303. forduló, 305. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 11. 9h:14'
EZ A 668. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD
669. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [309,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 derit sodronynadrág (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+4 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+29 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+107 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 609.]

* 2. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 227. varázslatot a 184. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 609.]
Beizzik a turbómágia. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 605.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-1 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 603.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 820. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 603.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

* 6. KP: elmormolod a 364. varázslatot a 78. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 603.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 601.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 591.]

* 8. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 9. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 584.]

* 10. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 584.]

hh 1098 1097 használod az 1098. tárgyat az 1097. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 583.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [1 pontot használtál fel, van még 582.]

kf 441 820 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

m 1 mozogsz északkeletre
[310,63] Továbbmész a város utcáján. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. [12 pontot használtál fel, van még 570.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Brakkulmukkpók boltjának raktáraiban még 4 tintát találhat az élelmes vásárló." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 566.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 tudás gyöngyét. Biztos, hogy neked szánta a kút. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 562.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Váratlanul bizsergő érzés lesz úrrá a karodon. Mikor felhúzod ruhád ujját, meglepve tapasztalod, hogy beforrt rajta egy régi seb. (+3 életerő.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 558.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 tudás gyöngye többletet jelez. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 554.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Felhívnám a figyelmedet a kétfejű csatabárd nevű tárgyra. Ha harcról van szó, elsőrangú ütőfegyver, ami alig 43 hüvelyk hosszú, és mindössze 2 kilót nyom." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 550.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Ha újat tanulni támad kedved, a Zafórion köpetét tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a varázslói támadó varázslatok sorában." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 546.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pár pillanat múlva a gyógyítás vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 542.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Hallottál már arról, milyen sokat ér a sötét rítus? Egyedülálló eszköz ez a papi halál alapú varázslatok sorában." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 538.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, az elnyelést ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslói védekező varázslatok egyike." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 534.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Innen keletre 123, délre 39 mérföldre van egy tündöklő szobor. Izgalmas kalandok várnak ott rád." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 530.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Már csak egészen kevés töprengés választ el attól, hogy kitaláld, hogyan is készül az adamantit pajzs!" Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 526.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Aranykezű Dáin boltjának raktáraiban még 2 rövid kardot találhat az élelmes vásárló." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 522.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Váratlanul néhány sebed beforr. (+2 életerő.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 518.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a rejtőzködés szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 514.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy pillanatnyi homály után kitisztul a kép. Füves mezőn állsz, kezed egy fegyvert markolászik. Melletted Fairlightot követő papok állnak, akik egyetlen cél érdekében gyűltek ma itt össze. Leigázni a világot, és minden törvény fölé magukat kikiáltani. A másik oldalon - a tisztás túlsó oldalán - csenevész hadsereg gyülekezik, ifjú trollok, kétbalkezes elfek, és fegyverüket esetlenül markolászó gnómok alkotják. Ők lehetnek az ellenség. A melletted álló hadvezér támadást kiált, miközben meglengeti a kezében lévő jogart... Mintha vízbe mártottad volna a fejed, olyan gyorsan térsz magadhoz. A kút előtt állsz, csak egy emlékkép maradt: a nyílvesszők záporában történt esztelen rohanás előre, mindig csak előre. 8368 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 510.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +2 életerő. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 506.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Minden tudás ott a fejedben a kétfejű csatabárd feltalálásához! Nem értem, miért nem cselekszel!" Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 502.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a nyomkövetés kapcsán. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 498.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 8537 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 494.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+2 életerő.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 490.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Tralvelvansók boltjának raktáraiban még 2 cru formázó mintát találhat az élelmes vásárló." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 486.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Ahelyett, hogy elfutnál a trollfa elől, próbáld meg az ágas-bogas fejét támadni. Ez biztos beválik!" Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 482.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 törpe őskövet. Biztos, hogy neked szánta a kút. (ld. enc.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 478.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 3 varázspontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 474.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Gyomrod kavarogni kezd, mintha egy nekrofun trónba ültél volna. A hatás hasonlónak tűnik: varázspontjaid száma a maximális lett. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 470.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a szörnyismeret szakértelemről. (Szakértelmed 6 százalékkal nőtt.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 466.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Elárulom, hogy a görgőte számára az a legfájdalmasabb, amikor a hártyás lábát támadják." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 462.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Mit tegyél, ha a bávatag golombárt sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a szőrös kezét, az a legérzékenyebb pontja." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 458.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "A következő varázslat, amit megtanulsz a távolbalátás legyen! Ez a varázslói varázslatok egyike." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 454.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 2 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 450.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Gyémántgyúró Duirgan boltjának raktáraiban még 11 finom keszkenőt találhat az élelmes vásárló." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 446.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 1 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 442.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Ölj móleont, mert mindig szenzációs zsákmányt: fémrudat találhatsz nála!" Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 438.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[310,64] Még mindig a városban vagy. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Van itt egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Összeakadsz Xantorpextyn Xorxyval. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy árnygyűrűt, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bropxat vállvédőjét, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy uglaok karvédőt és egy uglaok lánckesztyűt visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Ruházatát egy Bropxat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[360,64] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[24 pontot használtál fel, van még 414.]

fl 5827 50 lopsz az 5827. kalandozótól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

v 198 370 63 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland

[370,63] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Arbedark előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 27 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-95 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 404.]

a 1125 5827 1 átadod az 1125. tárgyat az 5827. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 404.]

aa 269 529 363 átadod a 269. tárgyat az 529. tárgyat a 363. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 404.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(370,63) ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely

[310,63] Egy kisebb településhez érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját.
[-45 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 394.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 354.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 314.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 2 34 fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [34 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-44 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 3, 8.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 445 pontot. A következő körben tehát 645 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPE ŐSKŐ (633. TÁRGY)
A törpe őskövek legendás relikviák a törpék fénykorából, amikor ezek az apró szorgos lények még a tárgyakkal kapcsolatos mágiában is járatosak voltak. A törpe őskő a megfelelő rítus végrehajtása után átalakul egy bazaltelementállá, amely egy teljes törpe bányát épít ki ura parancsára. Sajnos, a törpe őskövek elvesztek, amikor a hegyekben túl mélyre ásó bányászok felébresztették a mélységben pihenő Thargodan lényeket, és azok a városok feldúlása után elragadták a törpe kincseket és a tudást, amely létrehozásukhoz kellett.
A törpe őskövet csak törpe használhatja, méghozzá legalább 20. szintű, a H 633 paranccsal alacsony vagy magashegységben ill. dombságban, 60 TVP elköltésével. A parancs végrehajtásakor az adott mezőn egy teljesen felépült törpe bánya keletkezik, és a törpe őskő elhasználódik. Ha az adott mezőn van törpe bánya, amely legalább 50%-kig fel van már építve, a törpe őskövet ott nem használhatod.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight felszentelt papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 304. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 47 (53) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (38) Védekezés: 84 Menekülés: 35 % Életkor: 26/30 év
Egészség: 23 (30) Életpont: 502/445 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (32) Varázspont: 870/730 Pénz: 1913 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/21 Pszi pont: 169/182 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2151 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 16905 TP-t kaptál. Jelenleg 2292746 TP-d van. A következő szinthez még 7254 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, Notermanthi, pszi elementál lord. A 298. fordulódban 4308 arany került a bankszámládra. 4394 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 31/29
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 21/0 lőfegyverek: 28/54
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/21 (-299%) 2. nyomkövetés: 78/99 (+6%) 3. lopás: 10/29 (-300%)
4. mászás: 9/57 5. csapdakészítés: 12/79 6. csapdaészlelés: 8/11 (-300%)
7. gyógyítás: 61/87 (+1%) 8. titkosírás: 6/9 9. felderítés: 31/14
10. szörnyidomítás: 7/60 11. teológia: 49/10 (+5%) 12. taumaturgia: 85/64 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. versengés: 10/54 15. harcművészetek: 1/95
16. zene: 7/73 17. szörnyismeret: 19/3 (+7%) 18. pszi: 19/61 (+6%)
19. zárnyitás: 2/11 (-300%) 20. vadászat: 6/59 21. bányászat: 23/16 (+11%)
22. úszás: 8/96 23. főzés: 2/0 24. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), az 5827. karaktertől (5827) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) mentális pajzs (#72) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78) szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * bronz taider (#641) 1 sárkánytőr (#626)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Din cséphadarója (#840) 1 Pusztítás Botja (#316) 6 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 * bronzhegyű nyíl (#94) 5 ezüsttollú nyíl (#363) 36 rézgolyó (#343)
Dobófegyverek
9 ezüstshuriken (#327)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 mágusköpeny (#453) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * ryuku derékszíj (#1324)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * hoarián saru (#1346) 1 tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 mópat token (#585) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
3 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * kreiton fókusz (#853)
1 Natharion amulett (#742) 3 rothasztó talizmán (#815) 2 * ryuku nyaklánc (#1325)
1 szerencsetalizmán (#366) 2 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk
3 angyalok gyűrűje (#529) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * életköves gyűrű (#1572)
2 regeneráló gyűrű (#254) 1 * Rughar gyűrűje (#518) 3 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Nyergek
1 hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 2 csepp tinta (#101), fér még: 18]
34 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 170]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 157]
8 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 80]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 61 korty víz (#27), fér még: 19]
4 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
1 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
1 Augur varázskönyve (#1097) 3 Baghar fétise (#1098) 2 bőrkantár (#1125)
16 csontkulcs (#74) 1 feneketlen bugyor (#570) 1 furulya (#233)
4 gyógykenőcs (#313) 43 kaja (#2) 2 kinemfogyó tegez (#368)
8 kötél (#92) 4 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy vaskulcs (#186)
1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kristály (#618)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 13 shinai gömb (#348)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 3 teriád dobóháló (#1281) 1 tl'urlang fiola (#788)
1 törpe őskő (#633) 2 tudás gyöngye (#522) 12 varázskő (#305)
8 varkaudar látógömb (#1107)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 27 álompor (#396)
14 amniosz (#203) 3 bruhatagnyelv (#1230) 1 cru formázó minta (#300)
2 csalánvirág (#582) 2 dramoan kő (#967) 38 drótszőr (#37)
9 ezüstdarab (#326) 5 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
18 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179) 81 gyöngymangó (#135)
18 halcsont (#390) 4 iknegurin (#541) 1 kazmár gyökér (#205)
9 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925) 11 lótuszvirág (#447)
144 madártoll (#112) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mihlanil (#539)
4 mithril (#352) 1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379)
1 moa smaragd (#377) 3 moa üveggömb (#383) $1 mocsári penke ($148)
1 móri gyümölcs (#116) 2 mutáns csont (#331) 10 ovimon-bogyó (#207)
11 polip szívóka (#391) 11 púderkő (#119) 1 purifikátor háj (#269)
4 remák szív (#264) 1 Salamon esszenciája (#952) 8 szárnyas hernyó (#69)
19 varányszem (#30) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 144.08 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
4 esszenciakristály (#350) 60 extra takarmány (#1360) 2 manakristály (#500)
2 mösze hátpáncél (#1229) 74 sáfránypor (#211) 3 Tilnetor kardja (#474)
1 Xanathal karkötője (#956)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstdarab (#326) 4 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontkulcs (#74)
1 mocsári penke (#148) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 törpe őskő (#633)
2 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek