Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 25. 11h:31' EZ A 641. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD 642. játékheted kezdete: máj. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3530 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 280 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont).
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát.
Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Fájdalmas szúrásokat kapsz a a Buqqe csőrétől. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik!
Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Nem találtad el!
Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél. A Buqqe csőrét tövig a torkodba vájja. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Neked annyi! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 1242, gyógyulás: 96, összesen: -1146 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Corwin Dazzler a biztonság kedvéért felrak egy varázsvédelem II varázst.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 362 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Corwin Dazzler távolról pusztító végzet varázslatot lő a másikra. 1126 életpontot sebzett.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Corwin Dazzler a hosszú íjjal megereszt néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Ez mellément. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (62 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát.
Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a Mindabala jobb vállát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ent pásztorbottal Corwin Dazzler többször eltalálja a Mindabala kékszínű csápját. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Corwin Dazzler egy rovarfelhő II varázslatot dob az ellenfél irányába. [Mindabala:] 96 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. 87 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Zarknod szemével Corwin Dazzler párszor súrolva eltalálja a Mindabala kékszínű csápját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Corwin Dazzler üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 73 életpontot sebzett. A Mindabala csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 65 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) [Corwin Dazzler:] 71 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7921 tapasztalati pontot kaptál.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 478, gyógyulás: 43, összesen: -435 ÉP, összes sebzés: 2501, összes sebződés: 549}
Cshi-Cshi a Cica a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia...
Cshi-Cshi a Cica egy istenítélet varázslatot dob az ellenfélre. 1432 életpontot sebzett. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 354 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ellenfél mágiatörés varázslatot lő Cshi-Cshi a Cica irányába. A támadásnak semmi eredménye sem volt.
Cshi-Cshi a Cica mérg. vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a Lord Daramoula lábát. (6 támadással 590 életpontot sebezve.) Roméró teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Lord Daramoula jobb lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Szerencsére Cshi-Cshi a Cica ellen, és nem te vagy a célpont. Társad ellenáll a félelem-sugaraknak.
Kígyópengével Cshi-Cshi a Cica mély sebeket nyitva megvagdossa a Lord Daramoula jobb oldalát. (3 támadással 452 életpontot sebezve.) Cshi-Cshi a Cica néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy méregfelhő II. [Lord Daramoula:] Semmi eredménye! [Roméró:] Semmi hatás! Semmi eredménye! Shengoroth karmával Roméró kissé megkarcolja a Lord Daramoula testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Roméró egy nekromanta csókja varázslattal köszönti a másikat. 137 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Otagi csáppal Roméró kissé megkarcolja a Lord Daramoula áttetsző testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírölővel kicsit megsebzed a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A Lord Daramoula többször végigkarmolja Cshi-Cshi a Cica derekát. (4 támadástól 285 életpontot vesztett.) A Lord Daramoula belemar Cshi-Cshi a Cica bal oldalába, de társad jó reflexeinek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 80 életpontot vesztett.) A tulajdonságpajzs védelmezi társad. A Lord Daramoula összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9720 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 0, gyógyulás: 94, összesen: +94 ÉP, összes sebzés: 3635, összes sebződés: 415}
Cshi-Cshi a Cica egy hhaar burka védekező rúna felrakásával nyit. Boldfellow, a lovag védekezésképp villámgyorsan felhúz egy életpajzs varázst. Roméró egy ongóliant tombolás védekező rúna felrakásával nyit. Crysania egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára.
Cshi-Cshi a Cica mormol, majd ujjaiból kirepül egy istenítélet varázslat. 1181 életpontot sebzett. Boldfellow, a lovag mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1095 életpontot sebzett. Te csak statisztálsz ebben a körben, előtted álló társad miatt nem tudsz varázsolni. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. [Cshi-Cshi a Cica:] 33 életpontot vesztett. Társadon iszonyú rosszullét lesz úrrá. [Boldfellow, a lovag:] Semmi eredménye! [Roméró:] 22 életpontot vesztett. Társadon iszonyú rosszullét lesz úrrá. [Crysania:] 40 életpontot vesztett. Társadon iszonyú rosszullét lesz úrrá. 35 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás).
Cshi-Cshi a Cica bűvös shurikent markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozza a P. Vlagyimir testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Boldfellow, a lovag vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedék. Nem volt jól a helyezkedés, innen nem tudsz az ellenfélre nyilazni.
Kígyópengével Cshi-Cshi a Cica megkarcolja a P. Vlagyimir testét. (1 támadással 153 életpontot sebezve.) Cshi-Cshi a Cica mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. [P. Vlagyimir:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. [Boldfellow, a lovag:] Nem hatott rá. [Roméró:] Nem hatott rá. [Crysania:] Nem hatott rá. Semmi hatás! Moa ravatalozóval Boldfellow, a lovag épp hogy megvágja a P. Vlagyimir testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Kyorgölő buzogánnyal Boldfellow, a lovag meghorzsolja a P. Vlagyimir ködös testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Te már nem tudod az ellenfelet támadni társadtól. A P. Vlagyimir támadásai összeszabdalják Cshi-Cshi a Cica lábait! (3 támadástól 478 életpontot vesztett.) Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd Cshi-Cshi a Cica felé küldi. 42 életpontot vesztett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5133 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 35, gyógyulás: 2, összesen: -33 ÉP, összes sebzés: 2798, összes sebződés: 700}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 355 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona bal oldalát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az 1 őrjáratozó katona megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az 1 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 90, gyógyulás: 243, összesen: +153 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 842. tárggyal |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 23. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 224. varázslatot a 90. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 188. varázslatot |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 139. varázslatot a 70. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot |
kf 833 2 | kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a bal kezedbe |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
hh 1133 | használod az 1133. tárgyat |
hu 366 1089 454 | hulladék: 366 1089 454 |
hu 1336 632 444 | hulladék: 1336 632 444 |
hu 601 244 1236 | hulladék: 601 244 1236 |
hh 504 1107 473 | használod az 504. tárgyat az 1107. tárgyat a 473. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 514.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 513.]
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [189,31] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Chitarel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Látsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat qwarg rohamosztagos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A 10 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 12, gyógyulás: 77, összesen: +65 ÉP}
(Továbbmész...) [188,32] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis herceg! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 272 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg farkát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A trikornis herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3324 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; 1133% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal első lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1349 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén bal oldalát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a woorgard testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a woorgard testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a woorgard jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 8, gyógyulás: 160, összesen: +152 ÉP}
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Találsz egy amniosz-fát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hira Lal irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított szent tölgyfát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lélekelementál volt. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
im | imádkozol |
ftv 219 30 | felt. tám/véd. varázslat a 219. varázslatot a 30. szörnyet |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 271 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a Thargodan zsoldos bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Félrehajolsz, de a Thargodan zsoldos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 22, gyógyulás: 74, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Thargodan tábor van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy sziklaskorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió bal középső lábát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Cápafoggal megérinted a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2996 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 13, gyógyulás: 46, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Mozgást észlelsz oldalról. Egy káoszbajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 267 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a káoszbajnok jobb vállát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a káoszbajnok bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6830 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 35, gyógyulás: 79, összesen: +44 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a taalru bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru jobb karját. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Cápafoggal megdöföd a taalru testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 30, gyógyulás: 63, összesen: +33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 277 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan zsoldos bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 266 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos bal lábát. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a Thargodan zsoldos nyakát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Thargodan zsoldos karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 25, gyógyulás: 54, összesen: +29 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
fa 68 2765 6 | feladod a 68. tárgyat a 2765. kalandozónak (6 darabot) |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [360,66] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod.
