Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 24. 9h:13' EZ A 296. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 297. játékheted kezdete: júl. 26. A következő fordulódat legkorábban a 297. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1398 481 | használod az 1398. tárgyat |
vv 243 109 | elmormolod a 243. varázslatot a 109. varázslatot |
fno 6 1 | fejl. pont elköltés 6 1 |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
le 1548 | leveszed/lerakod az 1548. tárgyat |
kf 475 822 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 822. tárggyal |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
lm 3 22 25 | mozogsz 3 22 25 |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns patkány foltos szőrét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Ököllel eltalálod a mutáns patkány testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A mutáns patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns patkány testét. (3 támadással 306 életpontot sebezve.) Ököllel eltalálod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A mutáns patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 2 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 27 23 17 | mozogsz 27 23 17 |
lm 21 28 36 | mozogsz 21 28 36 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Ököllel megcsapod a csontgólem jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 4 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az acélkolosszus testét. (4 támadással 420 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd az acélkolosszus testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az acélkolosszus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 4 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
lm 31 34 39 | mozogsz 31 34 39 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az acélkolosszus jobb oldalát. (5 támadással 513 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod az acélkolosszus testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az acélkolosszus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 6 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 14, gyógyulás: 5, összesen: -9 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
v 198 260 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
182 | 183 | 184 | |
36 | |
|
|
37 | |
|
|
38 | |
|
|
[260,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei.
kt 757 772 777 | elkészíted a 757. tárgyat (772 darabot) |
kt 776 768 | elkészíted a 776. tárgyat (768 darabot) |
kt 768 770 | elkészíted a 768. tárgyat (770 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 138 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-19 támadás). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor ködös testét. (10 támadással 1190 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor testét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor testét. (7 támadással 820 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a kísértetvándor testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. A kísértetvándor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 17 886 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2455, sebződés: 780, gyógyulás: 98, összesen: -682 ÉP}
(Továbbmész...) [262,63] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Találsz egy raaba-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Chara-din avatárja előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a smaragdgólem testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 760 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 957, gyógyulás: 42, összesen: -915 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 491 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a pszionikus entitás testét. (8 támadással 458 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 420 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 489 életpontot vesztettél. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a pszionikus entitás masszáját. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 471 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 80 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 2022, gyógyulás: 4, összesen: -2018 ÉP}
(Továbbmész...) [263,63] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas karvaly lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 932 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly fejét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 43 életpontot vesztettél. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 928 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 52 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (2 támadással 224 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas karvaly száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 17 094 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2791, sebződés: 630, gyógyulás: 113, összesen: -517 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló testét. (10 támadással 1142 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszúálló testét. (6 támadással 669 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a bosszúálló bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 drakolder póráz. 19 047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2174, sebződés: 247, gyógyulás: 4, összesen: -243 ÉP}
(Továbbmész...) [265,63] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vapár cserjét. (ld. enc.) Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troglodita idéző. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troglodita idéző fejét. (9 támadással 1026 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a troglodita idéző testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a troglodita idéző fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. 44 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troglodita idéző bal vállát. (7 támadással 805 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a troglodita idéző sárgás bőrét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a troglodita idéző, épp csak megsuhint. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 19 054 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2201, sebződés: 514, gyógyulás: 94, összesen: -420 ÉP}
(Továbbmész...) [266,63] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy troglodita idéző közeledik. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troglodita idéző sárgás bőrét. (8 támadással 932 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a troglodita idéző testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) A troglodita idéző fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával a kezedre csap. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troglodita idéző testét. (8 támadással 912 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a troglodita idéző bal vállát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a troglodita idéző. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a troglodita idéző, épp csak megsuhint. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A troglodita idéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 19 825 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2264, sebződés: 526, gyógyulás: 102, összesen: -424 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló testét. (9 támadással 1048 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a bosszúálló testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló testét. (7 támadással 785 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a bosszúálló testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 19 255 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2212, sebződés: 237, gyógyulás: 4, összesen: -233 ÉP}
(Továbbmész...) [268,63] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy eszement trappoló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az eszement trappoló bordás testét. (10 támadással 1150 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló vastag alkarját. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Patájával az eszement trappoló kissé megtaszít. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény összetapos! 101 életpontot vesztettél. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló jobb lábát. (8 támadással 926 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az eszement trappoló bal vállát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 102 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 15 096 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2451, sebződés: 531, gyógyulás: 68, összesen: -463 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy troglodita harcos lehet. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (88 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troglodita harcos bal karját. (10 támadással 1140 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a troglodita harcos bal oldalát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troglodita harcos bal karját. (10 támadással 1147 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a troglodita harcos fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A troglodita harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 17 192 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2662, sebződés: 395, gyógyulás: 64, összesen: -331 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg bal oldalát. (4 támadással 401 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a púpos zsokarg testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Mancsával a púpos zsokarg megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos zsokarg testét. (4 támadással 423 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 6 877 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 116, gyógyulás: 27, összesen: -89 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző bal oldalát. (10 támadással 1151 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző testét. (7 támadással 794 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A tleikan házőrző fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 12 444 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2319, sebződés: 709, gyógyulás: 142, összesen: -567 ÉP}
A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan behemót fejét. (10 támadással 920 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót jobb első lábát. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan behemót testét. (8 támadással 747 életpontot sebezve.) Te 93 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót jókora fejét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel csak érinted a tleikan behemót testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Te 11 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel súrolod a tleikan behemót bal hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 12 423 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2315, sebződés: 857, gyógyulás: 267, összesen: -590 ÉP}
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | |
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[247,28] Az erdőt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs testét. (10 támadással 1215 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a szellemdarázs testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 9 232 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1554, sebződés: 134, gyógyulás: 31, összesen: -103 ÉP}
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ülnök testét. (8 támadással 954 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a sötét ülnök jobb lábát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök bal karját. (5 támadással 555 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a sötét ülnök bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 angyalok gyűrűje. 12 290 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1889, sebződés: 527, gyógyulás: 108, összesen: -419 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 69 életpontot vesztettél. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző testét. (10 támadással 997 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton idéző szellemalakját. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző testét. (7 támadással 706 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a kreiton idéző szellemalakját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A kreiton idéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 13 088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2036, sebződés: 412, gyógyulás: 72, összesen: -340 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző szellemalakját. (8 támadással 807 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton idéző szellemalakját. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A kreiton idéző csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző testét. (8 támadással 819 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a kreiton idéző szellemalakját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A kreiton idéző csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 13 295 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 378, gyógyulás: 79, összesen: -299 ÉP}
hh 892 1607 392 | használod a 892. tárgyat az 1607. tárgyat a 392. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az elemi pulzátor bal szárnyát. (5 támadással 519 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor fejét. (5 támadással 506 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted az elemi pulzátor farkát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 8 981 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1450, sebződés: 163, gyógyulás: 34, összesen: -129 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő bal vállát. (10 támadással 1139 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő fejét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a kreiton bűvölő testét. (4 támadással 446 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). A kreiton bűvölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 12 448 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1958, sebződés: 103, gyógyulás: 25, összesen: -78 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 73 életpontot vesztettél. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton idéző testét. (8 támadással 822 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző jobb vállát. (9 támadással 913 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a kreiton idéző testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápjaival a kreiton idéző csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A kreiton idéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 13 414 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2060, sebződés: 428, gyógyulás: 74, összesen: -354 ÉP}
