap), sallank nyíl (183,31)-> (3 ap), szöges páncél (183,31)-> (24 ap), szvó-ektoplazma (183,31)-> (10 ap), ubuk dobónyíl (183,31)-> (10 ap), összesen 123 arany, 20 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 341.]

at 4718 10 TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

at 1850 10 TU-t adsz át az 1850. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

at 4683 10 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

m 2 mozogsz keletre
[169,29] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Észreveszel egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Brujeria egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ekharion bébi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az ekharion bébi testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 146 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 184, gyógyulás: 8, összesen: -176 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [52 pontot használtál fel, van még 289.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. A járatban sötétség van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 284.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.]
Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy agyagelementál van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál jobb vállát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál jobb karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az agyagelementál testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[44 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 17 18 20 mozogsz 17 18 20
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy agyagelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál nyakát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az agyagelementál fejét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agyagelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az agyagelementál jobb oldalát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy agyagelementál lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál nyakát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agyagelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az agyagelementál testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agyagelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy agyagelementál lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az agyagelementál testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az agyagelementál testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál jobb karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[38 pontot használtál fel, van még 202.]

lm 23 25 29 mozogsz 23 25 29
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy agyagelementált pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az agyagelementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agyagelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy agyagelementál! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az agyagelementál testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az agyagelementál bal vállát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy agyagelementál! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az agyagelementál testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agyagelementál jobb karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál jobb karját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[38 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 31 25 23 mozogsz 31 25 23
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy agyagelementál! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az agyagelementál jobb karját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál bal karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy agyagelementál. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy agyagelementál lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az agyagelementál testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agyagelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, az agyagelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál jobb karját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az agyagelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[38 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 33 36 39 mozogsz 33 36 39
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy agyagelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az agyagelementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[11 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 36 33 5 mozogsz 36 33 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy agyagelementál van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az agyagelementál jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.]
Visszaúszol. [5->4. PONT.]
[27 pontot használtál fel, van még 88.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
A víz hideg, és sok a felszerelésed, de szerencsére a tó sekély így majdhogynem át tudsz gyalogolni. [3->2. PONT.]
Felmászol a kijárati kürtőn, és egy nagy rúgással kirúgod a fémlemezt, ami az ajtó. Végre elhagytad a baljóslatú helyet!
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [62 pontot használtál fel, van még 26.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[170,29] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [171,29] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy gumifát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: átadod a 2. tárgyat a 415. tárgyat az 504. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 3 pontért
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendő lenne. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 8, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 430 pontot. A következő körben tehát 430 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 0. fordulótól 200. fordulóig - 50 játékhét.
* 201. fordulótól 400. fordulóig - 40 játékhét.
* 401. fordulótól 600. fordulóig - 30 játékhét.
* 601. fordulótól 700. fordulóig - 20 játékhét.
* 701. fordulótól - 10 játékhét.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 185 cm
IQ: 33 (36) Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 32 Menekülés: 40 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 313/227 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 43 (49) Varázspont: 510/296 Pénz: 785 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 168/498 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 930 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 1 TP-t kaptál. Jelenleg 192257 TP-d van. A következő szinthez még 67743 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 282. fordulódban 10996 arany került a bankszámládra. 11380 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: *21/101
vágófegyverek: 21/26 ütőfegyverek: 9/57 lőfegyverek: 19/63 (+3%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/67 2. nyomkövetés: 37/87 3. mászás: 10/66
4. csapdakészítés: 25/53 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/94 6. gyógyítás: 18/62
7. titkosírás: 9/99 8. felderítés: 39/80 9. szörnyidomítás: 15/26
10. teológia: 28/8 (+26%) 11. taumaturgia: 16/12 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 5/90 14. zene: 50/68 (+30%) 15. szörnyismeret: 22/64
16. pszi: 21/19 (+1%) 17. zárnyitás: 1/18 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 24/78 (+15%) 20. úszás: 16/54 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 21 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpenge (#126) 1 gromak bőr (#268) 1 gyöngysor (#192)
1 kőszem (#304) 7 madártoll (#112) 5 mérg. ubuk tüske (#137)
1 nyílvessző (#108) 4 óndarab (#85) 7 rézdarab (#70)
1 sallank nyíl (#129) 1 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 ubuk dobónyíl (#138) 4 víz (#27) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
123 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(169,-23) a 70. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, 46. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768), agyagelementál (#203)
(170,-23) 46. jellempróba
(171,-23) gumifa (#38), 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az EXT parancs ezentúl már nem csak három havonta, hanem akár havonta is kiadható. Játékhét visszadátumozás: 200 fordulóig 50 játékhét, 201-400 fordulóig 40 játékhét, 401-600 fordulóig 30 játékhét, 601-700 fordulóig 20 játékhét, 701 fordulótól 10 játékhét.

Üzenet küldése a karakternek