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 273 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás villámló testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás bal oldalát. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Cápafoggal meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 33 sebzést okozott.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 49 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 171, gyógyulás: 73, összesen: -98 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 278 | keresed a 278. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
OUITMLEN ESSZENCIÁJA (1606. TÁRGY) Ouitmlen esszenciája látszólag semmiben sem különbözik a közönséges Thargodan esszenciától, de a látszat csal! Ugyanis Ouitmlen lényege a megújulás, és ezt a különleges képességet pont az esszenciájából nyeri! Megfigyelheted, hogy hiába csippentesz le belőle egy darabot, néhány pillanat múlva már nem fog hiányozni a kiszakított rész. Az esszencia regenerálódik, pótolja saját magát! Hm, ez nagyon érdekes... De vajon hogyan tudnád hasznát látni ennek? Nos, elárulom: ha egy varázslat elmondásához Thargodan esszenciára lenne szükséged, és a birtokodban van Ouitmlen esszenciája, akkor helyettesíti a komponenst anélkül, hogy ez eközben elhasználódna. |
EZÜSTVERETES PAJZS (1669. TÁRGY) Az ezüstveretes pajzson díszes momentumok mesélnek arról, ahogyan a régi királyok egyike maga megküzdött egy legendás sárkánnyal. A csata kimeneteléről persze nem árulkodik a pajzson feltüntetett állókép, de a könyvtárak mélyén talán rejlik válasz a kérdésre. A lényeg persze nem is ez, hanem a pajzs tulajdonságai: KF-eléséhez legalább 35. szintűnek kell lenned, ilyenkor +30 védettséget és +13 sebzést kapsz. |
BUQQE (572. SZÖRNY) Ki hinné, hogy a kyorg mocsarak mélyén élő bűzkeselyűknek is vannak hőseik? Márpedig így igaz: Buqqe a leghírhedtebb közülük, aki legalább kétszer akkora, mint társainak bármelyike. Állítólag még fajának többi példánya sem bírja elviselni mirigyeinek bűzös kipárolgását, úgyhogy miközben Buqqe magányosan járja vadászkörútjait, minden előre elkábult célpontnak nekiront. Természetesen, ahogy a bűzkeselyűk elől, úgy Buqqe elől sem tudsz BA paranccsal elbújni. |
MINDABALA (504. SZÖRNY) A polipszerű türkiz sárhajítók mindegyike ugyanúgy néz ki, kivéve egyet, Mindabalát, melynek méretei sokkal impozánsabbak társainál, és valószínűleg az intelligenciája is a többiekének sokszorosa. Őt akár a mocsárlakó faj főnökének is nevezhetnénk, ha lenne közöttük ilyen tisztség, de hogy ezt életének hosszú évszázadai alatt felszedett bölcsességével, vagy a testi különbözőséggel érte el, nem lehet tudni. Ha volt valami, ami miatt a bo'adhun barbárok is elkerülték birodalmuk vizenyős részeit, az a Mindabalával találkozók sikeres túlélői (akik nem voltak sokan) által előadott beszámolók voltak. |
P. VLAGYIMIR (570. SZÖRNY) P. Vlagyimir a kyorg földre elsőként érkezett, szerencsét próbálni áhítozó kalandozók egyike. Amikor a kyorg átok beteljesült, és ő társaival együtt a kísértetvándorok egyhangú életére kényszerült, a P. új jelentést nyert nevében; többen csak úgy emlegetik: a Póruljárt. Bár kalandozásai során kivívott hírneve a múlt feneketlen ködébe veszett, a Sötét Földön edzett kardforgató tudása továbbra is a régi. T. Vlagyimir nyilatkozta róla egyszer: "Egy méltó névrokon!" |
LORD DARAMOULA (615. LÉNY) A leghíresebb smaragdvámpír. Halandó életében egy rég letűnt birodalom legjelentősebb katonai tisztségének várományosa volt, de erre minden bizonnyal már ő maga sem emlékszik. Az öröklét, mint a villámcsapás, olyan hirtelen jött számára, miután Leah éjjeli teremtményei megfertőzték vérét a legádázabb betegséggel, ami valaha a világon létezett. A következő évszázadok Lord Daramoula számára állandó utazással teltek, mígnem egyik nappal cserbenhagyta a szerencséje, és egyik áldozatának bosszúszomjas rokonai kinyitották a hálószobáját jelentő koporsót. A többi smaragdvámpír kíséretében az árnytündérek okozta felfordulásban tért vissza az élők világába. Teste megváltozott, minden eltelt év egy ráncot képezett smaragdzöldre fakuló bőrén. De belül is átalakult, miután volt ideje gondolkozni "életének" minden elkövetett hibáján, és tanulni mindegyikből, mára már legyőzhetetlenné vált... Mint a többi smaragdvámpírt, Lord Daramoulát is csak akkor támadod meg, ha FT parancsot adsz ki rá, vagy tulajdonságpajzs védelme alatt állsz. |
SZIRÉNGYŰRŰ (948. TÁRGY) Szépséges Ma'yiának, a wayazamund szirének legszebbikének a gyűrűje. Nem sok olyan halandó létezik, aki akár egyetlenegy pillantást is vethetett a smaragdkövekből kirakott, csillogó gyűrűre. Na de akkor mit keres most nálad az enciklopédiája? A sziréngyűrű amellett, hogy szépsége egyedülálló, csakúgy mint hajdanvolt gazdájának, nem hétköznapi, mágia kovácsolta tulajdonságokkal is bír: aki az ujjára húzza, +30 max. VP-t, +30 max. ÉP-t és +5 teológiát is kap. Ezenkívül a mentális varázslatokra +5 mentődobást kap, ellenfelei pedig -10-zel dobják a mentális mentődobásaikat. Mivel a sziréngyűrűt volt gazdájához igen erős kötelék fűzi, nem engedi akárkinek, hogy viselje: csak Elenios híveinek, azok közül is csak annak, aki már elérte a 30. szintet. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
