Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 31. 9h:05' EZ A 956. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD 957. játékheted kezdete: jún. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: le 254 0 0 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 2. KP: kf 1171 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
* 3. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 4. KP: kf 737 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat |
* 5. KP: kf 820 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 6. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az ekharion bal lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a halálhozó bal lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 3 766 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 131, gyógyulás: 11, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [167,109] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Észreveszel egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ököllel párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 36 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok farkát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [165,108] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy nómenklatúra! Ki innen! Ez ellen a bestia ellen falatnyi esélyed sem lenne. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy hordóagyú mameluk. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 35 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk jobb vállát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Mancsával a hordóagyú mameluk megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 23 aranyat. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [164,109] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy ongóliant. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 5 4 2 | mozogsz délnyugatra, délre, keletre |
(Továbbmész...) [163,111] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 33 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drasmólyom jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [164,111] A bozótost dombság váltja fel. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy ősquwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 2 | mozogsz keletre |
szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: le 1171 0 0 | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
* 3. BP: kf 254 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: kf 1158 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
* 6. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 44 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 9 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért |
Erő: | 37 (48) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 37 (60) | Támadás: | 41 (43) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 26 (45) | Védekezés: | 69 (74) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 175/176 év |
Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 552/552 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (52) | Varázspont: | 959/23 | Pénz: | 8342 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 31/24 | Pszi pont: | 166/49 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/18 | ökölvívás: | *23/101 | szúrófegyverek: | 27/30 |
vágófegyverek: | 10/64 | ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | *27/100 (+3%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
165,111 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203 |
Kedvenc táborhely: 202,117 |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 460 időszaki: 24 |
JLKzott minoszkúpok: 65, 59, 56, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/1 | Max életkor 1455 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/18 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 46/38 (+23%) | 3. lopás: | 7/79 |
4. mászás: | 8/27 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 19/67 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 9/53 |
7. gyógyítás: | 68/32 | 8. titkosírás: | 14/46 | 9. felderítés: | 28/60 |
10. szörnyidomítás: | 11/93 | 11. teológia: | 21/93 (+4%) | 12. taumaturgia: | 33/0 |
13. szerencsejáték: | 5/84 (+20%) | 14. versengés: | 18/98 (+31%) | 15. harcművészetek: | 19/16 |
16. zene: | 10/61 | 17. szörnyismeret: | 24/17 (+20%) | 18. pszi: | 28/29 (+3%) |
19. zárnyitás: | 2/29 | 20. vadászat: | 31/80 | 21. bányászat: | 30/21 (+10%) |
22. úszás: | 12/29 | 23. főzés: | 12/28 (+10%) | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot ) |
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), ryuku ostromteknős (#362), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), goldugar (#65) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), ongóliant (#159), nómenklatúra (#158), autentikus vámpír (#154), ryuku csapásvezető (#778), kisebb quwarg isten (#213), vark. kardtáncos (#693), csataremák (#694), varkaudar vajákos (#690), bűbájlidérc (#761), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg ősmágus (#302) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | autentikus vámpír (#154) | oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! (teljesítve) |
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar bajnok életét! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 50, 51, 52, 56, 59, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 92, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 175, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 34, 44, 49. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 16, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 600. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 768 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | arany (#50) | 1 | ében nyílvessző (#848) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
6 | madártoll (#112) | 3 | rézdarab (#70) | 4 | spiritusz (#170) |
162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | |
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|