313. forduló, 315. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 19. 9h:12'
EZ A 578. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
579. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


51 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 48. pontnál.
A táborozás 20. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 27. napon összeakadsz Táncoló Szellemmel. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy holdezüst fejpántot, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét és egy varkaudarölő éremet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a koboldkirály (ld. enc.). Végre megismerted Dugó Vicc Tifusz (1445. kalandozó), Berogurgi Titusz (2735. kalandozó), Szutykos Gizi (5487. kalandozó) és El Condor Pasa (1177. kalandozó) nevét. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) regeneráló gyűrűt (ld. enc.), kreiton fókuszt (ld. enc.), harci maszkot (ld. enc.) és varkaudar pálinkát (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 75 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. Varázserőd regenerálódik. (+352 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+91 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: vv 112 203 147 elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 2. KP: v 1 999 25 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 472.]

* 3. KP: vv 28 224 23 elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 470.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 468.]

* 4. KP: v 6 999 16 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 463.]

* 5. KP: im 0 0 0 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 6. KP: vv 88 137 127 elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 127. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 463.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 459.]

* 7. KP: vv 220 26 116 elmormolod a 220. varázslatot a 26. varázslatot a 116. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 457.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Gyorsvarázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 453.]

* 8. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 443.]

* 9. KP: h 1167 14 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 10. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 413.]

ff 422 28 felt. fegyverváltás: 422 28
Felt. fegyverváltás: << mágusölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 393.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

lm 19 mozogsz 19
Úgy suhansz, mint az árnyék. [46. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [45. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [44. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [43. PONT.] Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [41. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [37. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [30. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [22. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [21. PONT.] Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [20. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes készítés:) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Legyártottál 1 sötét italt. [Rahn ékkő:] 629 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [62 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 20 15 16 mozogsz 20 15 16
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kis szobába érkezel. [18. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [17. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 17 3 20 mozogsz 17 3 20
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [16. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [12. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [30. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [27. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [22. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [20. PONT.] [69 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 21 6 8 mozogsz 21 6 8
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [21. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [22. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [27. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [30. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 211.]

lm 23 22 24 mozogsz 23 22 24
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [30. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [29. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [27. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [22. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
Egyhelyben toporogsz.
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [25. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt mirg van előtted! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [26. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 175.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

a 475 4528 1 átadod a 475. tárgyat a 4528. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 törpe bakancsot Vemhes Guppi részére. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

be 702 1 bemész a 702. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 4 4 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 3 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

h 697 6666 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+305 varázspont, -610 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 190.]
Behörpintesz egy adag sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +610 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 8 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 1 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ef 64 540 energia fejlesztése 64
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-27 TU.] [189 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: h 1271 68 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: hh 1228 1554 1534 használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: ep 534 100 0 építed az 534. tárgyat -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 30, 22.
Jelenleg 2508 felépült monolit, és 10219 lerombolandó oltár van Ghallán. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Már olyan éhes volt az ezoterikus mardel, hogy felfalta a smaragd őrsárkányt! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 451 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI RETESZ (510. TUDATI KÉPESSÉG)
A Tudati Erőd felhúzása sok-sok új ötletet adott nektek ahhoz, hogy miképp lehetne ezt a megmagyarázhatatlan, különleges erőt még jobban kihasználni. Például azt is megfigyeltétek, hogy a különféle pszionikus védőpajzsok a kasztroplanáris térben vastag páncél, sisak vagy netán aura formájában jelennek meg rajtatok. Ez a felfedezés egy igen merész gondolathoz vezetett: mi lenne, ha a Tudati Erődben felépített fal, vagy barikád biztonsága mögé húzódnátok, ha pszi támadás ér titeket? Vajon megoldható? Vajon működik? Tudom, meglepő, de igen! Működik! A tudati retesz képessége egy egyszerű, elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárkózhatsz mögé! Némi gyakorlással ezt a harc közben is lesz időd megcselekedni. (Mostantól minden támadó pszi képesség ellen bizonyos százalékban extra rezisztenciát kapsz, tehát a rád lőtt pszi támadások a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak. Ez az esély max. 20% lehet, és a kiszámításánál felfelé kerekítünk)

KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY)
Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető.

REGENERÁLÓ GYŰRŰ (254. TÁRGY)
Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyűrű. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erő, amelyet viselőjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyűrű van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik.

KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY)
A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő.

HARCI MASZK (1739. TÁRGY)
A gnóm által átadott arcvédőt a különlegesen felkészített harcosok szokták viselni amikor csatába indulnak. A fej védelmén kívül a rá vésett rémisztő vonások feladata az ellenség megrémisztése és viselője önbizalmának növelése. Mágiát nemigen érezni rajta, de ha felveszed, máris átszellemülsz egy éberebb, harciasabb állapotba kerülsz, védettséged, ügyességed, támadásod és erőd is 3-mal növekszik tőle.

VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY)
Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani.

