306. forduló, 387. forduló, Főnix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 1. 9h:56'
EZ A 319. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD
320. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2773
SZÁMLA : XXXX

FŐNIX KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,28] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot, egy yeti mokasszint, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Málhásállata egy sivatagi doareg. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy barna, göndör hajú, barna szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Raia csataszoknyáját, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy lélekelementál trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Főnix. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Hátasállata egy tűzfőnix! Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Otyik. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Otyik lanton előadja a közismert "Vlagyimir, most már elment a Zanod" című nótát. Hmm... nem is volt olyan rossz. Lehet, hogy neked is meg kellene tanulni zenélni? A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (-1 poszogó mösze.)
A 2. napon megintcsak találkozol Fekete Köpennyel. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon találkozol egy copfos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Thrór. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 4. napon ismét találkozol Fekete Köpennyel. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 7. napon megintcsak összeakadsz Fekete Köpennyel. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Süsü neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 manakristályt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 31 gyöngymangót, 1 grifftojást.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+516 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 648. hetének nyerőszámai: 28, 27, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy hordóagyú mameluk nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 504.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 494.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 492.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 488.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 486.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 484.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal az 527. tárgyat
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 7. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban rókafarok, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 8. KP: beraksz a bankba az 1158. tárgyat (124 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

vv 71 11 161 elmormolod a 71. varázslatot a 11. varázslatot a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 480.]
Szupersebesen mormolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 476.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 446.]

v 238 578 2 elmormolod a 238. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 441.]

bb 179 135 500 beraksz a bankba a 179. tárgyat (135 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 grifftojást. Beraksz a bank széfjébe 54 gyöngymangót. Beraksz a bank széfjébe 4 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

kb 135 25 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (25 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 25 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 2 TU-t.) Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[20 pontot használtál fel, van még 421.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a liumbe testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 411.]

v 84 767 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy kamionoszauruszt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy kamionoszaurusz! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kamionoszaurusz testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kamionoszaurusz testét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kamionoszaurusz testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A kamionoszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 73 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kamionoszaurusz testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a kamionoszaurusz fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 74 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 amnioszt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1331, sebződés: 331, gyógyulás: 210, összesen: -121 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 401.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,28) a 95. labirintus bejárata, liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért.
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 391.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 341.]

ve 1 10 megveszed az 1. tárgyat 10
Vásároltál 10 deus ex machinát. 500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Œzleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Pikkelyes a bőre. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy Urgod kesztyűjét és egy vasvértet visel. Ruházatát egy quwarg anyakirálynő trófea, egy pszi elementál lord trófea és egy árnylord trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve McNewast. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a teológia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 335.]

fa 312 3836 40 feladod a 312. tárgyat a 3836. kalandozónak (40 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Süsü részére szánod. Átadsz 40 borkonyó bibét. Ennek elküldése 64 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 332.]

fa 68 3836 24 feladod a 68. tárgyat a 3836. kalandozónak (24 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Süsü részére szánod. Átadsz 24 kék orchideát. Ennek elküldése 49 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 329.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,28] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Longnower orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orbitális mackósajt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 211 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával eltalálod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az orbitális mackósajt nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 64, gyógyulás: 91, összesen: +27 ÉP}

[11 pontot használtál fel, van még 318.]

t 176 275 támadod a 176. szörnyet a 275. szörnyet
FT 176 parancs tárolva. FT 275 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 2 2 mozogsz 2 2
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 490 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egyhelyben toporogsz.
[8 pontot használtál fel, van még 305.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 303.]

lm 12 19 23 mozogsz 12 19 23
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [12. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kholden kulcs. Felpakolsz. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [10. PONT.] Mész tovább, előre. [15. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [18. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 478 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [19. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 484 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. [22. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [23. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [64 pontot használtál fel, van még 239.]

a 470 4299 10 átadod a 470. tárgyat a 4299. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kholden kulcsot Pumuk-Lee részére. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

bb 500 10 beraksz a bankba az 500. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+299 varázspont, -598 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 234.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 204.]

ek 273 2 255 t. energia kisütése: 273 2 255
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 55 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 204.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 204.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 204.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 204.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 204.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 204.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 204.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ek 273 11 206 t. energia kisütése: 273 11 206
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 11 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 26 29 27 mozogsz 26 29 27
Úgy suhansz, mint az árnyék. [22. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [26. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [29. PONT.] Egy molgan lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A molgan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-23 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs, 100 arany és 1 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [28. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 5 nyílvessző talált el. 31 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [27. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [48 pontot használtál fel, van még 156.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (2. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 35 36 39 mozogsz 35 36 39
Mész tovább, előre. [30. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [33. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [35. PONT.] Megbotlasz valamiben: 3 mutáns csont. Felpakolsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [36. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 lapockacsont és 1 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mester! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 482 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kholden kulcsot. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [39. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
[48 pontot használtál fel, van még 108.]

lm 42 44 45 mozogsz 42 44 45
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [40. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [45. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 árnyékkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. [40 pontot használtál fel, van még 68.]

a 470 4299 10 átadod a 470. tárgyat a 4299. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kholden kulcsot Pumuk-Lee részére. [5 pontot használtál fel, van még 63.]

aa 472 566 198 átadod a 472. tárgyat az 566. tárgyat a 198. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 dizen kulcsot Pumuk-Lee részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 árnyékkulcsot Pumuk-Lee részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 trikornis szarvat Pumuk-Lee részére. [15 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 45 47 49 mozogsz 45 47 49
Egyhelyben toporogsz.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [40. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [39. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [46. PONT.] Egy ősdentor lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor bal lábát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősdentor testét. Kritikus ütés! (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 37, gyógyulás: 109, összesen: +72 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [47. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [48. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 6 nyílvessző talált el. 51 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [48 pontot használtál fel, van még 0.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (2. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 4 7 9 mozogsz 4 7 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 4 10 17 mozogsz 4 10 17
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: kiveszel a bankból az 1158. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 531. tárggyal az 533. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 7, 20.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 448 pontot. A következő körben tehát 447 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Főnix, egy szőke, copfos hajú, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 307. fordulód.

Erő: 59 (78) Szint: 31 Merészség: 9/5 Magasság: 260 cm
IQ: 47 (44) Támadás: 56 Agresszió: 3 Testsúly: 480 kg
Ügyesség: 35 (43) Védekezés: 81 Menekülés: 30 % Életkor: 23/26 év
Egészség: 44 (52) Életpont: 654/623 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (63) Varázspont: 1259/1152 Pénz: 1355 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 35/15 Pszi pont: 340/194 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 30
Eddig összesen 2548 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17229 TP-t kaptál. Jelenleg 3901947 TP-d van. A következő szinthez még 98053 TP szükséges. Trófeáid: tollaskígyó, kisebb quwarg isten, triklem drakolder. A 301. fordulódban 11622 arany került a bankszámládra. 11970 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/43 ökölvívás: 4/9 szúrófegyverek: 22/0
vágófegyverek: 8/89 ütőfegyverek: 37/58 (+3%) lőfegyverek: 31/75 (+2%)
dobófegyverek: 14/4

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/29 2. nyomkövetés: 55/80 3. mászás: 12/18
4. csapdakészítés: 25/34 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/92 (+36%) 6. gyógyítás: 23/27 (+3%)
7. titkosírás: 4/63 8. felderítés: 23/27 (+12%) 9. szörnyidomítás: 13/37
10. teológia: 80/31 (+87%) 11. taumaturgia: 93/34 (+16%) 12. szerencsejáték: 2/64
13. versengés: 20/84 14. harcművészetek: 9/60 15. zene: 7/71
16. szörnyismeret: 44/28 (+218%) 17. pszi: 23/65 (+3%) 18. zárnyitás: 22/35 (+50%)
19. vadászat: 17/28 (+200%) 20. vitalitás: 2/18 21. bányászat: 30/62 (+4%)
22. testépítés: 64/13 (+7%) 23. úszás: 15/20 24. főzés: 10/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), óriás csontváz (#176) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) áldomás II (#169) vámpirizáció (#1)
csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78) varázsenergia (#161) Pörhemór köre (#205) (95,2,1)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> 21. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179) tűzgolyó (#155) >> pszi őselementál (#258)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) tűzgolyó (#155) >> noth szellem (#250)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> halálelementál (#279)
Asylux csapdája (#233) >> kamionoszaurusz (#767) háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200)
tűzgolyó (#155) >> 28. szintű lényekre tűzgolyó (#155) >> lidércúr (#252)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
védelem sav ellen (#36) >> élőholt ősmágus (#179) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Meg kell tisztítanod az Iszonyat Citadelláját: küldd a Semmibe Molgant!
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0)
3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (teljesítve)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
611 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 34 borkonyó bibe (#312)
1 ezüstdarab (#326) 35 gyöngymangó (#135) 6 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 24 kék orchidea (#68) 3 manakristály (#500)
2 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211)
2 spiritusz (#170) 1 tinta (#101) 1 trikornis szarv (#198)
1 grifftojás (#179)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 amniosz (#203) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dentor bőr (#551)
10 deus ex machina (#1) 1 ében toboz (#578) 1 Eldereth szilánk (#512)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kőszem (#304) 1 kristályfolyadék (#449)
1 lapockacsont (#33) 3 mutáns csont (#331) 2 rókafarok (#124)
1 ryuku vadászing (#1158) 1 vasérc (#152) 190 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,28) a 95. labirintus bejárata, liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229), zombi mester (#251), molgan (#284), ősdentor (#282)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek