Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 29. 9h:15' EZ A 76. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 77. játékheted kezdete: ápr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4411 SZÁMLA : XXXX |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az útonálló bal karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-45] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sóhajtó dorony kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-44] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az északi aurach jobb hátsó lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner téfea magoflux trófeát, és kiszedsz egy északi aurach trófeát. 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fabontó szójer testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 51 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálmadár jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-42] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
gyk 64 40 | gyakorolsz a 64. tárggyal 40 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alattomos manó testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
be 7 | bemész a 7. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a Baar-ork testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Baar-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
lm 5 8 7 | mozogsz 5 8 7 |
lm 6 1 | mozogsz 6 1 |
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
FABONTÓ (106. TÁRGY) A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY) Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd... |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY) Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet. |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 133/98 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 29/11 | Pénz: | 94 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 5 |
47,67 mezőn táborozol, a 7. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 17 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 2 |
7. zene: | 3 | 8. vadászat: | 5 | 9. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 15 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bumeráng (#249) | 2 | bunkó (#5) | ||
2 | * | csontszablya (#64) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
3 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | ||
13 | ubuk tüske (#131) | 1 | vortexvessző (#2331) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | nekrofun medál (#253) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | gyógykenőcs (#313) | 23 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | |||
2 | krónika (#1725) | 1 | tatu dob (#234) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 3 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 26 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 2 | halcsont (#390) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | 3 | lapockacsont (#33) | |||
17 | madártoll (#112) | 4 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | |||
18 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 4 | tükör (#43) | 6 | varányszem (#30) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 68.47 kg | Megterheltség: 126% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 1 | csontszablya (#64) | 3 | fabontó (#106) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | szivárványszív (#1529) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
-48 | |
|
|
|
|
-47 | |
|
|
|
|
-46 | |
|
|
|
|
-45 | |
|
|
|
|
-44 | |
|
|
|
|
-43 | |
|
|
|
|
-42 | |
|
|
|
|
-41 | |
|
|
|
|