Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 13. 9h:12' EZ A 1231. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD 1232. játékheted kezdete: júl. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a hidra két fejét is. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a hidra testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a hidra bal első lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a hidra jobb hátsó lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 3 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 257, gyógyulás: 47, összesen: -210 ÉP}
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 6. KP: v 6 5 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: vv 64 72 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: vv 53 28 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 9. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 10. KP: v 1 6 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
tno 2 3 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a ryuku gólem jobb oldalát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 171, gyógyulás: 35, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...) [199,121] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Ekhnagorhu. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 5d10+10.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [199,120] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar hadúr került az utadba. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Rövid karddal végigvágod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 fekete gyöngy és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 83, gyógyulás: 68, összesen: -15 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 96, gyógyulás: 15, összesen: -81 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 56, gyógyulás: 9, összesen: -47 ÉP}
Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 36, gyógyulás: 7, összesen: -29 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 81, gyógyulás: 12, összesen: -69 ÉP}
Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Rövid karddal megvagdalod a nőstény varkaudar fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 3 031 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 76, gyógyulás: 88, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [198,118] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy borzalmas varkaudar. {támadása: 42.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a drakolich bal oldalát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 81, gyógyulás: 11, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [197,117] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csápos otagi. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+20.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik pszi-acéltorony védte a csupasz testét.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a csápos otagi nyálkás csápját. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Rövid karddal megvagdalod a csápos otagi jobb első lábát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 23 életpontot vesztettél. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 25 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 3 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 194, gyógyulás: 167, összesen: -27 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Rövid karddal megvágod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +38 életerőt. 2 171 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 87, gyógyulás: 49, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [199,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar hadúr. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 211-240.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Rövid karddal végigvágod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 87, gyógyulás: 76, összesen: -11 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 198 213 110 | elmormolod a 198. varázslatot |
196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | |
116 | |
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
|
|
[213,110] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm jobb vállát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd a mélység fattya alaktalan testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival a mélység fattya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a csápos otagi nyálkás csápját. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a csápos otagi nyálkás csápját. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a csápos otagi vonagló testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Rövid karddal megkarcolod a csápos otagi nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 24 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. 4 004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 196, gyógyulás: 173, összesen: -23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szánalmas pondró nyakát. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Rövid karddal végigvagdosod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Csatabárddal párszor kilyukasztod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner ősdentor trófeát, és kinyersz egy alkalmas szánalmas pondró trófeát. 4 519 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 230, gyógyulás: 228, összesen: -2 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 155 99 201 | keresed a 155. szörnyet a 99. szörnyet a 201. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
EKHNAGORHU (291. SZÖRNY) Ekhnagorhu, a hamvaiból mindig újra feltámadó tűzmadár ezek szerint nemcsak a legendákban él: az Iszonyat Citadellájának mélyén élő példány tanyázik! Teste maga a tűz, érintése szénné éget. Vajon mi célból ejtette foglyul Morgan? Annyi bizonyos, hogy az Ekhnagorhu szolgálta őt, ellenkező esetben az Iszonyat Citadellája már rég porrá égett volna. Ha az Ekhnagorhut elpusztítod (de erre is kizárólag mágikus fegyver alkalmas), elég, hamvait elviszi a szél, de ezekből a hamvakból néhány nap leforgása alatt újjáéled, ezért véglegesen lehetetlen elpusztítani. |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY) Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle. |
Erő: | 39 (53) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 29 (31) | Védekezés: | 42 (47) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 71/81 év |
Egészség: | 35 (37) | Életpont: | 531/531 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (56) | Varázspont: | 430/40 | Pénz: | 8276 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 50/15 | Pszi pont: | 156/382 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/10 (+16%) | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/37 |
vágófegyverek: | 33/66 (+4%) | ütőfegyverek: | 27/87 (+17%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 27/94 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -20.); ubuk dobónyíl (#138) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
214,110 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 214 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 49/18 (+143%) | 2. nyomkövetés: | 64/69 (+12%) | 3. mászás: | 17/90 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 23/37 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 16/27 | 6. gyógyítás: | 34/65 |
7. titkosírás: | 14/30 | 8. felderítés: | 27/25 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 10/4 |
10. teológia: | 33/37 (+24%) | 11. taumaturgia: | 36/2 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 17/16 |
16. szörnyismeret: | 49/71 (+33%) | 17. pszi: | 21/4 (+48%) | 18. zárnyitás: | 13/55 |
19. vadászat: | 17/13 | 20. vitalitás: | 1/21 | 21. bányászat: | 37/64 |
22. úszás: | 14/56 (+19%) | 23. főzés: | 11/95 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | a lélek védelme (#57) | Techiulan aurája (#261) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 43, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 128 (limit: 890), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14125. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 546 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) | 2 | varázskő (#305) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
163 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 5 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 6 | pondróvér (#1232) | 1 | rájabőr (#404) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |
212 | 213 | 214 | 215 | |
109 | |
|
|
|
110 | |
|
|
|
111 | |
|
|
|