KÉTKEZES HARC (338. TUDATI KÉPESSÉG)
Tomboló vihar közepette, a fehérbérci Mélysötét Arénában gyűlt össze a Világégést túlélő maroknyi sötét elf harcos. Hónapokig tartó, kemény küzdelmek során végre sikerült felidézni egy újabb ősi drow képességet, a kétkezes harcot!
Villámok csapkodták az aréna homokját, de a vörösen izzó szempárok meg sem rezzentek. Ősi istenségeik áldása sötét fellegként telepedett rájuk és végtelennek tűnő pillanatokon keresztül remegtette testüket. Aztán hirtelen teljes csend támadt. A sötét fellegek szélsebesen távoztak el az égboltról, hogy helyet adjanak a csillagoknak. A város éjszakai hangjai lassan cserélődtek fel az imént támadt némasággal. A sötét elfek csoportja elhagyta az arénát, hogy égő fáklyává változtassa a bűnös várost. A lángok messze földön hirdetik majd hatalmukat. Végre megkezdődhet szent harcuk... és vele együtt a TIÉD is sötét elf testvérem!
[Megjegyzés: A kétkezes harc képességnek köszönhetően több támadást adhatsz le bal kézzel, mint eddig. 14. szinttől plusz egy, 21. szinttől plusz kettő támadásod lesz, azaz annyiszor támadsz bal kézzel, mint ahányszor a jobbal.]

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 40 (61) Szint: 35 Merészség: 8/10 Magasság: 106 cm
IQ: 45 (55) Támadás: 75 (78) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 44 (56) Védekezés: 95 (102) Menekülés: 18 % Életkor: 97/162 év
Egészség: 37 (45) Életpont: 620/620 Jellem: gonosz (576) Tul. pont: 6
Szerencse: 35 (53) Varázspont: 1652/813 Pénz: 2212 arany Kép. pont: 75
Tudatpont: 84/30 Pszi pont: 191/295 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3537 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 629 TP-t kaptál. Jelenleg 5 593 083 TP-d van. A következő szinthez még 406 917 TP szükséges. Trófeáid: hegyi óriás, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 262. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 6332 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: *28/100 szúrófegyverek: 18/45
vágófegyverek: 32/9 ütőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: 32/79

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 1. szinten, 26. ponton
Kedvenc táborhely: 189,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 9. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/4 Max életkor 932 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/40 2. nyomkövetés: 50/87 3. lopás: 1/43
4. mászás: 11/58 5. csapdakészítés: 22/64 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/11 (+21%)
7. gyógyítás: 39/92 8. titkosírás: 3/52 9. felderítés: 26/91
10. szörnyidomítás: 11/83 11. teológia: 84/62 (+14%) 12. taumaturgia: 60/13 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/26 14. versengés: 9/18 15. harcművészetek: 25/21
16. zene: 9/49 17. szörnyismeret: 30/49 18. pszi: 26/92 (+2%)
19. zárnyitás: 13/41 20. vadászat: 5/75 21. bányászat: 18/53
22. úszás: 7/84 23. főzés: 3/59

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 33% életpont alatt (sötét ital (#284))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1500 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért
mászol max. 105 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (999,25) áldomás (#6) (999,16) csupasz izom (#28) jellemrejtés (#23)
szemmelverés (#137) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220) tulajdonságpajzs (#26)
az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> kardszárnyú pocok (#152) tűzgolyó (#155) >> quwarg királynő (#153)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 125, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 18 678.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 863 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 113 TU. szükséges még: 37 TU.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 isteni könnycsepp (#260) 1 törpe bakancs (#475) 1 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 4 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
75 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 ilkin érc (#232)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

