317. forduló, 319. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 15. 10h:02'
EZ A 552. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD
553. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [159,-13] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2000 tapasztalati pontot.
A táborozás 20. napján összefutsz Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy szellempajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {egészsége: 55.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Tars Tarkasz átadott neked a 21. napon 2 TU-t.
Drowsy Druid Abasc, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt.
ELFelejett Álmok, amikor találkoztál vele, adott neked 3 galachmitot.
UgyanKedvesPotrien egyszer odajött hozzád, és adott neked egy pszi követ.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked 3 galachmitot. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett szőrszálat egy szakállból. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+236 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 895. hetének nyerőszámai: 13, 30, 12. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 449. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 434.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 428.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+21 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 398.]

* 4. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 396.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 395.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 393.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 391.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 391.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 391.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 385.]

* 8. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 184. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 383.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 10. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A pszi regeneráció mintegy visszapattan valamiféle pajzsról, és saját magadban okozol vele kárt! (-18 életpont).
[-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

ef 29 506 energia fejlesztése 29
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 295.]

kno 19 10 képesség-növelés 19
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 295.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
Sajnos nincs tulajdonság-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

kf 629 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed a mithril sisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

kf 1275 3 kézbeveszed/felveszed az 1275. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a dorony dudát, de nagyon őrzöd a destabilizátort. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

a 1275 5367 1 átadod az 1275. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 destabilizátort Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

a 449 5367 20 átadod a 449. tárgyat az 5367. kalandozónak (20 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 9 kristályfolyadékot Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

a 264 4718 1 átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[159,-12] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qusaimódó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy quwarg boly van. Nyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [159,-11] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll bal karját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a kétfejű troll testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1023 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 25, gyógyulás: 20, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy gnóm szolgáló vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [26 pontot használtál fel, van még 254.]

be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét honol. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

lm 7 8 15 mozogsz 7 8 15
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [7. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy bronzkulcs és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [8. PONT.] egy varkaudar bajnok lakik itt. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1105 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP], 1 bronzkulcsot és 1 kis vaspajzsot [kis vaspajzs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP]. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny lehelte volna ki a lelkét éppen. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! [88 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 20 905 21 mozogsz 20 905 21
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [20. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Fegyvere egy bot. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [21. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP], 1 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 1 bronzpáncél [bronzpáncél ládikóba-> (183,31)-> 32 arany, -2 ÉP] és 1 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? [66 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 27 900 29 mozogsz 27 900 29
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [27. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt mirg van előtted! {védettsége: 25 szúró, 16 vágó, 6 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Vasalt bunkóval megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [28. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny lehelte volna ki a lelkét éppen. [56 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 35 27 905 mozogsz 35 27 905
Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [28. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [27. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [33. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [35. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [33. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [27. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [36 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 26 22 900 mozogsz 26 22 900
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 37 38 905 mozogsz 37 38 905
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 40 42 38 mozogsz 40 42 38
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: átadod a 2. tárgyat a 415. tárgyat az 504. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 11. varázslatot a 79. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 9. BP: elmormolod a 62. varázslatot az 5. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 29, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 459 pontot. A következő körben tehát 457 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 318. fordulód.

Erő: 35 (43) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 185 cm
IQ: 34 (38) Támadás: 24 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 33 (37) Védekezés: 69 (72) Menekülés: 40 % Életkor: 8/16 év
Egészség: 33 (39) Életpont: 364/357 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (50) Varázspont: 618/326 Pénz: 155 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 168/219 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1034 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2846 TP-t kaptál. Jelenleg 348136 TP-d van. A következő szinthez még 101864 TP szükséges. Trófeáid: woorgard, kultúrmasztodon, őrült varázsló. A 316. fordulódban 13055 arany került a bankszámládra. 13185 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 23/10 (+1%)
vágófegyverek: 21/71 (+1%) ütőfegyverek: 11/64 (+12%) lőfegyverek: 20/38 (+6%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/45 2. nyomkövetés: 39/88 (+10%) 3. mászás: 11/22
4. csapdakészítés: 27/22 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/35 (+20%) 6. gyógyítás: 18/92
7. titkosírás: 12/44 8. felderítés: 41/79 (+30%) 9. szörnyidomítás: 15/26
10. teológia: 33/54 (+14%) 11. taumaturgia: 17/94 (+7%) 12. szerencsejáték: 1/24
13. versengés: 5/90 14. zene: 59/46 (+30%) 15. szörnyismeret: 23/1
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 4/58 18. vadászat: 43/7
19. vitalitás: 6/20 (+500%) 20. bányászat: 26/96 (+17%) 21. úszás: 16/54
22. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXXIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 96 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 destabilizátor (#1275) 1 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 9 kristályfolyadék (#449) 1 remák szív (#264)
12 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
140 arany (#50) 1 bot (#4) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzkulcs (#76) 2 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 óndarab (#85) 1 pszi kő (#248)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(159,-12) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(159,-11) kétfejű troll (#163), a 71. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), varkaudar bajnok (#190), varkaudar mágus (#128), élőholt mirg (#135)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 138,121-es mezőn levő ősi rúnatorony a 139,121-re költözött.
* Bekerültek a játékba az új területhez kapcsolódó isteni küldetések. Ezzel kapcsolatban az isteni küldetések teljes rendszerét újra kellett írni, bár a rendszert leteszteltük, ha mégis visszásságot tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk.

Üzenet küldése a karakternek