305. forduló, 307. forduló, Ezüsthajú Bali összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 13. 12h:11'
EZ A 548. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
549. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2641
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTHAJÚ BALI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,97] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mélységi grittang nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 649.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 649.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 644.]

* 4. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 614.]

v 96 93 53 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[93,53] Egy kisebb településhez érkeztél.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 210 életpontot vesztettél. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán (ld. enc.). 2016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 337, gyógyulás: 26, összesen: -311 ÉP}


A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! "
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 594.]

pbe 1000 beraksz a bankba 1000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 5637 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[94,52] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,97] Dombos terepre érkeztél. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Találsz egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy bávatag golombár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [117,97] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 564.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[118,96] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [119,97] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,98] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy karmos tankány. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [130 pontot használtál fel, van még 434.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[120,97] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy alpesi tehén. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

(Továbbmész...) [121,96] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [122,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy megsebzett ryuku ostromteknős ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [130 pontot használtál fel, van még 304.]

m 8 mozogsz északra
[122,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy karmos tankány. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[10 pontot használtál fel, van még 294.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy manifesztátort. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 293.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 293.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 253.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 30, 14.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következő körben tehát 647 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY)
Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Ezüsthajú Bali, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Papi hited: 179. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

Erő: 41 (43) Szint: 22 Merészség: 8/1 Magasság: 119 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 52 (56) Védekezés: 57 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 472/110 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (33) Varázspont: 609/6 Pénz: 1943 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 1804 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2016 TP-t kaptál. Jelenleg 928912 TP-d van. A következő szinthez még 71088 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, varkaudar íjász. A 306. fordulódban 5637 arany került a bankszámládra. 5637 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/80 szúrófegyverek: 7/80 vágófegyverek: 26/89 (+3%)
ütőfegyverek: 22/91 lőfegyverek: *23/100 dobófegyverek: 21/30

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << csontpálca (#329) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); tüske (#22) (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/50 (+50%) 2. nyomkövetés: 95/43 (+16%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 7/57 (+8%) 5. csapdakészítés: 19/32 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/65
7. gyógyítás: 43/27 8. titkosírás: 4/72 9. felderítés: 21/36
10. szörnyidomítás: 9/69 11. teológia: 37/51 (+5%) 12. taumaturgia: 54/41 (+5%)
13. szerencsejáték: 2/30 14. versengés: 7/87 (+8%) 15. szörnyismeret: 23/92 (+18%)
16. pszi: 1/60 17. zárnyitás: 5/94 18. vadászat: 14/53
19. bányászat: 32/33 (+2%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz tolmokov-koktélt (#351) (max. 10 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 3 darabot ), hűségérmét (#1141) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
fémbontó szójer (#150)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
törpe (#3), trikornis (#104), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> pszi elementál (#221) szárazság (#48) >> massza (#217)
szárazság (#48) >> quwarg szabotőr (#301) szárazság (#48) >> élőholt quwarg (#202)
szárazság (#48) >> quwarg harcos (#201) szárazság (#48) >> varkaudar behemót (#189)
szárazság (#48) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> quwarg királynő (#153) varázsvédelem (#34) >> jégtroll (#164)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202) varázsvédelem (#34) >> 56. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) varázsvédelem (#34) >> 66. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> mosolygó rettenet (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 felderítő, 2 szabotőr, 2 királynő.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
973 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 1 gólem talizmán (#811) 1 gyógykenőcs (#313)
1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 20 szárnyas hernyó (#69)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,97) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bávatag golombár (#165)
(117,97) olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely
(118,96) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba
(119,97) Fairlight rúnaköve, 34. jellempróba
(120,97) alpesi tehén (#91), művészi porolit (#720)
(120,98) karmos tankány (#137), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(121,96) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(122,94) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 42. jellempróba, karmos tankány (#137)
(122,95) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), ryuku ostromteknős (#362)

Üzenet küldése a karakternek