A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan behemót termetes combját. (9 támadással 841 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót fejét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan behemót bal vállát. (10 támadással 875 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tleikan behemót termetes combját. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 12 543 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2213, sebződés: 676, gyógyulás: 126, összesen: -550 ÉP}
ef 5 534 | energia fejlesztése 5 |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
YIANG MELLÉNY (1045. TÁRGY) A kobuderák általában fedetlenül hagyják izmosra gyúrt felsőtestüket, és ha hordanak is mellényt, arra nagyon vigyáznak, hogy viselete könnyed legyen, és a jobb mozgás érdekében, gyilkos ökölcsapásokra képes karjaikat szabadon hagyja. Mindezen követelményeknek az ujjatlan yiang mellény tökéletesen megfelel. Hogy miből készült, milyen receptet kellett követni a megalkotásakor, talán csak a tleikanok tudják, mindenesetre a tulajdonságai fenomenálisak: ha magadra húzod, max. ÉP-d azonnal megnő 100-zal, védettséged 45-tel, erőd, ügyességed, szerencséd 3-mal, támadásod pedig 5-tel. Immúnis leszel a szörnyek által okozott természetellenes öregedésre, és a szopókő hatására is. A tárgy nem átadható. |
KYORG RÚNAKORONG (767. TÁRGY) Egy lapos, vékony, de hihetetlenül kemény korong. Ha megfogod, halvány fénnyel világítani kezd - jelezve, hogy egy mágikusan igencsak aktív tárgyról van szó. A kyorg rúnakorong nem átadható. |
VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY) A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
TROGLODITA IDÉZŐ (551. SZÖRNY) A trogloditák a világ szeme elől eldugott barbár közösségekben élnek, többnyire a sűrű erdők mélyén, mélyre vájt barlangokban. Testfelépítésük emberszerű, csupán a hátuk mögött lóbált vaskos, hosszú farkuk, illetve az irreálisan sárga bőrük utal arra, hogy talán nem is Ghalla szülöttei. Minden idegent barátságtalanul fogadnak földjeiken, hiszen képtelenek elfelejteni, hogy amíg a hódító álmokkal megáldott kyorgok ezen a földön éltek, fennmaradásuk csupán egy hajszálon múlott. További tudnivalók: a troglodita idéző érintése természetellenes öregedést okoz, így csak akkor bocsátkozol vele harcba, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
TROGLODITA HARCOS (556. SZÖRNY) A trogloditák barbár közösségét vezető varázstudó sámánok se mennének semmire jól képzett testőrök nélkül. A troglodita harcosok egyszerre alkalmazzák kiváló vágófegyver szakértelmüket, valamint vaskos farkuk rettegett ütéseit a közelharc során. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, megérted, hogyan maradhattak életben a kyorgok uralma alatt töltött kegyetlen évszázadok alatt. Vágófegyverrel harcolni ellenük reménytelen vállalkozás. |
Erő: | 52 (72) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 45 (53) | Támadás: | 105 (109) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 44 (54) | Védekezés: | 121 (130) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/48 év |
Egészség: | 45 (64) | Életpont: | 2132/1059 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 56 (64) | Varázspont: | 2453/40 | Pénz: | 30919 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 94/94 | Pszi pont: | 361/161 | Halhatatlanság: | 16 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 44/44 (+20%) | szúrófegyverek: | 25/58 (+16%) |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 36/55 |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (240%) << biami kvazárlándzsa (#568) (240%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 269,62 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/17 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 867 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/80 | 2. nyomkövetés: | 48/19 (+20%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 33/40 (+30%) | 5. csapdakészítés: | 42/37 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 18/46 (+24%) |
7. gyógyítás: | 53/32 | 8. titkosírás: | 12/46 | 9. felderítés: | 26/52 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 120/62 (+61%) | 12. taumaturgia: | 115/52 (+113%) |
13. szerencsejáték: | 3/63 (+12%) | 14. versengés: | 14/23 (+45%) | 15. harcművészetek: | 48/16 |
16. zene: | 9/74 | 17. szörnyismeret: | 30/71 | 18. pszi: | *50/100 (+96%) |
19. zárnyitás: | 35/39 (+7%) | 20. vadászat: | 3/87 | 21. vitalitás: | 4/83 (+24%) |
22. bányászat: | 33/24 | 23. testépítés: | 14/97 | 24. úszás: | 18/19 |
25. főzés: | 17/1 | 26. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 | |||
6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 46, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510), torz gólem (#516), ében halálhajcsár (#295), őstenyészet (#519), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), raskhiir szellem (#539), trakuun lidérc (#576), ködmágus (#597), ryuku lovas (#835) (csak egyszer), ryuku szamuráj (#836) (csak egyszer), fekete draklen (#812) (csak egyszer), amőbaszerű gyík (#852) (csak egyszer), esszenciavámpír (#895) (csak egyszer), ent kertész (#872) (csak egyszer), mutáns hegyitroll (#859) (csak egyszer), shintar pásztor (#849) (csak egyszer), tleikan amazon (#534), trix harcos (#7089) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 57 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | ősi sorvasztás (#258) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Dreighatran (#523) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | P. Vlagyimir (#570) | háló (#186) | >> | tlopedmuk (#584) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: éhes |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhhalál küszöbén van |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1200 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 104 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5052 | arany (#50) | 1 | arany foggyűrű (#776) | 1 | arx tekercs (#777) | |||
1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kyorg lepel (#770) | 1 | natharion opál (#747) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián tüske (#481) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | ragasztó (#83) | 2 | raskhiir bozaka (#768) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sallank karom (#128) | 7 | spiritusz (#170) | 5 | szögletes kő (#17) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | drakolder póráz (#773) | |||
1 | kyorg rúnakorong (#767) | 5 | madártoll (#112) | 3 | sötét ital (#284) | |||
1 | szürke briliáns (#908) | 42 | víz (#27) | 1 | yiang mellény (#1045) |