Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 31. 12h:02' EZ A 59. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 60. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5930 |
d 57 | eldobod az 57. tárgyat |
ff 28 126 | felt. fegyverváltás: 28 126 |
d 64 | eldobod a 64. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 5 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az északi aurach jobb vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes északi aurach trófeát. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner mélységi grittang trófeát, és kinyersz egy alkalmas gyilkos tetű trófeát. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-17] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.) Jellemed hamarosan jóra fog változni.
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy tetemember. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [69,-18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [68,-20] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gorombilla fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-22] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy khór darázs repül el búvóhelyed felett. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [71,-23] A terep továbbra is ritka erdő. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy megsebzett khór darázs. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a technokolin testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a technokolin bal első lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a technokolin jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A technokolin feléd sújt csáprágóival, de mellé! A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 549 | bemész az 549. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 6.]
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
A FÉNY ÚTJA Ahh, szóval a fény útját választottad! Az erkölcsösség, a tisztaság jól kitaposott ösvényét járni nagyon bölcs gondolat. Mint mindenhol a világban, a vezető szerep a törvényeket betartó, tiszta lelkű lényeké. A Túlélők Földjén számos előny illeti meg a jó jelleműeket. A jó istenek követőiknek különlegesen jó varázslatokat adnak. Bizonyos helyeken csak a jó (de legalábbis nem gonosz) jelleműek kaphatnak információt, segítséget, küldetéseket. A sötétség hívei persze nem rettennek vissza még attól sem, hogy mágiával elferdítsék aurájukat, másokat megtévesztendő, de neked fel kell ismerned a fekete bárányt a nyájban! A jellemednél, a "jó" után zárójelben látod jóságpontjaid számát - ez adja meg, hogy hány jellempontot gyűjtöttél azóta, hogy jóvá váltál. Minél több ilyen pontod van, annál ellenállóbb vagy az energiatámadásokkal szemben, és annál nagyobb erővel tudod választott istened varázslatait elmondani. Még egy előnnyel jár a fehér aura: gonoszok ellen vívott csatában minden egyes ütésedhez kapsz +1 sebzést. Ez az előny mindaddig él, amíg jellemed meg nem változik. |
Erő: | 12 (14) | Szint: | 8 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 108/84 | Jellem: | jó (1) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 10 (12) | Varázspont: | 30/10 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -6.); bumeráng (#249) (7 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 9 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 14 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. taumaturgia: | 2 | 8. versengés: | 1 | 9. vadászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 40 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: ötpróba, küldetés (6) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
Összsúly: 48.47 kg | Megterheltség: 127% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
10 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | púderkő (#119) | |||
3 | víz (#27) | 1 | amniosz (#203) | 3 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | 3 | fáklya (#36) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 6 | sallank karom (#128) |