Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 9. 11h:12' EZ A 301. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD 302. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2773 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 11 112 | elmormolod a 11. varázslatot a 112. varázslatot |
vv 71 209 161 | elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 161. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
hh 1137 1098 | használod az 1137. tárgyat az 1098. tárgyat |
hu 296 139 1549 | hulladék: 296 139 1549 |
hu 525 385 | hulladék: 525 385 |
h 341 523 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 424 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 454 1 | használod a 341. tárgyat |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
kb 135 15 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (15 darabot) |
kt 25 2 | elkészíted a 25. tárgyat (2 darabot) |
a 264 4299 3 | átadod a 264. tárgyat a 4299. kalandozónak (3 darabot) |
aa 214 | átadod a 214. tárgyat |
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a liumbe testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A liumbe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 liumbe bimbó. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,61] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Fairlight hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
pki 5000 | kiveszel a bankból 5000 aranyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és egy fokhagyma. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [184,59] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Blounther apó került az utadba. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó törékeny testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a Blounther apó bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a Blounther apó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Blounther apó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 2 fekete gyöngy. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 29, gyógyulás: 13, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,120] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vark. kardtáncos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 179 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos jobb lábát. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 300, gyógyulás: 109, összesen: -191 ÉP}
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csataremák egyik csápját. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a csataremák jobb oldalát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csataremák testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 7696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1514, sebződés: 292, gyógyulás: 162, összesen: -130 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 13, gyógyulás: 23, összesen: +10 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 15, gyógyulás: 13, összesen: -2 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc, 2 arany és 2 ezüst gyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 17, gyógyulás: 15, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 166 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával megütöd a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a nőstény varkaudar nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 38, gyógyulás: 17, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Fák, mindenütt csak fák. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 20, gyógyulás: 38, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar varázsló bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 19, gyógyulás: 16, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (43 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar iszákos jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 89, gyógyulás: 62, összesen: -27 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 15, gyógyulás: 46, összesen: +31 ÉP}
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,105] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész ladikot. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom vadszárnyast.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a smaragdgólem testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 5031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 133, gyógyulás: 15, összesen: -118 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy méregelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregelementál testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a méregelementál csöpögő állkapcsát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a méregelementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Nyelvével a méregelementál eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a méregelementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 4 csepp toxylt. 3913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 24, gyógyulás: 21, összesen: -3 ÉP}
v 181 312 116 | elmormolod a 181. varázslatot |
[312,116] Épületek tűnnek fel. Távol tartod magad az izzóan forró lávafolyótól, amelyen több helyen is gránitból épült groteszk híd ível keresztül.
be 676 | bemész a 676. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, |
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, |
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | jégoszlop (#231) 5200 aranyért, |
Asylux átka (#234) 5800 aranyért, | ősvillám (#235) 7000 aranyért, | elnyelés (#236) 7100 aranyért, | minta formázása (#237) 12000 aranyért, |
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | időtorzítás (#243) 16000 aranyért, | sivatagi vihar (#244) 6700 aranyért, | éjfattyak végzete (#260) 12000 aranyért, |
Techiulan aurája (#261) 26000 aranyért, | tl'urlang formázás (#262) 24000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, |
speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
távolbalátás (#374) 480 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
le 309 229 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 229. tárgyat |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 820 615 527 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal az 527. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 527 956 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 956. tárggyal |
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
vtn 375 | varázslat tanulás: a 375. varázslatot |
vtn 373 | varázslat tanulás: a 373. varázslatot |
vtn 367 | varázslat tanulás: a 367. varázslatot |
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a liumbe testét. Kritikus ütés! (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy lélekelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 182 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekelementál jobb vállát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lélekelementál testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lélekelementál testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait végighúzza a lélekelementál a jobb oldaladon. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lélekelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 88, gyógyulás: 14, összesen: -74 ÉP}
f 403 16 | kísérletezel a 403. tárggyal a 16. tárggyal |
szk 765 341 256 | keresed a 765. szörnyet a 341. szörnyet a 256. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 812. tárggyal |
* 7. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 8. BP: | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot) |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a fordulód végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát. |
ANALÍZIS (375. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Fairlight egyik méltánytalanul elfeledett varázslatát tanultad most meg. Egy nagyon egyszerű mágiáról van szó, talán épp ez az oka, hogy ennyire feledésbe merült az idők folyamán. A V 375 <tárgy száma> parancs hatására - 6 VP és 2 TVP elköltése mellett - amennyiben található a hátizsákodban a paraméterként megadott tárgyból legalább egy darab, azt különböző mágikus eljárások segítségével részletesen megvizsgálod, elemzed. A lényeges információk, amiket így megtudhatsz: a tárgy értéke (ez az átadható tárgyaknál a bolti eladási árnak felel meg), a súlya, átadható-e, és ha átadható, akkor lopható-e. A varázslatnak egy második paramétert is megadhatsz, ekkor - változatlan költséggel - azt a tárgyat is rögvest megvizsgálod. |
Erő: | 58 (74) | Szint: | 31 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 42 (43) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/24 év |
Egészség: | 44 (50) | Életpont: | 631/565 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 49 (62) | Varázspont: | 1230/787 | Pénz: | 9846 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 35/14 | Pszi pont: | 309/32 | Halhatatlanság: | 4 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/43 | ökölvívás: | 4/9 | szúrófegyverek: | 21/8 |
vágófegyverek: | 8/89 | ütőfegyverek: | 36/95 (+18%) | lőfegyverek: | 31/29 (+6%) |
dobófegyverek: | 14/4 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/7 | 2. nyomkövetés: | 54/23 (+21%) | 3. mászás: | 11/86 |
4. csapdakészítés: | 24/86 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/56 | 6. gyógyítás: | 23/13 |
7. titkosírás: | 4/63 | 8. felderítés: | 22/82 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 13/37 |
10. teológia: | 73/82 (+26%) | 11. taumaturgia: | 90/76 (+47%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 20/15 (+9%) | 14. harcművészetek: | 9/60 | 15. zene: | 7/60 |
16. szörnyismeret: | 43/14 | 17. pszi: | 22/8 (+8%) | 18. zárnyitás: | 21/85 |
19. vadászat: | 17/17 | 20. vitalitás: | 1/41 | 21. bányászat: | 30/11 |
22. testépítés: | 63/1 | 23. úszás: | 15/20 | 24. főzés: | 10/21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 21. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | halálelementál (#279) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kamionoszaurusz (#767) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 28. szintű lényekre | tűzgolyó (#155) | >> | lidércúr (#252) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | csontpozdorja (#424) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | kvazár pajzs (#296) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | Mjölborg kalapácsa (#523) | |||
2 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa töltő (#525) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 8 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 2 | remák szív (#264) | 3 | rézgolyó (#343) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7978 | arany (#50) | 6 | csalánvirág (#582) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
13 | gyöngymangó (#135) | 9 | kaja (#2) | 2 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 8 | madártoll (#112) | 19 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 3 | nyílvessző (#108) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 4 | toxyl (#591) | 10 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 177 | víz (#27) |