Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. júl. 16. 12h:03' EZ A 614. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD 615. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 16. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 9. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
v 174 | elmormolod a 174. varázslatot |
lm 38 | mozogsz 38 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (3 életpontot sebezve). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-54 varázspont.) Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a taalru tigristestét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a taalru testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (4 életpontot sebezve). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-56 varázspont.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
lm 38 | mozogsz 38 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a taalru tigristestét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod a taalru egyik lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (3 életpontot sebezve). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-34 varázspont.) Mágusölővel kissé megkarcolgatod a taalru testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a taalru nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-49 varázspont.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó bal első lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval párszor megpöccinted a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a kék rothasztó jobb első lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [162,35] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Az évszázados fák hangulata Rád is átragad.
(Továbbmész...) [162,36] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg jobb vállát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval néhány helyen meghorzsolod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
jlk 2261 | jelszó kimondása 2261 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval néhányszor súrolod a massza páncélos vállát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (3 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A massza néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Belecsipked a massza a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Tyrex bunkóval párszor megpöccinted a massza egyik csápját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a massza hájtömegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a massza. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A massza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vasércet. 2931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [164,34] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm nyakát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (3 életpontot sebezve). A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [166,32] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy trikornis herceg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [168,32] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 8 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Tyrex bunkóval néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő torát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (3 életpontot sebezve). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [169,32] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
tv 150 | támadó/véd. varázslat a 150. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY) Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat? |
FABONTÓ (106. TÁRGY) A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
Erő: | 40 (48) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 33 (35) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 (42) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/42 év |
Egészség: | 30 (35) | Életpont: | 370/374 | Jellem: | jó (637) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 25 (33) | Varázspont: | 575/196 | Pénz: | 714 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 9/2 | Pszi pont: | 172/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 9/45 (+10%) |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 27/86 (+6%) | lőfegyverek: | *23/100 |
dobófegyverek: | 7/72 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << mágusölő (#422) (200%) << tyrex bunkó (#421) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
169,32 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/75 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 49/52 | 3. mászás: | 13/1 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 15/86 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 12/52 (+6%) | 6. gyógyítás: | 101/24 |
7. titkosírás: | 7/62 (+11%) | 8. felderítés: | 26/89 | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 32/9 (+19%) | 11. taumaturgia: | 30/22 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 5/32 (+11%) |
13. versengés: | 9/19 (+18%) | 14. zene: | 25/99 | 15. szörnyismeret: | 13/44 |
16. pszi: | 18/58 (+27%) | 17. zárnyitás: | 5/3 | 18. vadászat: | 19/36 |
19. bányászat: | 30/19 | 20. úszás: | 10/71 | 21. főzés: | 6/56 |
22. csapatmunka: | 2/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vízionár (#66), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (164,3) | bűvölés (#20) (259,7) | bűvölés (#20) (415,4) | bűvölés (#20) (164,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) |
mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0) |
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kasztrp.fejlesztés (113) gyógyító totem (116) illúziók világa I. (160) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) mágikus kisülés (218) fantomharc (234) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) teljes illúzió (309) a bolondok mágiája (384) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
74 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | szopókő (#259) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 4 | fabontó (#106) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | moa katalizátor (#386) | |||
1 | rozmárfog (#1069) | 3 | spiritusz (#170) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vasérc (#152) |