CÁPAFOG (833. TÁRGY) Amíg a most kezedben tartott cápafog még a tulajdonosa szájának szerves része volt, nem is gondoltad volna, hogy ezt akár szúrófegyverként is használhatod. Tekla bűvös foga azonban vetekedik a legjobb mágikus szúrófegyverekkel! A szakavatott fegyverforgató kezében, aki legalább 25. szintű szúrófegyver szakértelemmel rendelkezik, ez a közel 30 centi hosszú hófehér hátsó fog 4D7+4 sebzést okoz, miközben gazdája védettségét és szerencséjét is kettővel növeli. Időnként a fegyver Méregfelhő III. varázslattal ajándékozza meg ellenfeledet. Balkezes fegyverként is használhatod. |
MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY) Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez. Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik. Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni. |
LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY) Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók. |
ÁLDOMÁS III (217. VARÁZSLAT) Az áldomás III. az epikus olimpiai küzdelmek elengedhetetlen kelléke: elmondásakor +10 támadást kapsz, de csakis kalandozókkal való harcban! Egyéb tekintetben a többi áldomáshoz hasonlóan működik, nem rakhatod fel másik áldomással együtt. Idézési költsége 15 varázspont, komponens igénye egy isteni könnycsepp. Szükség esetén a V 217 <szám> paranccsal megújítod max. <szám> alkalommal, persze csak akkor kell megújítani, ha kalandozóval harcoltál. Figyelem! Az áldomás III. bónusza nem jelenik meg a karakterlapodon, a támadásodhoz adva, mivel kizárólag kalandozók ellen működik. Az áldomás III-t bölcs dolog kitörölni, ha menekülés varázslat van a TV listádban. |
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY) Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget. |
Erő: | 48 (62) | Szint: | 35 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 42 (68) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 42 (58) | Védekezés: | 117 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/197 év |
Egészség: | 42 (56) | Életpont: | 766/1076 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 54 (71) | Varázspont: | 1584/346 | Pénz: | 1986 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 158/155 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/82 | ökölvívás: | 2/4 | szúrófegyverek: | 40/32 (+2%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 24/88 (+17%) | lőfegyverek: | 6/28 |
dobófegyverek: | 34/51 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) << vámpírölő (#951) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/11 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 122/66 (+54%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 16/58 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 19/40 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 18/83 |
7. gyógyítás: | 40/12 | 8. titkosírás: | 16/68 | 9. felderítés: | 26/90 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 12/9 | 11. teológia: | 101/28 (+29%) | 12. taumaturgia: | 110/30 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 3/35 | 14. versengés: | 21/76 | 15. szörnyismeret: | 35/11 (+34%) |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/9 | 18. vadászat: | 12/5 |
19. vitalitás: | 2/30 | 20. bányászat: | 30/68 (+12%) | 21. úszás: | 5/41 |
22. csapatmunka: | 3/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), purifikátor császár (#393), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,3,4) | halálkapu (#126) |
szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | mentális pajzs (#72) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámsújtás (#89) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámsújtás (#89) | >> | átokmurgattyú (#225) | |
háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | háló (#186) | >> | lidércúr (#252) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | armageddon (#218) | >> | 33. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 30. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda ocsmány fegyver a mágusölő? Pusztíts el egyet oltáromnál! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 146 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arkog kő (#632) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gór formázó minta (#444) | |||
1 | hoarián nyereg (#1336) | 3 | holdbőr (#1236) | 1 | hro formázó minta (#601) | |||
14 | kaja (#2) | 6 | kék orchidea (#68) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
6 | kvazár (#244) | 7 | pirkit (#153) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szerencsetalizmán (#366) | 1 | ulkor kötény (#1089) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
928 | arany (#50) | 1 | ásó (#34) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | csalánvirág (#582) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 23 | mákrózsa virág (#56) | 1 | vasérc (#152) |