298. forduló, 300. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 5. 9h:11'
EZ A 667. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD
668. játékheted kezdete: okt. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,115] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+4 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 638.]

* 2. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 227. varázslatot a 184. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Beizzik a turbómágia. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 634.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-1 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 820. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

* 6. KP: elmormolod a 364. varázslatot a 78. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-17 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Gyorsvarázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 628.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 628.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 618.]

* 8. KP: használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]

* 9. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 611.]

* 10. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 611.]

kf 441 820 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 611.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

a 1327 5874 1 átadod az 1327. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot)
Átváltozott kalandozónak nem adhatsz át tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 611.]

a 1107 5874 5 átadod az 1107. tárgyat az 5874. kalandozónak (5 darabot)
Átváltozott kalandozónak nem adhatsz át tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 611.]

fl 4 50 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[199,116] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy csataremák volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [199,117] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy megsebzett csataremák. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Vándor előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar iszákos közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal vállát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos jobb karját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartőrrel megbököd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-1 varázspont.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 582.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat egyszerű: egy arató csattanat legyőzése.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vashegyi Biran néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy harci kalapácsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek. Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. És igen! Itt van minden, amire a készítéshez szükség lehet! Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes harci kalapácsot 624 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Üllőnyűvő Rain nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 552.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimzortripmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 520 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Harcolnod kell, ellenfeled egy szubreális vámpír. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. Ráébredsz, hogy nincs esélyed. Vinnyogva a kalandmester ruhájának szélébe csimpaszkodsz. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 532.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamlimmon néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy sallank nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. A fenébe, csak egy vacak formázó minta! Mérgesen elhajítod.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 522.]

v 198 191 105 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,116) Dornodon rúnaköve, csataremák (#694)
(199,117) csataremák (#694), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), varkaudar iszákos (#688), arató csattanat (#144)

[191,105] Még mindig az erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm rablókocsonyát dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Utad során felfedezel egy félig kész ladikot. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.
[-95 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 512.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), ladik (#1244)

[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Észreveszel egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy viharóriás barlang van. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy méregelementál került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 176 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregelementál csöpögő állkapcsát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregelementál nyakát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a méregelementál testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A méregelementál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Bronz taiderrel kicsit megsebzed a méregelementál csöpögő állkapcsát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel megkarcolod a méregelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A méregelementál ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csápjaival a méregelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 4 csepp toxylt. 4069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes lopás:) A becsületjel nem engedi, hogy lopjál.
(Feltételes lopás:) A becsületjel megakadályoz a bűntény elkövetésében.
(Feltételes lopás:) A becsületjel leblokkolja az agyadat. GRRR!
Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy lánckesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy albinó küklopsz trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ősquwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kék égen kondenzcsíkot húzó moa röpcsi. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Leah főpap-jelöltje. Egy angyalok gyűrűjét, egy cápabőr csizmát, egy che-vállszalagot, egy császári kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy Emma kötényét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét és egy ryuku derékszíjat visel. Fegyverzetét egy tollaskígyó trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 21 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy taposó tappancsot és egy Urgod kesztyűjét visel. Ruházatát egy ében halálhajcsár trófea, egy káoszbajnok trófea és egy Banyapók trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy kyorg hosszúpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Málhásállata egy sivatagi doareg. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
Korgó gyomrod figyelmet követel.
[-50 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 487.]

hh 1097 1098 305 használod az 1097. tárgyat az 1098. tárgyat a 305. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [1 pontot használtál fel, van még 486.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 485.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 484.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[363,67] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Mozgást észlelsz oldalról. Egy pszi elementál lord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a pszi elementál lord párolgó héját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel megbököd a pszi elementál lord nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 230 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -8 védettség, -8 támadás, permanensen -3 max. VP) Csápjaival a pszi elementál lord lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) A pszi elementál lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, egy umbatari karkötő, egy vasérc, egy pular kristály, 4 gyöngymangó, egy sárga erőöv, egy arany és egy ezüst gyűrű. Magad mögé lököd a pitiáner taalru trófeát, és diadalmasan beszerzel egy pszi elementál lord trófeát. 3766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 248, gyógyulás: 0, összesen: -248 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-1 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy mópat bolyt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy életszikla van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrod figyelmet követel. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,67] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Látsz egy életsziklát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tollaskígyó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-52 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-1 varázspont.]

