28. forduló, 30. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 25. 9h:18'
EZ A 29. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
30. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat legkorábbana 30. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,19] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+18 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 134.]

d 48 2 eldobod a 48. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

d 95 1 eldobod a 95. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bakkura bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

d 16 1 eldobod a 16. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

d 130 2 eldobod a 130. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

d 63 8 eldobod a 63. tárgyat (8 darabot)
Elhajítasz 8 tigroszlán fogat. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

f 21 29 kísérletezel a 21. tárggyal a 29. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz fúvócsövet. (ld. enc.) 21 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 20 3 elkészíted a 20. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 fúvócsövet. [18 pontot használtál fel, van még 106.]

m 2 mozogsz keletre
[35,19] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 98.]

kt 176 3 elkészíted a 176. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 vashegyű nyilat. [24 pontot használtál fel, van még 74.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[34,19] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy drótszőrű pincsi! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Chulain Mac Cróggal. Egy bronzsisakot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy kaszabolósáska trófea és egy drótszőrű pincsi trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol The Ancient One-nal. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy garokk trófea és egy tintacsiga trófea színesíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [33,19] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Feltételes támadás:) Egy sörényes ubuk! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk jobb középső lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis kaffogó hebrencs trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sörényes ubuk trófeát. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [32,20] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő ormánygőte nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja az ormánygőte tekergő ormányát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ormánygőte száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Szürke Camone-nal. Ruházatát egy bíborgörény trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. [24 pontot használtál fel, van még 50.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[31,19] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [30,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ezt a támadást elhibáztad! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 34.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 20.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[29,19] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 smirglilevelet.

(Továbbmész...) [28,20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült kaffogó hebrencs. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kobudera lak (533. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Aiden Kha'arral. Egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy fabontó szójer trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Eszel valamit. (-1 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 1.]

be 533 bemész az 533. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 168 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÚVÓCSŐ (20. TÁRGY)
Ha az ormánygőte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülről-belülről egy smirglilevéllel, profi lőfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyűjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésű lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócső egy nagy előnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás).

UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 29. fordulód.

Erő: 18 Szint: 9 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 11 Életpont: 126/50 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 86 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 137 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 640 TP-t kaptál. Jelenleg 8809 TP-d van. A következő szinthez még 3191 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, sörényes ubuk, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 9 dobófegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 .); mérg. vas dobónyíl (#190) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 9 (+1)
7. vadászat: 6 8. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), mutáns pók (#117) (csak egyszer), kőevő (#62) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer)

Összsúly: 51.27 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
1 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
2 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153) 8 tigroszlán fog (#63)
3 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 3 fúvócső (#20) 2 óndarab (#85)
7 ubuk tüske (#131) 3 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(28,20) kobudera lak (#533), kaffogó hebrencs (#88), Aiden Kha'ar (5672. kalandozó)
(29,19) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár
(30,19) mély kút (#93), Tharr oltár, süvítő rája (#113), mérges nyukmár (#95)
(31,19) gátvakond (#57), 5. jellempróba, Leah oltár
(32,20) ormánygőték (#18), Szürke Camone (4267. kalandozó)
(33,19) sörényes ubuk (#89)
(34,19) drótszőrű pincsik (#22), Chulain Mac Cróg (3280. kalandozó), The Ancient One (5417. kalandozó)
(35,19) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek