Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 13. 12h:11' EZ A 548. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD 549. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2641 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
v 96 93 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,53] Egy kisebb településhez érkeztél.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 210 életpontot vesztettél. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán (ld. enc.). 2016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 337, gyógyulás: 26, összesen: -311 ÉP}
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,97] Dombos terepre érkeztél. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Találsz egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy bávatag golombár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [117,97] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [119,97] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Továbbmész...) [120,98] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy karmos tankány. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [121,96] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot.
(Továbbmész...) [122,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy megsebzett ryuku ostromteknős ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 8 | mozogsz északra |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 13 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért |
GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY) Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható. |
Erő: | 41 (43) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/1 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 27 (33) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 52 (56) | Védekezés: | 57 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 472/110 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (33) | Varázspont: | 609/6 | Pénz: | 1943 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 7/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12/80 | szúrófegyverek: | 7/80 | vágófegyverek: | 26/89 (+3%) |
ütőfegyverek: | 22/91 | lőfegyverek: | *23/100 | dobófegyverek: | 21/30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << csontpálca (#329) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); tüske (#22) (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/50 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 95/43 (+16%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 7/57 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 19/32 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/65 |
7. gyógyítás: | 43/27 | 8. titkosírás: | 4/72 | 9. felderítés: | 21/36 |
10. szörnyidomítás: | 9/69 | 11. teológia: | 37/51 (+5%) | 12. taumaturgia: | 54/41 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 2/30 | 14. versengés: | 7/87 (+8%) | 15. szörnyismeret: | 23/92 (+18%) |
16. pszi: | 1/60 | 17. zárnyitás: | 5/94 | 18. vadászat: | 14/53 |
19. bányászat: | 32/33 (+2%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz tolmokov-koktélt (#351) (max. 10 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 3 darabot ), hűségérmét (#1141) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
fémbontó szójer (#150) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
törpe (#3), trikornis (#104), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | pszi elementál (#221) | szárazság (#48) | >> | massza (#217) | |
szárazság (#48) | >> | quwarg szabotőr (#301) | szárazság (#48) | >> | élőholt quwarg (#202) | |
szárazság (#48) | >> | quwarg harcos (#201) | szárazság (#48) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
szárazság (#48) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg királynő (#153) | varázsvédelem (#34) | >> | jégtroll (#164) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt quwarg (#202) | varázsvédelem (#34) | >> | 56. szintű lényekre | |
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | varázsvédelem (#34) | >> | 66. szintű lényekre | |
varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | mosolygó rettenet (#97) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 felderítő, 2 szabotőr, 2 királynő. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
973 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 20 | szárnyas hernyó (#69) | |||
18 | víz (#27) |