31. forduló, 33. forduló, Galdenirtoris összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 8. 12h:02'
EZ A 60. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
61. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5930

GALDENIRTORIS KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,-23] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Sheran tanítványa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy rőtmanó kacagányt, egy sárga erőövet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy fémbontó szójer trófea, egy ulkor jéglény trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy nekrofun-bonsai. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy sörényes ubuk. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dharlon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) A lottó 758. hetének nyerőszámai: 3, 7, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[70,-22] Tovább barangolsz a fák között.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,-21] Fák, mindenütt csak fák. Ez Hrók erdejének a széle. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy gorombilla nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel felnyársalod a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő fabontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fabontó szójer testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fabontó szójer bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fabontó szójer, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a fabontó szójer bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [68,-20] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 140.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. (A merészséged nem volt elég magas.) [15 pontot használtál fel, van még 125.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[68,-19] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [69,-18] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [69,-17] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 11 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+21 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 49.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[69,-16] Fák, mindenütt csak fák.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,-15] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy rövid ősz hajú, piros szemű alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy fekete bőrcsizmát, egy vasvértet, egy vassisakot, egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kígyólelkű Salador. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[29 pontot használtál fel, van még 20.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz vasvértet. (ld. enc.) 270 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 10.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz mászókampót. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 1, 5.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 171 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FABONTÓ (106. TÁRGY)
A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted...

VASVÉRT (164. TÁRGY)
Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül.

MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.

KARAKTERLAP

Galdenirtoris, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Ez a 32. fordulód.

Erő: 13 (15) Szint: 8 Merészség: 4/5 Magasság: 156 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 12 Életpont: 109/69 Jellem: jó (3) Tul. pont: 0
Szerencse: 10 (12) Varázspont: 30/5 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 88 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 921 TP-t kaptál. Jelenleg 6596 TP-d van. A következő szinthez még 404 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, gyilkos tetű. A 31. fordulódban 2567 arany került a bankszámládra. 2592 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 6 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -6.); bumeráng (#249) (7 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 14 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. taumaturgia: 2 8. versengés: 1 9. vadászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 40 darabot, csak egyszer)
cirkusz: ötpróba, küldetés (6)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

Összsúly: 49.14 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 fabontó (#106) 1 lapockacsont (#33) 6 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(68,-20) manaelementál (#290), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), oltár
(68,-19) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(69,-21) gorombillák (#38), fabontó szójer (#71)
(69,-18) gyilkos sallankok (#85), barátság szent tüze (#484), Dornodon oltár
(69,-17) karmazsin huhogó (#185)
(69,-16) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(70,-15) 44. jellempróba, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), mélységi grittangok (#103), Kígyólelkű Salador (1399. kalandozó)
(71,-23) cseréptetős torony (#549)

Üzenet küldése a karakternek