Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 24. 9h:15' EZ A 1057. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD 1058. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5298 |
* 1. KP: vv 71 26 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: vv 12 188 182 | elmormolod a 12. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: vv 88 88 88 | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 5 | használod a 248. tárgyat |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével felnyitod a quwarg harcos torát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Nitmák pengével végigvágod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 107 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és egy xirnox szív. 3 690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 256, gyógyulás: 78, összesen: -178 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
ef 20 527 | energia fejlesztése 20 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a kettéroppantó fejét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kettéroppantó bal lábát. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével végigvagdosod a kettéroppantó irtózatos combját. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Egy tockost nyomat Neked a kettéroppantó! (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a kettéroppantó testét. (6 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvágod a kettéroppantó jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A kettéroppantó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kettéroppantó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges fekélyes hernyó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kettéroppantó trófeát. 11 032 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1952, sebződés: 121, gyógyulás: 329, összesen: +208 ÉP}
(Továbbmész...) [226,109] Fák, mindenütt csak fák. Megpillantasz a közelben egy sírfát. Arréb egy másikat. Úgy néz ki, egy bo'adhun temetkezési hely közepén jársz. Felfedeztél egy kreommat-liliomot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba testét. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével megvagdalod a korinthai amőba testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 51 életpontot vesztettél. Kígyópengével végigvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 180 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 257, gyógyulás: 280, összesen: +23 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a ro'galhal kísértet bal karját. (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A ro'galhal kísértet megüti a jobb válladat. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével végigvagdosod a ro'galhal kísértet bal lábát. (4 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 191 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Elhajolsz a ro'galhal kísértet ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner kettéroppantó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ro'galhal kísértet trófeát. 10 626 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1854, sebződés: 254, gyógyulás: 322, összesen: +68 ÉP}
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc bal vállát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével végigvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bo'adhun lidérc szellemalakját. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 179 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-76 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 266 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2104, sebződés: 238, gyógyulás: 334, összesen: +96 ÉP}
(Továbbmész...) [228,111] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ro'galhal kísértet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet bal karját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ro'galhal kísértet testét. Kritikus ütés! (6 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ro'galhal kísértet bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). A ro'galhal kísértet támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ro'galhal kísértet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 400 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1395, sebződés: 137, gyógyulás: 265, összesen: +128 ÉP}
vv 128 | elmormolod a 128. varázslatot |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 255.]
be 692 | bemész a 692. épületbe |
v 198 254 73 | elmormolod a 198. varázslatot |
223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | |
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
[254,73] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy harcos hárpia közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a harcos hárpia testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a harcos hárpia jobb oldalát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 56 életpontot vesztettél. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos hárpia testét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 179 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolod a harcos hárpia bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 15 madártollat. 10 826 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 282, gyógyulás: 325, összesen: +43 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar remete farkát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar remete testét. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a varkaudar remete jobb oldalát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. A varkaudar remete inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar remete testét. (5 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 212 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolod a varkaudar remete izmos karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar remete meglök egy kicsit. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a varkaudar remete száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2026, sebződés: 102, gyógyulás: 193, összesen: +91 ÉP}
(Továbbmész...) [252,72] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő pikkelyes ptog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pikkelyes ptog jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (67 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 3 madártoll, 12 pirkit, 3 csuklyavirág, 11 spiritusz, lidércesszencia. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével végigvagdosod a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Kígyópengével néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 182 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolod a pikkelyes ptog bal első lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 52 életpontot sebeztél. Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pikkelyes ptog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 315 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1634, sebződés: 573, gyógyulás: 297, összesen: -276 ÉP}
(Továbbmész...) [251,72] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy leviathán lárva közeledik. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a leviathán lárva farkát. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a leviathán lárva nyakát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a leviathán lárva, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 48 életpontot vesztettél. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Kígyópengével néhányszor megcsapod a leviathán lárva ráncos bőrét. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 184 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a leviathán lárva alattomos csápját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A leviathán lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. Elhajítod a vacak ro'galhal kísértet trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő leviathán lárva trófeát. 11 870 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1772, sebződés: 152, gyógyulás: 287, összesen: +135 ÉP}
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [253,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nagyobb phua-kúpot. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Továbbmész...) [254,73] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Találsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 204.]
szk 485 | keresed a 485. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 5. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 6. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 7. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 8. BP: a 949 4808 1 | átadod a 949. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot) |
KETTÉROPPANTÓ (471. SZÖRNY) Ha a bo'adhun erdőket járod, és egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy előtted a fák recsegve-ropogva széthajlanak, hogy utat engedjenek egy nagytestű lénynek, előfordulhat, hogy egy kettéroppantó közeledik. Aztán amikor felismered, hogy ennek a barnabőrű óriásnak te a combja közepéig sem érsz, elgondolkozhatsz az esélyeiden. Vicsorgó pofájából eszméletlen bűz árad, mely már magában is olyan gyomorfelkavaró, hogy ha nem vagy elég edzett, gondolkozás nélkül futásnak eredsz az ellenkező irányba. |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. hármat, 5 TVP-ért. |
RO'GALHAL KÍSÉRTET (463. SZÖRNY) A ro'galhalok a bo'adhun barbárok vezetői voltak a birodalom virágzásának idején. Miközben a bo'adhun birodalom a pusztulás küszöbén állt a kyorgok által uralt triklem dakolderek támadásai miatt, a sámánok végső megoldásként megidézték a hősi halált halt törzsfők szellemét, így örök bolyongásra ítélve őket a való világban. Ezek a kísértetek pont úgy néznek ki, mint ahogy "alapanyaguk" kinézett halálának pillanatában: eltorzult arckifejezésük az átélt kínokról, a testükre festett barbár jelek egy rég letűnt birodalom kultúrájáról árulkodnak. Elszántságuk ma már csak egyetlen dologra korlátozódik: megvédeni a bo'adhun földeket mindenféle betolakodóktól. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
ELENIOS SZENTÉLYE (1176. TEREPTÁRGY) Az erdők ágai hirtelen nyílnak szét, hogy egy világoskék oszlopokkal határolt épület bukkanjon elő. A megszentelt Elenios szentély teljes nyugalmat és színtiszta érzelmek áraszt magából. A szentélyhez közelebb a BE 1176 paranccsal léphetsz 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Szerelem istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. A szentély oltárként is funkcionál, azaz lehet imádkozni benne. Ehhez nem kell bemenned a szentélybe. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
HARCOS HÁRPIA (485. SZÖRNY) A harcos hárpiák ember felsőtesttel és madár végtagokkal rendelkező repülő lények. Minden porcikájuk lenyűgözően szép: briliáns kidolgozású arcuk a legszebb alanori kisasszonyokéval is felvenné a versenyt; amikor kitárt szárnyakkal (melyek fesztávolsága akár a négy-öt métert is elérhetik) repülnek, mozgásuk elegáns; amikor viszont éles karmait a húsodba vájják, megszűnik ez a varázs. A harcos hárpiák ugyanis kinézetük ellenére nem túl békés lények, minden a területükre tévedt betolakodót alaposan megbüntetnek arcátlanságukért. |
PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY) Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű. |
LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY) Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle? |
NAGYOBB PHUA-KÚP (1410. TEREPTÁRGY) Ismét elcsodálkozol a rég letűnt moa civilizáció rejtelmes örökségén, mikor szájtátva körüljárod ezt a fantasztikus valamit. A Ghallán itt-ott megtalálható, fura szörnygenerátorokkal való hasonlósága szembeötlő, de ez a majd' hét méter magas képződmény minden vonatkozásában monumentálisabb azoknál. Fémből készült, bár nem sejted miféléből, és a kovácskalapács nyomát sem lehet felfedezni rajta. Olyan sima, mint a szorgos kezek által tükrözőre csiszolt ónkelyhek oldala, és még színében is azokhoz hasonlatos. Ha alaposabban szemügyre veszed a felületén körbefutó hajszálvékony rovátkákat és kusza karcolatokat, lassan megérted, hogy azokat nem a szeszélyes természet ejtette a phua-kúp testén, hanem ábrázolnak valamit! Ahogy egyre csak meresztgeted a szemed, és beleveszel a részletekbe, még a könnyed is kicsordul a nagy összpontosítástól. Hiszen. Ezek ghallai szörnyek! Szörnyek a kúpon körös-körül, mindenütt, a tövétől egészen a legtetejéig, hihetetlen mennyiségben és változatosságban! Most így belegondolva elég nyilvánvalónak tűnik, hogy már a moák is tanulmányozták a körülöttük élő lények világát. Némelyiküket azonnal felismered, mert sokszor volt már szerencséd hozzájuk, míg néhányukról csak hallottál, és akad teljesen ismeretlen is közöttük. Hamar rájössz, hogy van egy bizonyos szörny, aminek a rajzolata sokkal erőteljesebb, mint a többié. Talán a