Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. szept. 3. 9h:20' EZ A 537. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD 538. játékheted kezdete: szept. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 449. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 184. varázslatot a 157. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 88. varázslatot |
ef 35 506 | energia fejlesztése 35 |
kf 1336 | kézbeveszed/felveszed az 1336. tárgyat |
a 181 5367 | átadod a 181. tárgyat az 5367. kalandozónak |
hu 413 | hulladék: 413 |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a zoloboo törzsfő testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zoloboo törzsfő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a zoloboo törzsfő testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a zoloboo törzsfő jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a zoloboo törzsfő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zoloboo törzsfő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 70 arany, -2 ÉP] 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 48, gyógyulás: 34, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [179,-20] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle bal lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 19 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 68, gyógyulás: 17, összesen: -51 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [181,-20] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sebesült Raia szent lovagja volt. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [182,-20] Lakott területre érkeztél.
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [184,-19] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 201-240.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 17 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 sáfránypor [sáfránypor ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}
be 650 | bemész a 650. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 630 5 | bemész a 630. épületbe |
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
be 641 | bemész a 641. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 167.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 2. tárgyat a 415. tárgyat az 504. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | VP elővétele: 30 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 11. varázslatot a 79. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot a 66. varázslatot |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
Erő: | 33 (41) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 34 (38) | Támadás: | 23 (24) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 179 kg |
Ügyesség: | 33 (38) | Védekezés: | 69 (72) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 8/10 év |
Egészség: | 33 (39) | Életpont: | 349/329 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (49) | Varázspont: | 594/245 | Pénz: | 3486 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 168/201 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/1 | ökölvívás: | 3/60 | szúrófegyverek: | *22/101 |
vágófegyverek: | 21/63 | ütőfegyverek: | 11/21 (+8%) | lőfegyverek: | *19/102 |
dobófegyverek: | 10/84 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/57 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 39/35 | 3. mászás: | 11/4 |
4. csapdakészítés: | 26/98 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/15 | 6. gyógyítás: | 18/84 |
7. titkosírás: | 11/98 | 8. felderítés: | 41/10 | 9. szörnyidomítás: | 15/26 |
10. teológia: | 32/71 (+26%) | 11. taumaturgia: | 17/62 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 1/24 |
13. versengés: | 5/90 | 14. zene: | 58/26 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 22/75 |
16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 4/58 | 18. vadászat: | 43/5 |
19. bányászat: | 26/28 | 20. úszás: | 16/54 | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | mentális pajzs (#72) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kétfejű troll (#163) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | kétfejű troll (#163) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXXIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 29 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 460 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 6 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
41 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 21 | víz (#27) |