Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 29. 9h:11' EZ A 54. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 55. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1403 SZÁMLA : XXXX |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a szőrös pók testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szőrös pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ököllel párszor keményen megütöd a szőrös pók testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [45,12] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Továbbmész...) [46,11] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy megsebzett sullár volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az acéldarázs potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az acéldarázs torát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ormánygőte jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ormánygőte fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az ormánygőte testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ormánygőte feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a szőrös pók puha testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ököllel többször eltalálod a szőrös pók testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szőrös pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [50,8] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő pókvadász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [51,8] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a pókvadász nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a pókvadász testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
d 6 2 | eldobod a 6. tárgyat (2 darabot) |
SULLÁR (101. SZÖRNY) Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd. |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 113/28 | Jellem: | jó (59) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 15/15 | Pénz: | 147 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9 | szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 (+1) | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 10 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. harcművészetek: | 5 |
10. zene: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 4 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
Összsúly: 32.15 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 2 | kőkés (#6) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | szárnyas hernyó (#69) |