163 164 165
54
55
56
(164,55) a 80. labirintus bejárata

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az NJK-k többsége megunta, hogy folyamatosan zaklatják őket a kalandozók, és rommá verik őket a táborozásuk minden napján, így magasabbra állították a menekülési százalékukat.
* - A feneketlen bugyor (570) bekerült fix kincsként a 199. labirintusba.
* - Lopás változások:
1. Az NJK-tól történő lopás 700-as csapdaészlelés felett 1% alapfejlődés helyett 2% alapfejlődést ad. Erre természetesen rájönnek a bónuszok, pl. sziklozug ragu, szürkeállomány stb. Ugyanez igaz a lopás szakértelemre 1200 felett.
2. Ezentúl a kihívásos lopás normálisan működik az NJK-kra, azaz fejlődik tőle mind a csapdaészlelés, mind a lopás, és minden fordulóban ki lehet rájuk adni.
3. A csenő manó ezentúl mindig aranyat ad a sikeres lopáskor. Mégpedig az ellopott tárgyak értékének 15-35%-át.
4. 100-as csapdaészlelés felett OV 0 beállítással is van esély észrevenni a csapdákat a labirintusban. Ilyenkor a csapdaészlelés fele olyan hatékony, azaz a szakértelem fele számít csak.
5. A lopásnál az aranyérték számolási képlete változott. Ezentúl a program a tárgy aranyértékét felszorozza a darabszámmal. Az így kapott össz aranyérték egy része (nyugaton a teljes összeg, a Kiégett földeken a hatoda) levonódik az effektív lopás szakértelemből. Arany lopásnál ennek csak a fele, hogy ezzel bátorítsuk az arany lopását, ami talán kevésbé hátrányos, mint egy-egy fontos tárgy elvesztése. A tolvajoknak ezentúl lehetősége van beállítani, hogy a lopásainál max. mekkora értéket akar ellopni. Ezt az FL 11 X paranccsal teheti meg, ahol az X a maximálisan ellopni kívánt aranymennyiség.
Pl. Ha valaki a Ryuku szigeteken kiadja az FL 11 500 parancsot, akkor max. 500 aranyig próbál lopni. Ha lop, akkor a program ugyanúgy kidobja az ellopott darabszámot mint eddig. Ha az így kapott (darabszám*tárgy aranyértéke) kisebb mint 500 arany, akkor megpróbálja ellopni. Ha a (darabszám*tárgy aranyértéke) több mint 500 arany, akkor annyit próbál meg ellopni, hogy minél közelebb legyen az összérték az 500 aranyhoz, de ne haladja meg azt. A lopásra mindkét esetben kap (darabszám*tárgy aranyértéke)/5 büntetést. Ha a lopott tárgy arany, akkor 1000-ig próbál lopni, és a lopás büntetése is csak arany/2,5.
* - A karakterek tikosítását ezentúl a TF honlapján a TF/ŐV számlainformációk menüpont alatt lehet elvégezni.
* - Az Alanori Krónika kupon a honlapon ezentúl nem 30 zseton max. 3 karakternek, hanem karakterenként 10 zseton fixen.
* - Emlékezetfrissítéssel (177. KT-képesség) egy fordulóban többször is lehet lopni ugyanolyan fajú kalandozótól.
* - A Kedvenc táborhely képesség nem von TVP-t, ha valami miatt nem sikerül a táborhelyre teleportálni.
* - A quwarg rajzásban jövő quwargoknál nem működik a vámpírkesztyű vámpirizálási bónusza.
* - Az ősi birdalmak területén a quwarg rajzásban teljesen új, eddig nem látott quwargokat fedeztek fel. Ezzel együtt eltűntek erről a területről a Yaurr királyság és a Ryuku szigetek quwargjai, valamint a quwarg széltáncos gyakorisága ritkább lett.
* - Új quwargok bukkantak fel a Ryuku szigeteken is a rajzásban. Ezzel egy időben eltűntek innen a Kiégett Földek quwargjai.
* - A draklen citadellában ezentúl jöhet második szörnyként mind az öt fajta alap draklen. Harmadik (fő)szörnyként pedig a nevesek közül Méniachon és Durghalon kívül jöhet Aurgir is.
* - Az energiaörvény sebzése eggyel csökkent, így most megegyezik a lángorkán és cikázó villám sebzésével.
* - Nyugati változások:
1. Alanorból új magiszterek érkeztek a varázslótornyokba. Nagyobb tudással rendelkeznek elődeiknél, így több varázslatot tudnak megtanítani a kezdő mágusoknak.
* 2. Új tündérpalotát fedeztek fel Erdauin északkeleti szegletében, nem messze a csatornától és az északi tengerparttól, egy kis erdőségben.
* 3. Kis szigeteket fedeztek fel a déli tengerben Erdauin délkeleti partjainál. A szigeteken állítólag sosem látott rémségek kísértenek. Mivel Eraduinon nincsenek hajók, sem olyanok, akik értenek a hajózáshoz, ezért a szigetek csak teleportokkal megközelíthetők.
* 4. Az eddigi 12 T parancs helyett immár nyugaton is 50 T parancs adható ki
* - Külön választottuk a familiárisokat, manókat és szilmilleket. Így most már egy karakter mindhárom fajból rendelkezhet eggyel.
* - Megszüntettük azt, hogy ha TU-t kap valaki egy alacsonyabb szintű karaktertől, az 5 TVP-jébe kerül neki.
* - Ezentúl csatamezőn nem csökken a felderítés szakértelem.
* - Az Aranyburkot (212. KT-képesség) megszüntettük a játékban. Azok a KT-k, akiknek megvolt a képesség, soron kívül és ingyen lecserélheti másra.
* - Új pszi képesség tanulható meg az érdekes sárkánybarlangban, amely azt igyekszik bizosítani, hogy a történelmi eseményekben (pl. a mostani quwarg rajzás) minden fegyvertípussal egyforma lehetősége legyen a karaktereknek.
* - Az esszencia uralma harcművész képesség ezentúl működik fegyverrel is. Ekkor azonban csak a sebzés 25-öd részét adja bónuszsebzésnek, és nem működik balkezes fegyverre.
* - Ha egy karakter a forduló végén túl van terhelve (200% fölött van a megterheltsége), akkor ezentúl a tárgyak eldobálása előtt megpróbál berakni néhányat a bankba. Ennek feltétele, hogy legyen helye a bankban, és legyen távoli bankszéf elérése, azaz több mint 5000 arany a bankszámlán. Ha így 200% alá csökkenti a megterheltségét, akkor nem dobál el tárgyakat.

Üzenet küldése a karakternek