28. forduló, 30. forduló, Golem765 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. máj. 25. 21h:28'
EZ A 31. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
32. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4491
SZÁMLA : XXXX

GOLEM765 KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,-32] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

v 7 63 7 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 7 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 172.]

v 7 1113 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 169.]

be 1109 bemész az 1109. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[45,-32] Épületek tűnnek fel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló bal karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Raia és az Aranysárkány dicsőségét hirdesse e tábla! Élesszemű Veriel. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

(Továbbmész...) [46,-32] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk bal középső lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a sörényes ubuk bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. (ld. enc.) 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Authoricus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 149.]

be 1109 bemész az 1109. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 4 mozogsz délre
[46,-31] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [10 pontot használtál fel, van még 139.]

ve 111 1 megveszed a 111. tárgyat 1
Vásároltál 1 hosszú íjat. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ve 187 2 megveszed a 187. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ve 129 2 megveszed a 129. tárgyat 2
Vásároltál 2 sallank nyilat. 16 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 2 mozogsz keletre
[47,-31] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 6 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 6 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy lomha morf áll veled szemben.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lomha morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Szöges bunkóval eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lomha morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Észreveszel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[48,-31] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alattomos manó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alattomos manó bal szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az alattomos manó meglök egy kicsit. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd az alattomos manó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alattomos manó inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az alattomos manó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy harcias morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [49,-31] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy vadász tatu. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy lomha morf áll veled szemben.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször eltalálod a lomha morf fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lomha morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A lomha morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,-30] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Találsz egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 99.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár! (ld. enc.)

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 102 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 85.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz zárnyitó készletet. (ld. enc.) 93 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 75.]

kf 438 kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat
A csuklódra húzod az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 74.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 97 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY)
A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

EMBEREVŐ (119. SZÖRNY)
Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt.

MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY)
A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb.

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

KARAKTERLAP

Golem765, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight híve vagy. Ez a 29. fordulód.

Erő: 19 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 155 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 147/147 év
Egészség: 13 Életpont: 130/86 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 13 Varázspont: 20/4 Pénz: 33 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 169 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 836 TP-t kaptál. Jelenleg 13 320 TP-d van. A következő szinthez még 3 680 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, északi aurach, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 13 (+1) lőfegyverek: 9

50,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1492 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 8 (+1) 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 12 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
xirnox (#122)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

Összsúly: 38.49 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 4 kaja (#2) 7 tigroszlán fog (#63)
1 varkaudar csont (#1113) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyöngymangó (#135) 1 hosszú íj (#111) 2 sallank nyíl (#129)
1 tüskecsapda (#242) 7 ubuk tüske (#131) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49 50 51
-33
-32
-31
-30
-29
(45,-32) útonálló (#130), Raia rúnaköve
(46,-32) sörényes ubuk (#89), 3. jellempróba, Fairlight oltár, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720)
(46,-31) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173), útonálló (#130)
(47,-31) emberevő (#119), lomha morf (#7621), vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(48,-31) alattomos manó (#756)
(49,-31) Fairlight oltár, vadász tatu (#10), lomha morf (#7621)
(50,-30) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek