Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. febr. 1. 15h:09' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: febr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2935 SZÁMLA : XXXX |
v 15 68 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kno 6 1 | képesség-növelés 6 |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
szk 69 |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [106,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. Kimetszel magadnak egy megfelelő gyilkos sallank trófeát. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [106,84] A síkság után kisebb hegyek következnek. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával megkarcolod az emberevő bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 8 életpontot vesztettél. Kőkéssel épp hogy eltalálod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [107,85] A hegyvidéket síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigvagdosod az alpesi tehén testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az alpesi tehén testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod az uzbány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [107,87] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Messze hajítod a vacak kis gyilkos sallank trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mélységi grittang trófeát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [60 pontot használtál fel, van még 0.]
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ARANYPIKKELY (415. TÁRGY) "Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).] |
HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT) Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
Erő: | 14 | Szint: | 9 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 145/145 év |
Egészség: | 12 (14) | Életpont: | 121/46 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 90/4 | Pénz: | 56 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 8/51 (+36%) | ütőfegyverek: | 2/81 | lőfegyverek: | 8/64 (+35%) |
107,87 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/19 | 2. nyomkövetés: | 12/23 (+10%) | 3. mászás: | 2/17 |
4. csapdakészítés: | 2/99 | 5. gyógyítás: | 6/4 (+80%) | 6. teológia: | 3/70 (+108%) |
7. taumaturgia: | 9/44 | 8. vadászat: | 7/5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 467 TU szükséges.) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | sötét tekercs (#535) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | kék orchidea (#68) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | uzbány csőr (#169) |