300. forduló, 302. forduló, Főnix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 13. 10h:34'
EZ A 302. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD
303. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2773
SZÁMLA : XXXX

FŐNIX KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [314,94] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+508 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 454.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 3 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 622 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 448.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 442.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 440.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal az 527. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 438.]
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 438.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

vv 71 209 161 elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 161. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [2 pontot használtál fel, van még 436.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 432.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 402.]

hh 1137 1098 használod az 1137. tárgyat az 1098. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 399.]

kb 179 20 kiveszel a bankból a 179. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 grifftojást. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 399.]

vv 140 140 140 elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 399.]

vv 140 140 140 elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 399.]

vv 140 140 140 elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 399.]

bb 179 20 beraksz a bankba a 179. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

kb 135 20 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[315,93] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy magnetikus praglonc. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Daramoula pálcájával többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Véres nyál csordul ki a magnetikus praglonc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6848 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [316,92] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy viharóriás barlang van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy magnetikus praglonc. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc jobb lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}


(Továbbmész...) [317,91] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy taalru herceg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 177 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg póklábát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a taalru herceg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián karkötő, egy rejtőköpeny, egy trófea nyaklánc és 4 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7776 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 66, gyógyulás: 5, összesen: -61 ÉP}

Találsz egy gejzírt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Nyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [33 pontot használtál fel, van még 366.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a liumbe kunkorgó nyelvét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 356.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[318,90] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősvortexet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy életsziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kiütéses negátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 214 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kiütéses negátor bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a kiütéses negátor nyakát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kiütéses negátor fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 152, gyógyulás: 4, összesen: -148 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A következő pillanatban eltűnik az ősvortexben egy aranygyűrű [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Hihetetlen forróság fut végig a testeden (+47 életpont). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Kitört egy vulkán! Ajjaj, ezért nem akarod a felelősséget vállalni... [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Nem történik semmi. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Hangos robbanással megsemmisült egy birtokodban levő kristályfolyadék [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Jégvihar kezd körülötted tombolni (-36 életpont). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).

(Továbbmész...) [319,89] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Látsz egy életsziklát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy életsziklát. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy jégelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 198 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégelementál fejét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a jégelementál testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A jégelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 147, gyógyulás: 85, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [62 pontot használtál fel, van még 344.]

kb 135 100 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (100 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 100 gyöngymangót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 344.]

al 135 20 áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat
Miközben Földanyához fohászkodsz, az életsziklára helyezel 20 gyöngymangót. Megpróbálsz kapcsolatot létesíteni az életsziklán keresztül. Boldogító, mámoros érzés fog el, ahogy a kapcsolat létrejön. (+160 életpont.) [5 pontot használtál fel, van még 339.]

al 135 20 áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat
Miközben Földanyához fohászkodsz, az életsziklára helyezel 20 gyöngymangót. Megpróbálsz kapcsolatot létesíteni az életsziklán keresztül. Egyszercsak kellemes melegség ömlik végig rajtad! (+160 pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 334.]

al 135 20 áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat
Szerető gondoskodással elültetsz 20 gyöngymangót. Két tenyeredet a kőre helyezve, Földanyával keresed a kapcsolatot. Egyszercsak kellemes melegség ömlik végig rajtad! Döbbenten meredsz magad elé: a fejedben egy új varázslat szavai formálódnak meg. A varázslat neve ősi szaporítás. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 329.]

al 135 20 áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat
Elültetsz az életszikla tövében 20 gyöngymangót. Megpróbálsz kapcsolatot létesíteni az életsziklán keresztül. Azonban hiába vársz - nem történik semmi. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

al 135 20 áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat
Elültetsz az életszikla tövében 20 gyöngymangót. Megpróbálsz kapcsolatot létesíteni az életsziklán keresztül. Azonban hiába vársz - nem történik semmi. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[320,88] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Ráismersz a lényre. Egy jégelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával eltalálod a jégelementál jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a jégelementál fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 116 életpontot sebeztél. A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A jégelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 95, gyógyulás: 5, összesen: -90 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy bíborcserjét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy életsziklát. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [321,87] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy káoszbajnok. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 202 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a káoszbajnok testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a káoszbajnok tetovált testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 57, gyógyulás: 5, összesen: -52 ÉP}


(Továbbmész...) [322,86] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nekrit parazita. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nekrit parazita testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nekrit parazita fejét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával többször eltalálod a nekrit parazita fejét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (7 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Daramoula pálcájával többször eltalálod a nekrit parazita bal lábát. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával megpöccinted a nekrit parazita testét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (7 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 vas dobónyíl, egy ezüst kulcs, egy ezüst karkötő, egy aranylánc, 7 arany és 2 obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 385, gyógyulás: 4, összesen: -381 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [33 pontot használtál fel, van még 286.]

v 216 elmormolod a 216. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az öntözés varázslatot! Siker: növények sarjadnak ki idézésed nyomán! A terep most már félig kiégett föld. (Visszakaptál 25 VP-t, papi rangod fejlődött.) [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 276.]

v 216 elmormolod a 216. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az öntözés varázslatot! Zuhogni kezd az eső, de úgy tűnik, ez kevés volt, nincs látható hatás. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 266.]

m 1 mozogsz északkeletre
[323,85] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy albinó küklopsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (86 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 212, gyógyulás: 90, összesen: -122 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy életsziklát. Elrakod a távcsövet. [16 pontot használtál fel, van még 250.]

v 216 elmormolod a 216. varázslatot
A varázslatnak ezen a tereptípuson nincs értelme. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

v 216 elmormolod a 216. varázslatot
A varázslatnak ezen a tereptípuson nincs értelme. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

kf 533 531 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 531. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 250.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

v 198 363 67 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(315,93) magnetikus praglonc (#200), Sheran oltár, érclelőhely
(316,92) érclelőhely, magnetikus praglonc (#200)
(317,91) taalru herceg (#307), gejzír (#576), Elenios oltár, érclelőhely, liumbe (#349)
(318,90) ősvortex (#587), érclelőhely, kiütéses negátor (#785)
(319,89) életszikla (#621), jégelementál (#277)
(320,88) jégelementál (#277), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
(321,87) káoszbajnok (#293)
(322,86) nekrit parazita (#787)
(323,85) albinó küklopsz (#338), érclelőhely

[363,67] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. A messzeségben füstoszlopot látsz. Találsz egy mópat bolyt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy térkaput. Délkeletre egy lávató van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy életszikla van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 240.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(363,67) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy főutcát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 230.]

kb 176 70 kiveszel a bankból a 176. tárgyat (70 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 70 vashegyű nyilat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 230.]

fa 176 5623 30 feladod a 176. tárgyat az 5623. kalandozónak (30 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Thunder Power részére szánod. Átadsz 30 vashegyű nyilat. Ennek elküldése 56 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 227.]

faa 721 223 feladod a 721. tárgyat a 223. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Thunder Power részére szánod. Átadsz 1 Zombilapítót. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 smaragd védőgyűrűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 221.]

fa 176 3836 40 feladod a 176. tárgyat a 3836. kalandozónak (40 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Süsü részére szánod. Átadsz 40 vashegyű nyilat. Ennek elküldése 67 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 218.]

fa 135 3836 2 feladod a 135. tárgyat a 3836. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Süsü részére szánod. Átadsz 2 gyöngymangót. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 215.]

faa 1236 feladod az 1236. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Süsü részére szánod. Átadsz 1 holdbőrt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 212.]

pki 4000 kiveszel a bankból 4000 aranyat
Kiveszel a bankból 4000 aranyat. A számládon van még 11622 arany. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

pbe 4000 2279 beraksz a bankba 4000 aranyat
Dzsoki a gonosz számlájára átutalsz 4000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

be 686 4 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 185 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 162.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[363,67] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mópat bolyt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy térkaput. Délkeletre egy lávató van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy életszikla van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy uchako nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uchako ízelt testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az uchako ízelt testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az uchako testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az uchako fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki az uchako száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 7793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 35, gyógyulás: 92, összesen: +57 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!
[6 pontot használtál fel, van még 156.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a liumbe testét. Kritikus ütés! (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 146.]

szk 765 341 256 keresed a 765. szörnyet a 341. szörnyet a 256. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy dűnelordot. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 145.]

* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 144.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 144.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 4. BP: elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
Ez a tereptípus sajnos nem alkalmas oltár teremtésére. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 812. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
Leveszed az Ovgun nyakláncát, majd a nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 7. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 8. BP: kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 10. BP: kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 956. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 19, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Egy kaját töm magába a roguena. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.) Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 144 pontod maradt, ebből a következő körre 144 pontot vihetsz át. Kapsz még 442 pontot. A következő körben tehát 586 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSI SZAPORÍTÁS (238. VARÁZSLAT)
A Sötét Földön termő növények ősi, idegen életforma maradványai. Nem csoda, hogy a Ghallán tanult szaporítással nem vagy képes továbbnemesíteni őket. Szerencsére, Földanya megtanított neked egy varázslatot, amellyel ugyan nehézkesen és lassabban, mégis képes leszel ehhez a másik életformához tartozó növényeket szaporítani. Az ősi szaporítással körönként egy darab Sötét Föld növényt termelhetsz, a V 238 <tárgy> paranccsal, 5 TVP és 25 VP árán. Ha papi rangod legalább félisten hatalmú szolga, körönként kettőt ősi szaporíthatsz (a 3. paraméter lehet mennyiség).

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.
(Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik meglépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk.)

KARAKTERLAP

Főnix, egy szőke, copfos hajú, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 301. fordulód.

Erő: 58 (73) Szint: 31 Merészség: 9/5 Magasság: 260 cm
IQ: 47 (48) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 480 kg
Ügyesség: 35 (43) Védekezés: 81 Menekülés: 30 % Életkor: 23/44 év
Egészség: 44 (50) Életpont: 633/608 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (62) Varázspont: 1235/121 Pénz: 620 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 35/15 Pszi pont: 326/293 Halhatatlanság: 4 %
Eddig összesen 2449 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 67278 TP-t kaptál. Jelenleg 3637210 TP-d van. A következő szinthez még 362790 TP szükséges. Trófeáid: tollaskígyó, kisebb quwarg isten, triklem drakolder. A 301. fordulódban 11622 arany került a bankszámládra. 11622 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/43 ökölvívás: 4/9 szúrófegyverek: 21/8
vágófegyverek: 8/89 ütőfegyverek: 37/2 (+3%) lőfegyverek: 31/37 (+5%)
dobófegyverek: 14/4

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/7 2. nyomkövetés: 54/70 (+9%) 3. mászás: 11/86
4. csapdakészítés: 24/98 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/56 6. gyógyítás: 23/13
7. titkosírás: 4/63 8. felderítés: 22/82 9. szörnyidomítás: 13/37
10. teológia: 75/1 (+47%) 11. taumaturgia: 91/29 (-370%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 20/15 14. harcművészetek: 9/60 15. zene: 7/60
16. szörnyismeret: 43/14 17. pszi: *22/100 (+4%) 18. zárnyitás: 21/85
19. vadászat: 17/17 20. vitalitás: 2/7 (+22%) 21. bányászat: 30/44 (+17%)
22. testépítés: 63/1 23. úszás: 15/20 24. főzés: 10/30 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) halálkapu (#126) csupasz izom (#28)
láth. észlelése (#78) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> 21. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179) tűzgolyó (#155) >> pszi őselementál (#258)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) tűzgolyó (#155) >> noth szellem (#250)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> halálelementál (#279)
Asylux csapdája (#233) >> kamionoszaurusz (#767) háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200)
tűzgolyó (#155) >> 28. szintű lényekre tűzgolyó (#155) >> lidércúr (#252)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
védelem sav ellen (#36) >> élőholt ősmágus (#179) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0)
3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
393 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 holdbőr (#1236)
6 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 1 nyílvessző (#108)
7 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 2 ragasztó (#83)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 16 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 36 víz (#27) 1 Zombilapító (#721)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 6 arkog kő (#632) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
6 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184)
5 ezüstdarab (#326) 9 gyöngymangó (#135) 8 isteni könnycsepp (#260)
1 küklopsz szem (#643) 2 obszidián függő (#195) 2 obszidián karkötő (#229)
2 praglonc hártya (#215) 1 pular kristály (#239) 1 rejtőköpeny (#277)
6 sáfránypor (#211) 3 Thargodan esszencia (#328) 1 trófea nyaklánc (#196)
4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(363,67) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), uchako (#308), liumbe (#349)

Üzenet küldése a karakternek