29. forduló, 31. forduló, Ezüstróka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 23. 12h:03'
EZ A 45. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
46. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5322
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTRÓKA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,6] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+5 tvp ).
Találkozol egy rongyos koldussal, aki az út szélén kéreget. Mellélépsz, s mintha csak véletlen lenne, kilököd a kezéből a kalapját, majd, mint aki jól végezte dolgát, továbboldalogsz. De mikor visszafordulsz, látod, amint a szerencsétlen tapogatódzva próbálja összekaparni azt a pár érmét, mely szertegurult. Lelkiismereted nógatásra visszamész, és segítesz neki összeszedni pénzét, sőt adsz neki egy aranyat a tieid közül. Jóleső érzéssel folytatod utadat, nem is olyan rossz jónak lenni. Mosolyogva ébredsz, de mikor tekinteted szent szimbólumodra téved, lefagy arcodról a vigyor. Reméljük istened nem látta az álmot.
Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

kf 2082 kézbeveszed/felveszed a 2082. tárgyat
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed az obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ff 2082 8 224 felt. fegyverváltás: 2082 8 224
Felt. fegyverváltás: << obszidián penge << szöges bunkó << varkaudar lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[42,7] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy manifesztátor. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Varkaudar lándzsával megdöföd a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis kaffogó hebrencs trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő púpos burástya trófeát. 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 mérgezett tüskét.

(Továbbmész...) [43,7] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy manifesztátor közeledik feléd! {támadása: 12.} Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [44,7] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett tüskét. [56 pontot használtál fel, van még 134.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[45,7] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával többször eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával jól megszurkálod az uzbány jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett tüskét.

(Továbbmész...) [46,7] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sakál. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sakál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sakál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével kilukasztod a sakál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sakál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [47,8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített sörényes ubuk. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyengén megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis púpos burástya trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sörényes ubuk trófeát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett tüskét. [28 pontot használtál fel, van még 106.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+15 életerő.) [-10 varázspont.] Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (teológia: 1. szint). (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 104.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[48,8] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [49,8] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy surranó kígyó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [50,8] A bozótost sűrű erdő váltja fel.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 74.]

m 2 mozogsz keletre
[51,8] Fák, mindenütt csak fák.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 36 fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

TEOLÓGIA
Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.]
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából.

TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2.

KARAKTERLAP

Ezüstróka, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Chara-din követője vagy. Ez a 30. fordulód.

Erő: 15 Szint: 9 Merészség: 6/8 Magasság: 178 cm
IQ: 17 Támadás: 12 Agresszió: 4 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 16 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 15 Életpont: 127/127 Jellem: gonosz (3) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 25/15 Pénz: 24 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 140 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 773 TP-t kaptál. Jelenleg 7 079 TP-d van. A következő szinthez még 4 921 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: obszidián penge (#2082) << szöges bunkó (#8) << varkaudar lándzsa (#224)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
51,31 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 173 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 8 (+1) 3. lopás: 4
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 (+1) 9. zene: 1
10. pszi: 2 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sünmedve (#33), woor-antilop (#31)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0)
3.) A nekrofun energiája a jólét alapja. Irts ki egyet ebből az ocsmány növényből!

Összsúly: 44.98 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 gyenge méreg (#26)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 8 mérgezett tüske (#23) 1 surranó kígyó bőr (#47)
10 tüske (#22) 6 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52
5
6
7
8
9
(42,7) manifesztátor (#124), Leah rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár, púpos burástya (#92)
(43,7) manifesztátor (#124), patak, Leah oltár, 12. jellempróba
(44,7) Elenios oltár, alpesi tehén (#91)
(45,7) uzbány (#102), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), oltár
(46,7) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, sakál (#28)
(47,8) Tharr rúnaköve, tavacska, Tharr oltár, sörényes ubuk (#89)
(48,8) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 28. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(49,8) surranó kígyók (#30), Sheran oltár

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Ezüstróka 30. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetű (#15)
homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19) mérges pók (#20)
goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) manó (#36)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) gyíkember (#51) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
kőevő (#62) umor-pióca (#63) goldugar (#65) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
zoloboo (#77) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
szintszívó (#96) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) süvítő rája (#113) gyilkos tetű (#116)
manifesztátor (#124) útonálló (#130) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
kardfogú fülemüle (#146) csontlepke (#746) csodabogár (#755)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37)
gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) tükör (#43)
királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48)
kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
bőrsisak (#57) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szárnyas hernyó (#69) rát-fa (#77)
zöld üveg (#82) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzpajzs (#89)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) evaporőr háj (#105) nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) rúnakő (#136) oltár (#146) mocsári penke (#148)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) grifftojás (#179) varkaudar lándzsa (#224) furulya (#233)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) szürke bőrkesztyű (#271) káosz szimbólum (#361) phua-kúp (#372)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) Chara-din ékköve (#517) Chara-din monolitja (#534) örökkéval. rubinja (#900)
örökkéval.gyémántja (#1065) malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
krónika (#1725) obszidián penge (#2082) Beholder csapda (#2107) leviatán hólyag (#2182)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
RM    fegyver     mit         TVP             TVP  növény/épület rombolása
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok

Üzenet küldése a karakternek