Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 30. 12h:24' EZ A 1229. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD 1230. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 6. KP: v 6 5 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: vv 64 72 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: vv 53 28 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 9. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 10. KP: v 1 5 30 | elmormolod az 1. varázslatot |
bb 2 652 328 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (652 darabot) |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
f 578 | kísérletezel az 578. tárggyal |
kt 590 | elkészíted az 590. tárgyat |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az ongóliant bal lábát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csatabárddal néhányszor megcsapod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec, egy ezüst papi karkötő és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 376 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 129, gyógyulás: 21, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...) [205,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hidra. (ld. enc.) {támadása: 36.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a hidra nyálkás testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra nyálkás testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a hidra nyálkás testét. (6 támadással 105 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a hidra testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 272, gyógyulás: 51, összesen: -221 ÉP}
(Továbbmész...) [206,123] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy halálbokort. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb vállát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
usz 25 | úszol 25 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 242 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal kilukasztod az opati polip puha testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
m 3 4 1 | mozogsz délkeletre, délre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal megvagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Csatabárddal megvagdalod a purifikátor császár jobb oldalát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a purifikátor császár testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 162, gyógyulás: 33, összesen: -129 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 408 életpontot sebeztél. A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 2 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [207,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor császár nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Csatabárddal néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 206, gyógyulás: 42, összesen: -164 ÉP}
(Továbbmész...) [208,124] A tengerpartot elhagyva, egy faligetbe érkeztél. Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Föl és le megy, mégse mozdul. Mi az?
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Látsz egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy tűzbokrot. Látsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 8 7 5 | mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [207,122] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 29.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a színes dözmöng testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. A színes dözmöng most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 9.]
szk 99 22 230 | keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet a 230. szörnyet |
ef 15 528 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY) Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas. |
HIDRA (780. SZÖRNY) Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
SZIGONY (389. TÁRGY) Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben. |
KORALLFÖVENY (1160. TÁRGY) Ott, ahol a homokos tengerpart véget ér, és átadja helyét a zöld növényzet térhódításának, na ott van néhány méternyi átmenet, ahol a szivárvány minden pompájában tündöklő korallföveny nő. Ha közelebbről is szemügyre veszed ezt a természet alkotta képződményt, melyet temérdek a környezetre abszolút veszélytelen életforma jelenléte táplál, talán észreveszel párat azokból a gömbölyded harmatcseppekből is. A cseppek belsejében magát az azúrtiszta fodrozódó tengert látni, talán ezért is nevezték el őket a tenger haramiái (a ryukuk) azúrharmatnak. Állítólag csak ők tudják a titkot, hogyan lehet egy ilyen harmatcseppet begyűjteni az élő korallfövenyről, senki más. Ha netán neked is sikerülne rájönnöd, hogyan tartósíthatnád az azúrharmat egy-egy cseppjét, egy körben egy fövenyről akkor is csak 3 darabot szedhetsz, cseppjét 2 TVP-ért. Mivel, mint az előbb említettem, a korallföveny annyira természetes képződmény, hogy még maguk Alanor kertészdruidái sem találták meg a módját, hogyan is lehetne e "növényt" mesterséges úton szaporítani. |
RYUKU HAJÓRONCS (1163. TEREPTÁRGY) A hullámok mosta tengerparton jártadban különös dolog szúr szemet. Nem is olyan messze, a kristálytiszta vízfelületen keresztül valami kolosszális méretű, sötét tárgyra leszel figyelmes. Aztán még valamit felfedezel, egy félbetört ryuku lándzsát sodor feléd a tengervíz. Csak nem egy ryuku hajó süllyedt itt a víz alá? Lehet, hogy érdemes lenne a víz alá merülni, és megpróbálkozni a felderítésével. Ahhoz, hogy erre rászánhasd magad, a KUT 35 parancsra van szükséged, na meg némi úszástudásra. Mivel láthatóan mélyre kell merülni a roncs feltérképezéséhez, na meg 35 TVP-nyi idő levegő nélkül még a legnagyobb tüdejű trollnál is fulladáshoz vezetne, Feltételes Kutatás parancsod csak akkor jön létre, ha előtte elmondtál magadra egy vízlélegzés varázslatot. A kutakodás idejére tárgyaidat természetesen a parton hagyod, jól elrejtve a parti sziklák és bozótosok rejtekében. |
Erő: | 38 (46) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 24 (28) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 29 (31) | Védekezés: | 38 (43) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 71/79 év |
Egészség: | 35 (37) | Életpont: | 521/261 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (52) | Varázspont: | 409/21 | Pénz: | 6387 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 50/31 | Pszi pont: | 152/558 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/16 (+18%) | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/32 |
vágófegyverek: | 33/21 (+2%) | ütőfegyverek: | 26/5 (+5%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 27/88 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -20.); ubuk dobónyíl (#138) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
207,122 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/26 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 62/75 (+13%) | 3. mászás: | 17/74 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 22/84 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/27 | 6. gyógyítás: | 34/65 |
7. titkosírás: | 14/30 | 8. felderítés: | 26/77 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 10/4 |
10. teológia: | 31/70 (+12%) | 11. taumaturgia: | 35/78 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 17/16 |
16. szörnyismeret: | 47/53 (+33%) | 17. pszi: | 20/44 (+1%) | 18. zárnyitás: | 13/55 |
19. vadászat: | 17/13 | 20. vitalitás: | 1/21 | 21. bányászat: | 37/64 (+5%) |
22. úszás: | 13/38 (+26%) | 23. főzés: | 11/95 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 43, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 102 (limit: 825), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10990. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 69 TU. szükséges még: 61 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1440 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 3 | darázsszárny (#652) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | ében toboz (#578) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 44 | kaja (#2) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 4 | Thargodan esszencia (#328) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
80 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | arany karperec (#194) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dentor szüttyő (#590) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 9 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 3 | polip szívóka (#391) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szigony (#389) | 11 | víz (#27) |
202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | |
120 | |
|
|
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
|
|
|