(Továbbmész...) [361,67] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sárkányfajzat. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod a sárkányfajzat testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-1 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-53 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-1 varázspont.] [104 pontot használtál fel, van még 380.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[360,67] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kátránygödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Einstein, a troll egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy kátránygödör van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy viharóriás barlang van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Szörnyen éhezel. (-59 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-1 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [359,67] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy viharóriás barlangot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy viharóriás. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) A becsületjel nem engedi, hogy lopjál.
Találkozol Tohony a Melákkal. Tharr kisebb avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy elf mesterharcos (ld. enc.)}
Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-58 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-1 varázspont.] [47 pontot használtál fel, van még 333.]

a 733 5827 10 átadod a 733. tárgyat az 5827. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 bunthar bőrt Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

aa 312 176 124 átadod a 312. tárgyat a 176. tárgyat a 124. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 17 borkonyó bibét Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 88 vashegyű nyilat Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rókafarkat Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

aa 260 1139 30 átadod a 260. tárgyat az 1139. tárgyat a 30. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 10 isteni könnycseppet Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 2 sámán gyógykenőcsöt Tohony a Melák részére. Már túl sok tárgy van nála, ezt nem adhatod neki oda. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] Borzalmasan éhes vagy. (-51 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-1 varázspont.] [50 pontot használtál fel, van még 283.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-54 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-1 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 2 38 fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-53 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-1 varázspont.] [48 pontot használtál fel, van még 190.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 30, 4.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Már olyan éhes volt a sivatagi doareg, hogy felfalta a Rughar familiárisát! A familiáris elvesztése permanens életpont-csökkenéssel jár (-3 max. ép). Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 190 pontod maradt, ebből a következő körre 190 pontot vihetsz át. Kapsz még 440 pontot. A következő körben tehát 630 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF MESTERHARCOS (183. ELLENFÉL)
Az elfek között vannak kiváló harcosok. Főleg ez itt. Pengéje, mely úgy simul kezébe, mintha ezzel született volna, és úgy suhan együtt mozdulataival, mintha csak testének része volna, egyetlen rossz mozdulatodra olyan sebesen ejtené rajtad a vágásokat, hogy egyet pislantani sem maradna időd (vagy hogy annyit mondj: fapapucs). Egy józan lelkületű ember messziről elkerülné a leghalványabb lehetőségét is annak, hogy harcba bocsátkozzon ezzel a férfivel.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight felszentelt papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 299. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 45 (51) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (38) Védekezés: 85 Menekülés: 35 % Életkor: 26/30 év
Egészség: 23 (30) Életpont: 495/327 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (32) Varázspont: 870/14 Pénz: 66 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/3 Pszi pont: 157/96 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2151 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12575 TP-t kaptál. Jelenleg 2147181 TP-d van. A következő szinthez még 152819 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, Notermanthi, pszi elementál lord. A 298. fordulódban 4308 arany került a bankszámládra. 4308 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 31/25 (+4%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: *20/102 lőfegyverek: 28/52 (+4%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/96 (+44%) 2. nyomkövetés: 78/77 (+22%) 3. lopás: 13/25
4. mászás: 9/33 5. csapdakészítés: 12/79 6. csapdaészlelés: 11/11
7. gyógyítás: 61/85 8. titkosírás: 6/9 9. felderítés: 31/13
10. szörnyidomítás: 7/60 11. teológia: 48/64 (+10%) 12. taumaturgia: 85/19 (-389%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. versengés: 10/32 15. harcművészetek: 1/95
16. zene: 7/45 17. szörnyismeret: 18/96 (+4%) 18. pszi: 18/97 (+15%)
19. zárnyitás: 5/11 (+9%) 20. vadászat: 6/45 21. bányászat: 22/47 (+45%)
22. úszás: 8/84 23. főzés: 1/83 24. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) becsületjel (#158) mentális pajzs (#72) villámmágia (#227)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) tolvajvér (#364) láth. észlelése (#78)
szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * bronz taider (#641) $2 ezüsttőr ($322)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Pusztítás Botja (#316) $3 szöges bunkó ($8) 6 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
3 * bronzhegyű nyíl (#94) $4 ezüsthegyű nyíl ($323) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
8 mérgezett tüske (#23) 27 nyílvessző (#108) 36 rézgolyó (#343)
Dobófegyverek
9 ezüstshuriken (#327) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 rizspapír-vért (#1366)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 mágusköpeny (#453) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * ryuku derékszíj (#1324) $3 sárga erőöv ($276) 1 Snafall jeges öve (#1716)
Nadrágok
1 derit sodronynadrág (#1119) 1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * hoarián saru (#1346) 1 tűzúr csizmája (#533) $1 varkaudar csizma ($317)
Fülbevalók
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 mópat token (#585)
$2 obszidián függő ($195) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
$1 ametiszt medál ($275) 3 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * kreiton fókusz (#853) 1 Natharion amulett (#742) 3 rothasztó talizmán (#815)
2 * ryuku nyaklánc (#1325) 1 szerencsetalizmán (#366) 2 viharamulett (#611)
$1 * villám szimbólum ($145) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
$1 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 * Arsa potrohgyűrűje (#1541)
$1 umbatari karkötő ($278) 1 Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
$1 aranygyűrű ($193) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * életköves gyűrű (#1572)
$3 ezüst gyűrű ($180) 2 regeneráló gyűrű (#254) 1 * Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Nyergek
1 hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 6]
34 fűszertartó (#210) [bennük 17 csepp sáfránypor (#211), fér még: 153]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 157]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
8 toxyl üvegcse (#592) [bennük $4 csepp toxyl ($591), fér még: 76]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
4 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
1 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) $1 aranytű ($272)
1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098)
1 bőrkantár (#1125) 6 csontkulcs (#74) 1 feneketlen bugyor (#570)
1 furulya (#233) 2 kinemfogyó tegez (#368) 1 kötél (#92)
4 krónika (#1725) 2 kulcskarika (#648) 3 manakristály (#500)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy vaskulcs (#186)
1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kristály (#618)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
3 teriád dobóháló (#1281) 1 tl'urlang fiola (#788) 12 varázskő (#305)
8 varkaudar látógömb (#1107)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 27 álompor (#396)
$5 arkog kő ($632) 1 cru formázó minta (#300) 2 csalánvirág (#582)
1 dramoan kő (#967) 39 drótszőr (#37) 3 ezüstdarab (#326)
$2 fekete gyöngy ($99) 4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
18 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179) 67 gyöngymangó (#135)
5 halcsont (#390) 4 iknegurin (#541) 2 jégkristály (#593)
1 kazmár gyökér (#205) 8 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925)
11 lótuszvirág (#447) 126 madártoll (#112) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mihlanil (#539) 4 mithril (#352) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377) 3 moa üveggömb (#383)
$1 mocsári penke ($148) 1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
10 ovimon-bogyó (#207) 4 pirkit (#153) 11 polip szívóka (#391)
11 púderkő (#119) $1 pular kristály ($239) 4 remák szív (#264)
1 Salamon esszenciája (#952) $1 téfea-agy ($172) 18 varányszem (#30)
3 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 144.50 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 bruhatagnyelv (#1230) 4 esszenciakristály (#350) 60 extra takarmány (#1360)
4 ezüsttollú nyíl (#363) 24 mópat tetem (#584) 2 mösze hátpáncél (#1229)
21 mutáns csont (#331) 57 sáfránypor (#211) 10 shinai gömb (#348)
$1 szívkereső ($423) 3 Tilnetor kardja (#474) 1 Trákin csákánya (#367)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 borkonyó bibe (#312) 10 bunthar bőr (#733) 3 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 10 isteni könnycsepp (#260) 1 rókafarok (#124)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 tinta (#101) 1 varázskő (#305)
88 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 5 arkog kő (#632) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ezüst gyűrű (#180) 6 gyöngymangó (#135) 1 nyílvessző (#108)
1 pular kristály (#239) 1 sárga erőöv (#276) 4 toxyl (#591)
1 umbatari karkötő (#278) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(359,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, viharóriások (#278)
(360,67) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), törpe bánya (#435), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(361,67) sárkányfajzat (#340), törpe bánya (#435), érclelőhely
(362,67) életszikla (#621), tollaskígyó (#635)
(363,67) pszi elementál lord (#272), mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), méregelementál (#306)

Üzenet küldése a karakternek