Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 9. 18h:04' EZ A 3. FORDULÓD EZ A 3. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
tno 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
f 6 | kísérletezel a 6. tárggyal |
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a csodabogár kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ezt a támadást elhibáztad! Csáprágójával a csodabogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [18,3] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gonyolék. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gonyolék nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nyelvével a gonyolék eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gonyolék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 114 4 | elkészíted a 114. tárgyat (4 darabot) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [16,1] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy királygyík. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a királygyík testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
se 7 | segítesz: 7 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gonyolék jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nyelvével a gonyolék eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be | bemész |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a vadász tatu bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vadász tatu csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Végre rájöttél, hogy hogyan fejlesztheted a tulajdonságaidat! (ld. enc.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 133 pontot. A következő körben tehát 134 pontot költhetsz el.
DÁRDA (10. TÁRGY) Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó... |
CSODABOGÁR (755. SZÖRNY) A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson! |
KIRÁLYGYÍK (26. SZÖRNY) A jól megtermett királygyíkok akkorák, mint egy kisebb vadmalac. Ezért persze a gyomruk is nagyobb, és nem elégszenek meg holmi rovarokkal, nagyobb zsákmányra vadásznak. Néha persze egy kicsit elméretezik a dolgot, és igencsak pórul járnak (mint amikor pl. veled akadnak össze). Foguk, karmuk támadásra nem alkalmas, annál inkább hosszú nyelvük, amelyet bámulatosan nagy távolságra képesek kilövellni. |
KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY) Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak. |
VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY) Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra... |
VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY) Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire. |
TULAJDONSÁGAID FEJLESZTÉSE Az alaptulajdonságaid fejlesztése alapvető fontosságú, hiszen ahhoz, hogy több tárgyat elbírj, erősebbnek kell lenned, ahhoz, hogy bonyolultabb tárgyakat készíthess, intelligensebbnek, ahhoz, hogy a balkezes fegyvereket hátrány nélkül használhasd, ügyesebbnek, hogy csak néhány példát említsünk. Ezért lehetőség van a tulajdonságaid feljesztésére. Ehhez a TF (tulajdonság, pont) parancsot kell kiadnod. Először megadod, hogy melyik tulajdonságodat akarod fejleszteni. 1:Erő, 2:IQ, 3:Ügyesség, 4:Egészség. A szerencsédet természetesen nem fejlesztheted gyakorlással... Azt is meg kell adnod, hogy a dologra hány pontot szánsz (maximum 40-et lehet). Pl. a TF 2 30 hatására 30 tevékenység-pontot költesz arra, hogy az intelligenciádat fejleszd. Ahhoz, hogy egy tulajdonságod eggyel megnőjön, annyiszor 10 pontot kell a fejlesztésére költened, ahányra növelni akarod. Pl. ha az IQ-d 10, 11-re fejlesztése 110 pontba kerül. Mint látható, ez egy igen költséges módja a tulajdonságaid növelésének - van lényegesen egyszerűbb és kényelmesebb is. Csak akkor alkalmazd, ha már tényleg nincs más megoldás. |
Erő: | 11 | Szint: | 2 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 154/154 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 65/36 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
16,109 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 18 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1212 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. gyógyítás: | 3 (+2) |
4. vadászat: | 3 |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): többek közt 16. tárgyat kell leadnod. |
Összsúly: 12.67 kg | Megterheltség: 39% |
Még 142 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | |
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|