Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 26. 9h:18' EZ A 297. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD 298. játékheted kezdete: aug. 2. A következő fordulódat legkorábban a 298. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1398 853 | használod az 1398. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
v 21 80 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
kf 1045 | kézbeveszed/felveszed az 1045. tárgyat |
hh 473 841 473 | használod a 473. tárgyat a 841. tárgyat a 473. tárgyat |
im | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz bal oldalát. (8 támadással 1002 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a krathan csontváz bal karját. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a krathan csontváz testét. (4 támadással 492 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a krathan csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 11 920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 278, gyógyulás: 44, összesen: -234 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 13 életpontot vesztettél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi pulzátor testét. (5 támadással 532 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor bal szárnyát. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 517 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod az elemi pulzátor bal szárnyát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 8 748 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1427, sebződés: 247, gyógyulás: 51, összesen: -196 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 300 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan házőrző testét. (10 támadással 1162 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző fejét. (4 támadással 475 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A tleikan házőrző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 12 427 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2317, sebződés: 622, gyógyulás: 128, összesen: -494 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 73 életpontot vesztettél. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton idéző testét. (8 támadással 833 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző fejét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző testét. (9 támadással 911 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a kreiton idéző fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a kreiton idéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 13 336 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2079, sebződés: 73, gyógyulás: 4, összesen: -69 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. 124 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan főbíra testét. (8 támadással 1158 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan főbíra palástját. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel többször eltalálod a tleikan főbíra fejét. (4 támadással 481 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a tleikan főbíra testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a tleikan főbíra minden csapását hárítanod. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A tleikan főbíra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 angyalok gyűrűje és 1 kreiton palást. 21 836 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2022, sebződés: 270, gyógyulás: 32, összesen: -238 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny villámokat lehel! A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly testét. (10 támadással 1172 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly nyakát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 55 életpontot vesztettél. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 939 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a vérszomjas karvaly fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 16 325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2545, sebződés: 366, gyógyulás: 67, összesen: -299 ÉP}
(Továbbmész...) [270,61] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ragacsos mimózát. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy pézsmatököt. Keletre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Délre egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas karvaly. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 962 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 54 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly szürke hátát. (10 támadással 1148 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A vérszomjas karvaly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 17 165 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2713, sebződés: 400, gyógyulás: 74, összesen: -326 ÉP}
(Továbbmész...) [271,60] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy vadászskorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió testét. (9 támadással 1067 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vadászskorpió bal első lábát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Mély sebet ejt a jobb combodon a vadászskorpió ollójával. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadászskorpió bal vállát. (9 támadással 1043 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a vadászskorpió testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fájdalmas sebet kapsz a mellkasodra a vadászskorpió ollójától. (1 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 16 805 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2496, sebződés: 443, gyógyulás: 93, összesen: -350 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel párszor megpöccinted a kyorg szolgasárkány testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a kyorg szolgasárkány bal szárnyát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg szolgasárkány testét. (9 támadással 786 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a kyorg szolgasárkány bal oldalát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A kyorg szolgasárkány többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány testét. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Te 73 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel párszor súrolva eltalálod a kyorg szolgasárkány orra hegyét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A kyorg szolgasárkány többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány jobb lábát. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Te 71 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel épp hogy eltalálod a kyorg szolgasárkány testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A kyorg szolgasárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 22 352 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2740, sebződés: 959, gyógyulás: 341, összesen: -618 ÉP}
(Továbbmész...) [271,58] A bozótost dombság váltja fel. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy selyemszárnyas lehet. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel néhányszor súrolod a selyemszárnyas testét. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a selyemszárnyas testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A selyemszárnyas karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 80 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a selyemszárnyas testét. (10 támadással 835 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a selyemszárnyas jobb oldalát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a selyemszárnyas a bal oldaladon. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 71 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a selyemszárnyas testét. (9 támadással 799 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a selyemszárnyas jobb vállát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a selyemszárnyas a bal oldaladon. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 72 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a selyemszárnyas jobb szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A selyemszárnyas karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 72 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 19 133 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2734, sebződés: 1008, gyógyulás: 143, összesen: -865 ÉP}
(Továbbmész...) [270,57] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kísértetvándor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 130 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-19 támadás). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvándor testét. (8 támadással 976 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor testét. (8 támadással 962 életpontot sebezve.) Te 120 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel párszor megpöccinted a kísértetvándor ködös testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 17 886 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2387, sebződés: 648, gyógyulás: 200, összesen: -448 ÉP}
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
268 | 269 | 270 | 271 | 272 | |
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
[185,60] Lakott területre érkeztél.
ve 189 100 | megveszed a 189. tárgyat 100 |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (10 támadással 1165 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (10 támadással 1170 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (10 támadással 1165 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 583 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A manaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 5112, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, 2 ezüst nyaklánc és 6 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [186,62] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 2 púderkő. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
be 763 | bemész a 763. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 120 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-19 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ez mellément. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor ködös testét. (8 támadással 1001 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor jobb első lábát. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 56 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor testét. (9 támadással 1064 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a kísértetvándor testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 64 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 886 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2509, sebződés: 796, gyógyulás: 102, összesen: -694 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó fejét. (7 támadással 502 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó testét. (5 támadással 519 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-13 életpont.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1129, sebződés: 33, gyógyulás: 5, összesen: -28 ÉP}
be 111 | bemész a 111. titkos labirintusba |
le 1322 | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat |
kf 475 608 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 608. tárggyal |
tv 186 33 266 | támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 33. varázslatot a 266. varázslatot |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1525 578 579 | használod az 1525. tárgyat |
ftv 193 578 | felt. tám/véd. varázslat a 193. varázslatot az 578. szörnyet |
lm 38 42 43 | mozogsz 38 42 43 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 176 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az energiaelementál testét. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az energiaelementál testét. (10 támadással 1165 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod az energiaelementál masszáját. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod az energiaelementál tölcséralakját. (5 támadással 577 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod az energiaelementál testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 163 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 475 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2658, sebződés: 427, gyógyulás: 0, összesen: -427 ÉP}
lm 40 46 47 | mozogsz 40 46 47 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiacsóva varázslatot. 93 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az energiaelementál testét. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Nincs semmi hatása. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az energiaelementál testét. (8 támadással 936 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az energiaelementál testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 183 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az energiaelementál tölcséralakját. (7 támadással 806 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted az energiaelementál testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 166 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 19 653 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2621, sebződés: 442, gyógyulás: 2, összesen: -440 ÉP}
lm 48 50 52 | mozogsz 48 50 52 |
lm 54 54 54 | mozogsz 54 54 54 |
lm 905 55 900 | mozogsz 905 55 900 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
269 | 270 | 271 | |
56 | |
|
|
57 | |
|
|
58 | |
|
|
[247,28] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor testét. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával meghorzsolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az elemi pulzátor bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 8 830 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1460, sebződés: 117, gyógyulás: 27, összesen: -90 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző nyakát. (7 támadással 496 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző bal oldalát. (9 támadással 1063 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (3 támadással 336 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a tleikan házőrző fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A tleikan házőrző fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 192 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2273, sebződés: 580, gyógyulás: 117, összesen: -463 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr oszladozó fejét. (7 támadással 518 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tleikan hadúr testét. (5 támadással 539 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan hadúr bal karját. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-1 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tleikan hadúr jobb lábát. (4 támadással 437 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A tleikan hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 382 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1879, sebződés: 508, gyógyulás: 105, összesen: -403 ÉP}
ef 5 534 | energia fejlesztése 5 |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
SELYEMSZÁRNYAS (541. SZÖRNY) Amikor meghallod a selyemszárnyasok zuhanórepülését kísérő surranó hangot, már késő: a gyíkszerű, szárnyakkal megáldott vérszomjas lény nem fog neked kegyelmezni. Így ne is gondolj arra, hogy a BA parancs majd megóv a harctól, melynek elsőrendű célja: az életed védelme. Már a kyorg kódexek is hébe-hóba beszámoltak a levegő e különös lényeiről, az információ mennyiségéből viszont arra lehet következtetni: még a kyorgok is inkább fedezékbe húzódtak, amikor egy raj elhúzott a fejük fölött. Ha selyemszárnyassal találkozol, szinte biztos: hiába szorongatod ütőfegyvered, mire azzal támadásba lendülnél, a gyors röptű lény már a másik oldaladról készül lecsapni. |
LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY) Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet! |
ALKOTÓ (578. SZÖRNY) Csak nem! Az nem lehet, hogy azok az álmaid, melyben a techno-manó férfi határozott kontúrokkal megjelent előtted, a valóság talaján gyökereződtek. Amikor megpillantod magad előtt a tömzsi testet, melyet két még tömzsibb láb cipel látszólag céltalanul előre, kettéáll mindkét füled a meglepődéstől. A tizenkét előre tapogatózó széles csáp csupán ráadás a furcsaságok sorában. Az Alkotók a kyorgok által meghurcolt rabszolgák mágikus módszerekkel felturbózott, "agyatlan" változatai, akiket arra a célra fejlesztettek tovább, hogy a mindennapos teendőkkel (pl. varázstárgy és mindenféle kütyük készítése) ne a nemes uraknak kelljen bajlódniuk. Ezek a biorobotok remekül el is látták a feladataikat egészen az ominózus, kyorgokat kipusztító balesetig, akkor viszont mintha hiba támadt volna a programjaikban, a békés lényekből mindenkit megtámadó vérszomjas fenevadak lettek. A kinézetük és billegő járásuk alapján nehéz ezt elképzelni, ugye? Akkor várjuk meg, mi lesz a véleményed az első találkozás élményei után. Csak akkor fogod megtámadni, ha T parancsot adsz ki rá. |
TEREMTŐ (579. SZÖRNY) Milyen nagyszerű ötlet! Miért kellene a kyorgoknak az Alkotók létrehozásával bajlódniuk, akik aztán ellátják a mindennapos teendőket, ha ezt megteheti helyettük egy mágikus módszerekkel alkotott szolgalény is (egy Alkotó-Alkotó)? Nem kell, a Teremtőnek pont az a feladata, amiről a nevét kapta. Az öt széles lábon támaszkodó lénynek hordószerű teste, és abból szerteágazó 25 darab (plusz-mínusz 3, nehéz megszámolni, ugyanis nem hagyja) csápja van. Bohókás kinézete, és az Alkotókra való hasonlatossága ellenére sokkal veszélyesebb náluk, de ez majd ki fog derülni, mikor az első összecsapás után szégyenkezve, vagy jobbik esetben csupán kimerülten sikerül ezt végiggondolni. |
ENERGIAELEMENTÁL (577. SZÖRNY) Az energiaelementálok egy idegen létsík szülöttei. Tiszta, vakító fény-energiából áll a testük, semmi másból. Csupán eggyé fókuszált tömegmágiával lehet őket az anyagi síkra csábítani, ha viszont sikerül, nincs az a hatalom, ami visszaküldhetné őket. Talán a kyorgok is így jártak velük, talán arra szánták őket, hogy sírjaik felett őrködjenek tovább, ki tudja... Az anyagi sík energiaelementáljai továbbra is a kyorg labirintusok mélyén élnek, minden bizonnyal csak a pillanatra várva, hogy más életformák energiáit magukba szipolyozhassák. A vámpirizációra immúnisak, csak mágikus fegyver sebezheti őket. |
Erő: | 52 (74) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 45 (52) | Támadás: | 108 (112) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 44 (56) | Védekezés: | 138 (147) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 45 (63) | Életpont: | 1983/1932 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 56 (71) | Varázspont: | 2459/1672 | Pénz: | 29223 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 94/94 | Pszi pont: | 369/11 | Halhatatlanság: | 16 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 44/50 (+6%) | szúrófegyverek: | 25/69 (+11%) |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 36/58 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (240%) << biami kvazárlándzsa (#568) (240%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 270,57 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/17 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 867 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/80 | 2. nyomkövetés: | 48/49 (+30%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 33/60 (+20%) | 5. csapdakészítés: | 42/47 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 18/58 (+12%) |
7. gyógyítás: | 53/32 | 8. titkosírás: | 12/46 | 9. felderítés: | 26/52 |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 121/43 (+81%) | 12. taumaturgia: | 116/40 (+88%) |
13. szerencsejáték: | 3/75 (+12%) | 14. versengés: | 14/68 (+45%) | 15. harcművészetek: | 48/16 |
16. zene: | 9/86 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 30/71 | 18. pszi: | 51/4 (+4%) |
19. zárnyitás: | 35/39 | 20. vadászat: | 3/99 (+12%) | 21. vitalitás: | 4/83 |
22. bányászat: | 33/33 (+9%) | 23. testépítés: | 14/97 | 24. úszás: | 18/19 |
25. főzés: | 17/1 | 26. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 49 | |||
6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 46, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510), torz gólem (#516), ében halálhajcsár (#295), őstenyészet (#519), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), raskhiir szellem (#539), trakuun lidérc (#576), ködmágus (#597), ryuku lovas (#835) (csak egyszer), ryuku szamuráj (#836) (csak egyszer), fekete draklen (#812) (csak egyszer), amőbaszerű gyík (#852) (csak egyszer), esszenciavámpír (#895) (csak egyszer), ent kertész (#872) (csak egyszer), mutáns hegyitroll (#859) (csak egyszer), shintar pásztor (#849) (csak egyszer), tleikan amazon (#534), trix harcos (#7089) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 57 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) | feltámadás (#168) | ősi sorvasztás (#258) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Dreighatran (#523) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | P. Vlagyimir (#570) | háló (#186) | >> | tlopedmuk (#584) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Alkotó (#578) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: éhes |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1200 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 99 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1696 | arany (#50) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
2 | rézdarab (#70) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
203 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | |||
173 | kaja (#2) | 1 | kreiton palást (#888) | 1 | lajstrom medál (#1753) | |||
10 | madártoll (#112) | 2 | púderkő (#119) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 3 | varázskő (#305) | 99 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) |