Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 13. 10h:34' EZ A 302. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD 303. játékheted kezdete: jan. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2773 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 71 209 161 | elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 161. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
hh 1137 1098 | használod az 1137. tárgyat az 1098. tárgyat |
kb 179 20 | kiveszel a bankból a 179. tárgyat (20 darabot) |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
bb 179 20 | beraksz a bankba a 179. tárgyat (20 darabot) |
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
kb 135 20 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (20 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Daramoula pálcájával többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Véres nyál csordul ki a magnetikus praglonc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6848 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [316,92] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy viharóriás barlang van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy magnetikus praglonc. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc jobb lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [317,91] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy taalru herceg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 177 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg póklábát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a taalru herceg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián karkötő, egy rejtőköpeny, egy trófea nyaklánc és 4 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7776 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 66, gyógyulás: 5, összesen: -61 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a liumbe kunkorgó nyelvét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 214 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kiütéses negátor bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a kiütéses negátor nyakát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kiütéses negátor fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 152, gyógyulás: 4, összesen: -148 ÉP}
(Továbbmész...) [319,89] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Látsz egy életsziklát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy életsziklát. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy jégelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 198 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégelementál fejét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a jégelementál testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A jégelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 147, gyógyulás: 85, összesen: -62 ÉP}
kb 135 100 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (100 darabot) |
al 135 20 | áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat |
al 135 20 | áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat |
al 135 20 | áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat |
al 135 20 | áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat |
al 135 20 | áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával eltalálod a jégelementál jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a jégelementál fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 116 életpontot sebeztél. A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A jégelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 95, gyógyulás: 5, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [321,87] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy káoszbajnok. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 202 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a káoszbajnok testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a káoszbajnok tetovált testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 57, gyógyulás: 5, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [322,86] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nekrit parazita. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nekrit parazita testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nekrit parazita fejét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával többször eltalálod a nekrit parazita fejét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (7 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Daramoula pálcájával többször eltalálod a nekrit parazita bal lábát. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával megpöccinted a nekrit parazita testét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (7 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 vas dobónyíl, egy ezüst kulcs, egy ezüst karkötő, egy aranylánc, 7 arany és 2 obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 385, gyógyulás: 4, összesen: -381 ÉP}
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (86 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 212, gyógyulás: 90, összesen: -122 ÉP}
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
kf 533 531 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 531. tárggyal |
v 198 363 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
[363,67] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. A messzeségben füstoszlopot látsz. Találsz egy mópat bolyt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy térkaput. Délkeletre egy lávató van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy életszikla van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy főutcát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
kb 176 70 | kiveszel a bankból a 176. tárgyat (70 darabot) |
fa 176 5623 30 | feladod a 176. tárgyat az 5623. kalandozónak (30 darabot) |
faa 721 223 | feladod a 721. tárgyat a 223. tárgyat |
fa 176 3836 40 | feladod a 176. tárgyat a 3836. kalandozónak (40 darabot) |
fa 135 3836 2 | feladod a 135. tárgyat a 3836. kalandozónak (2 darabot) |
faa 1236 | feladod az 1236. tárgyat |
pki 4000 | kiveszel a bankból 4000 aranyat |
pbe 4000 2279 | beraksz a bankba 4000 aranyat |
be 686 4 | bemész a 686. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uchako ízelt testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az uchako ízelt testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az uchako testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az uchako fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki az uchako száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 7793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 35, gyógyulás: 92, összesen: +57 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a liumbe testét. Kritikus ütés! (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
szk 765 341 256 | keresed a 765. szörnyet a 341. szörnyet a 256. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 812. tárggyal |
* 7. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 8. BP: | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot) |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal |
* 10. BP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 956. tárggyal |
ŐSI SZAPORÍTÁS (238. VARÁZSLAT) A Sötét Földön termő növények ősi, idegen életforma maradványai. Nem csoda, hogy a Ghallán tanult szaporítással nem vagy képes továbbnemesíteni őket. Szerencsére, Földanya megtanított neked egy varázslatot, amellyel ugyan nehézkesen és lassabban, mégis képes leszel ehhez a másik életformához tartozó növényeket szaporítani. Az ősi szaporítással körönként egy darab Sötét Föld növényt termelhetsz, a V 238 <tárgy> paranccsal, 5 TVP és 25 VP árán. Ha papi rangod legalább félisten hatalmú szolga, körönként kettőt ősi szaporíthatsz (a 3. paraméter lehet mennyiség). |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. (Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik meglépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk.) |
Erő: | 58 (73) | Szint: | 31 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 47 (48) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 35 (43) | Védekezés: | 81 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/44 év |
Egészség: | 44 (50) | Életpont: | 633/608 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 49 (62) | Varázspont: | 1235/121 | Pénz: | 620 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 35/15 | Pszi pont: | 326/293 | Halhatatlanság: | 4 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/43 | ökölvívás: | 4/9 | szúrófegyverek: | 21/8 |
vágófegyverek: | 8/89 | ütőfegyverek: | 37/2 (+3%) | lőfegyverek: | 31/37 (+5%) |
dobófegyverek: | 14/4 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/7 | 2. nyomkövetés: | 54/70 (+9%) | 3. mászás: | 11/86 |
4. csapdakészítés: | 24/98 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/56 | 6. gyógyítás: | 23/13 |
7. titkosírás: | 4/63 | 8. felderítés: | 22/82 | 9. szörnyidomítás: | 13/37 |
10. teológia: | 75/1 (+47%) | 11. taumaturgia: | 91/29 (-370%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 20/15 | 14. harcművészetek: | 9/60 | 15. zene: | 7/60 |
16. szörnyismeret: | 43/14 | 17. pszi: | *22/100 (+4%) | 18. zárnyitás: | 21/85 |
19. vadászat: | 17/17 | 20. vitalitás: | 2/7 (+22%) | 21. bányászat: | 30/44 (+17%) |
22. testépítés: | 63/1 | 23. úszás: | 15/20 | 24. főzés: | 10/30 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 21. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | halálelementál (#279) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kamionoszaurusz (#767) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 28. szintű lényekre | tűzgolyó (#155) | >> | lidércúr (#252) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
393 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | holdbőr (#1236) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
7 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ragasztó (#83) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 16 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 36 | víz (#27) | 1 | Zombilapító (#721) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 6 | arkog kő (#632) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
6 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
5 | ezüstdarab (#326) | 9 | gyöngymangó (#135) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 2 | obszidián függő (#195) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
2 | praglonc hártya (#215) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
6 | sáfránypor (#211) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) |