kúp felnyitásához elegendő lenne csakis ezzel az eggyel foglalkozni. Talán az odébb talált ákombákomsorozatot hozzá tudod rendelni. Egy kísérletet minden bizonnyal megér. Ha úgy döntesz, próbát teszel, először add ki a KUT parancsot 5 TVP-ért. Készülj fel rá, hogy itt sokkal nehezebb dolgod lesz, mint a közönséges phua-kúpoknál! Ha rájössz az ajtót nyitó varázsszóra (vagyis hogy mi a szörny száma, ami a megfejtés), mondd ki azt fennhangon a JLK <kód> parancs segítségével, aztán várakozz 5 TVP-nyi ideig. Ha jól gondolkodtál, a kúp bejárata hangtalanul felnyílik, és te máris szembenézhetsz az ismeretlennel odabenn. Ám ha elsőre nem jártál sikerrel, akkor se csüggedj! Egy kis fejtöréssel még helyes eredményre juthatsz! [Lehetőséged van a TIM <TVP> parancs használatára is. Ekkor az elköltött tevékenységpontot a megfejtés kiötlésére fogod fordítani. Ha a TIM parancs sikeres, a jelszó kimondására már nincs is szükség, az utolsó 5 TVP ugyanis pont erre kell majd. Ha biztosra akarsz menni, legalább 150 TVP-t költs el a jelszó megfejtésére!] |
Erő: | 67 (84) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 42 (69) | Támadás: | 123 (127) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 31 (40) | Védekezés: | 106 (114) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 8/13 év |
Egészség: | 31 (49) | Életpont: | 1309/1764 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 47 (69) | Varázspont: | 2159/425 | Pénz: | 4298 arany | Kép. pont: | 63 |
Tudatpont: | 90/73 | Pszi pont: | 253/134 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/19 | ökölvívás: | 1/93 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 43/48 (+7%) | ütőfegyverek: | 7/9 | lőfegyverek: | 2/55 |
dobófegyverek: | 34/44 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); mihlanil dobótőr (#599) max. 1 db (20 -34.); mihlanil dobótőr (#599) max. 2 db (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
254,73 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 199,112 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 1. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 62, 56, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 199 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/40 | 2. nyomkövetés: | 88/55 (+45%) | 3. lopás: | 1/51 |
4. mászás: | 16/73 | 5. csapdakészítés: | 34/12 (+25%) | 6. csapdaészlelés: | 17/54 |
7. gyógyítás: | 40/49 | 8. titkosírás: | 3/60 | 9. felderítés: | 22/73 |
10. szörnyidomítás: | 4/40 | 11. teológia: | 53/53 (+40%) | 12. taumaturgia: | 79/1 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 3/21 | 14. versengés: | 8/33 (+9%) | 15. zene: | 12/75 (+35%) |
16. szörnyismeret: | 29/26 | 17. pszi: | 31/91 (+87%) | 18. zárnyitás: | 22/7 |
19. vadászat: | 5/52 (+34%) | 20. vitalitás: | 1/32 | 21. bányászat: | 28/95 |
22. testépítés: | 43/46 | 23. úszás: | 7/96 | 24. csapatmunka: | 1/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
bávatag golombár (#165), massza (#217), noth szellem (#250), átokmurgattyú (#225), mélység fattya (#199), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), pszi őselementál (#258) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 25 VP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (777,0) | áldomás (#6) (794,0) | Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
energiatüskék (#29) | >> | ragyás burástya (#111) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | tudatrombolás (#111) | >> | ezoterikus mardel (#184) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) A következő ellenfél, amit le kell győznöd, félelmetes: egy Orkhan Thai! Azonban a jutalom sem lesz csekély. |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1181, pontszámod: 14 178. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.) |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 100 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | csuklyavirág (#133) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | kaja (#2) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 12 | pirkit (#153) | 5 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 11 | spiritusz (#170) | 7 | tinta (#101) | |||
124 | víz (#27) | 1 | Ma'yia furulyája (#949) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
521 | arany (#50) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
12 | madártoll (#112) | 2 | xirnox szív (#213) |
250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | |
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|