Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 10. 9h:08' EZ A 294. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD 295. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 34 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Rakshieh Dresh egy szingulár. védelem varázslattal készül a csatára. Rakshieh Dresh gyorsan felrak egy tükörpajzs varázslatot. Frierch Rakfried gyorsan felrak egy fizikai pajzs varázslatot. Alattomos ellenfeled mentális tükör pszivel bohóckodik.
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Rakshieh Dresh távolról őstűz varázslatot lő a másikra. 68 életpontot sebzett. Rakshieh Dresh az ellenfélre lesújt egy direkt kontaktus I pszi támadással. 129 életpontot sebzett. Az ellenfél pszi energiái megcsappannak. Frierch Rakfried egy őstűz varázslattal köszönti a másikat. 66 életpontot sebzett. Frierch Rakfried néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy tűzgolyó. 435 életpontot sebzett. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nagyobb pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 571 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 214 életpontot vesztettél.
Benjamin Wolfskin vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Nem találta el. Rakshieh Dresh teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 11 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a ryuku lovas fejét. (11 támadással 1126 életpontot sebezve.) Frierch Rakfried teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a ryuku lovas nyakát. (8 támadással 529 életpontot sebezve.) Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz.
A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku lovas testét. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a ryuku lovas testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Benjamin Wolfskin mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 33 életpontot sebzett. Benjamin Wolfskin nem találta el az ellenfelet! Benjamin Wolfskin egy villámkéz varázslattal köszönti a másikat. 5 életpontot sebzett.
Moa ravatalozóval Rakshieh Dresh kegyetlenül összevagdalja a ryuku lovas hátasának lábát. (10 támadással 1614 életpontot sebezve.) Rakshieh Dresh néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy villámkéz. 60 életpontot sebzett. Lovagi karddal Frierch Rakfried kicsit megvágja a ryuku lovas testét. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) Nitmák pengével Frierch Rakfried kicsit megvágja a ryuku lovas hátasának lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Frierch Rakfried mélyen koncentrálva megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 52 életpontot sebzett. Frierch Rakfried néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy villámkéz. 30 életpontot sebzett. Ököllel Titán épp hogy eltalálja a ryuku lovas bal karját. (1 támadással 203 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével Titán meghorzsolja a ryuku lovas fejét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 401 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 214 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 8 921 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Rakshieh Dresh kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy ryuku kopját). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 1400, gyógyulás: 255, összesen: -1145 ÉP, összes sebzés: 5654, összes sebződés: 1402}
Első támadásod első ryuku légiós ellen intézed.
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ryuku légiós testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) [első ryuku légiós:] Könnyedén félreszökkensz az első ryuku légiós csapása elől. [második ryuku légiós:] A második ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. [első ryuku légiós:] Véres nyál csordul ki az első ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Ellenfelet cserélsz, mostantól második ryuku légióst támadod.
{HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) [második ryuku légiós:] A második ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.)
[második ryuku légiós:] A második ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [első ryuku légiós:] 889 tapasztalati pontot kaptál. [második ryuku légiós:] 889 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Frierch Rakfried felhúz egy fizikai pajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod energiapajzs varázslatot rak magára.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Frierch Rakfried üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 69 életpontot sebzett. Frierch Rakfried egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 227 életpontot sebzett. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy fekete energia varázslattal köszönt csatapartnered. 736 életpontot vesztettél. (-32 védekezés.)
Frierch Rakfried vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a fekete draklen lábát. (8 támadással 421 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz.
Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a fekete draklen testét. (8 támadással 639 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a fekete draklen pikkelyes testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Lovagi karddal Frierch Rakfried végigvagdossa a fekete draklen fekete pikkelyeit. (9 támadással 1376 életpontot sebezve.) Nitmák pengével Frierch Rakfried megvagdalja a fekete draklen jobb karját. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Frierch Rakfried mélyen koncentrálva megidéz egy villámkéz varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 49 életpontot sebzett. Előremozdulva, a fekete draklen kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 359 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 78 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a fekete draklen megcsapja a fejedet. (2 támadástól 435 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-120 varázspont.) Farkával végigüt a fekete draklen a hátadon. (1 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 244 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 2157, gyógyulás: 222, összesen: -1935 ÉP, összes sebzés: 5432, összes sebződés: 3496}
Warringo Hamuro mormolni kezd. Létrejött egy szingulár. védelem körülötte. Warringo Hamuro egy hhaar burka védekező rúna felrakásával nyit. Frierch Rakfried elmormol egy fizikai pajzs varázslatot. Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont).
Warringo Hamuro egy őstűz varázslattal köszönti a másikat. 149 életpontot sebzett. Warringo Hamuro néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy tűzgolyó. 464 életpontot sebzett. Frierch Rakfried ellenfelére őstűz varázslatot lő. 28 életpontot sebzett. Frierch Rakfried egy tűzgolyó varázslatot dob az ellenfélre. 440 életpontot sebzett. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ellenfél izomernyesztés varázslatot lő Warringo Hamuro irányába. Nem hatott rá. Az ellenfél izomernyesztés varázslatot lő Warringo Hamuro irányába. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot.
Warringo Hamuro teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 13 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a ryuku szamuráj jobb oldalát. (13 támadással 1320 életpontot sebezve.) Frierch Rakfried vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját.
Ököllel Warringo Hamuro borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a ryuku szamuráj jobb vállát. Kritikus ütés! (9 támadással 1971 életpontot sebezve.) Lovagi karddal Frierch Rakfried kissé megkarcolja a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 184 életpontot sebezve.) Nitmák pengével Frierch Rakfried épp hogy megvágja a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Frierch Rakfried egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámkéz varázslatot. 39 életpontot sebzett. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel meghorzsolod a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A ryuku szamuráj ütései elérik Warringo Hamuro mellkasát. (2 támadástól 104 életpontot vesztett.) Társad bal oldala félig lebénul az ütéstől. Még 83 életpontot vesztett. A ryuku szamuráj ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz Warringo Hamuro testére. (2 támadástól 128 életpontot vesztett.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
14 488 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Warringo Hamuro kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy kotét). {Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP, összes sebzés: 4795, összes sebződés: 317}
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1398 328 | használod az 1398. tárgyat |
kb 360 50 | kiveszel a bankból a 360. tárgyat (50 darabot) |
vv 243 182 185 | elmormolod a 243. varázslatot a 182. varázslatot a 185. varázslatot |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
184 | 185 | 186 | |
120 | |
|
|
121 | |
|
|
122 | |
|
|
[185,60] Épületek tűnnek fel. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 27 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal vállát. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Ököllel eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 2 sallank karom. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
ve 153 20 | megveszed a 153. tárgyat 20 |
ve 191 1 | megveszed a 191. tárgyat 1 |
ve 117 1 | megveszed a 117. tárgyat 1 |
ve 186 1 | megveszed a 186. tárgyat 1 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Ököllel eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 csuklyavirág. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [187,58] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A smaragd őrsárkány megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ököllel eltalálod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 4 gyöngymangó. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[185,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hidra. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hidra nyálkás testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A smaragd őrsárkány megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a hidra testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (31 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (31 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával megbököd a purifikátor császár bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [187,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy hidra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hidra nyálkás testét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (26 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a hidra jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) A hidra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [188,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. A feléd közeledő purifikátor császár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A smaragd őrsárkány segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (22 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával megkarcolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 56, gyógyulás: 13, összesen: -43 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (28 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hidra nyálkás testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a hidra nyálkás testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3 306 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [190,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor császár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 406 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Teijiyoshi testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Teijiyoshi vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal megdöföd a Teijiyoshi testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A Teijiyoshi fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 precíziós vetőtű [precíziós vetőtű ládikóba-> (186,106)-> 92 arany, -2 ÉP]. 3 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 568, gyógyulás: 28, összesen: -540 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája jobb vállát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 drótszőrt. 1 850 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 51, gyógyulás: 5, összesen: -46 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 299 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 334, gyógyulás: 7, összesen: -327 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg nyakát. (4 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 halcsontot. 5 597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 149, gyógyulás: 114, összesen: -35 ÉP}
h 1607 | használod az 1607. tárgyat |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 3 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 138, gyógyulás: 28, összesen: -110 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 218 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 251, gyógyulás: 7, összesen: -244 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 175 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 211, gyógyulás: 8, összesen: -203 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg testét. (4 támadással 388 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vérkeszeg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 halcsontot. 5 597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 157, gyógyulás: 32, összesen: -125 ÉP}
v 198 187 30 | elmormolod a 198. varázslatot |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
120 | |
|
|
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
|
|
|
[187,30] A tengerpartot dombság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy térkaput. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
kt 165 1 | elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot) |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a kronotapír farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 27, gyógyulás: 98, összesen: +71 ÉP}
(Továbbmész...) [186,28] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy pszi őselementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál csápol, de mindhiába. Ajaj! 6 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
tk 40 5109 | többszemélyes kaland 40 5109 |
ef 13 534 | energia fejlesztése 13 |
ek 215 13 | t. energia kisütése: 215 13 |
ek 273 2 57 | t. energia kisütése: 273 2 57 |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
ek 347 1 | t. energia kisütése: 347 1 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
VÖRÖS DRAGNIT (1744. TÁRGY) A vörös dragnit a ryuku szigeteken található valahol, de azt a ryukuk persze nem árulnák el, hogy hol. Persze az is lehet, hogy közülük sem sokan tudják. Ezt a hasznos kristályt gyakorta rakják fegyvereik markolatába, mert ezzel meg tudják növelni annak támadó és védő értékét is. Ezt te is megteheted, a FOK 1744 és tárgy száma paranccsal beleteheted valamelyik fegyveredbe, vagy ha harcművész vagy, akkor kesztyűdbe, és ezután támadásod és védekezésed 5-tel nő azzal a fegyverrel. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
Erő: | 50 (64) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 45 (53) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 44 (54) | Védekezés: | 100 (109) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/33 év |
Egészség: | 45 (64) | Életpont: | 2022/2118 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 56 (64) | Varázspont: | 2333/1529 | Pénz: | 74998 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 94/94 | Pszi pont: | 338/86 | Halhatatlanság: | 14 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/24 (+32%) | ökölvívás: | 43/43 | szúrófegyverek: | *24/100 (+17%) |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 36/55 |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (240%) << biami kvazárlándzsa (#568) (240%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,28 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/17 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 867 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/46 | 2. nyomkövetés: | 46/54 (+5%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 30/66 | 5. csapdakészítés: | 41/58 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 17/86 |
7. gyógyítás: | 53/20 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 26/8 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 114/18 (+38%) | 12. taumaturgia: | 107/33 (+68%) |
13. szerencsejáték: | 3/3 | 14. versengés: | 11/35 | 15. harcművészetek: | 43/16 |
16. zene: | 9/62 | 17. szörnyismeret: | 30/71 | 18. pszi: | 47/6 (+6%) |
19. zárnyitás: | 35/26 | 20. vadászat: | 3/39 | 21. vitalitás: | 4/50 |
22. bányászat: | 33/12 (+1%) | 23. testépítés: | 14/70 | 24. úszás: | 15/88 (-213%) |
25. főzés: | 16/68 (+11%) | 26. csapatmunka: | 1/49 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 81 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 44, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510), torz gólem (#516), ében halálhajcsár (#295), őstenyészet (#519), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), raskhiir szellem (#539), trakuun lidérc (#576), ködmágus (#597), ryuku lovas (#835) (csak egyszer), ryuku szamuráj (#836) (csak egyszer), fekete draklen (#812) (csak egyszer), amőbaszerű gyík (#852) (csak egyszer), esszenciavámpír (#895) (csak egyszer), ent kertész (#872) (csak egyszer), mutáns hegyitroll (#859) (csak egyszer), shintar pásztor (#849) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 57 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (274,80) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Dreighatran (#523) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | P. Vlagyimir (#570) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1246 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 121 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
296 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 3 | drótszőr (#37) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | halcsont (#390) | 45 | kaja (#2) | 14 | kerek kő (#19) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 14 | pirkit (#153) | |||
4 | púderkő (#119) | 7 | purifikátor háj (#269) | 49 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 7 | spiritusz (#170) | |||
5 | szögletes kő (#17) | 9 | víz (#27) |
185 | 186 | 187 | 188 | |
27 | |
|
|
|
28 | |
|
|
|
29 | |
|
|
|
30 | |
|
|
|
31 | |
|
|
|