Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 11. 9h:23' EZ A 652. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD 653. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3530 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Pterois volitans elmormol egy hhaar burka II varázslatot. A Tűzhajú néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötte. Chaotic Sunstroke egy fizikai pajzs védekező rúna felrakásával nyit. Chaotic Sunstroke felhúz egy hhaar burka II varázslatot. Ilinir Doaron egy fizikai pajzs II védekező rúna felrakásával nyit. Ilinir Doaron mormolni kezd. Létrejött egy védelem tűz ellen körülötte. Koponyalékelő Gork védekezésképp villámgyorsan felhúz egy fizikai pajzs varázst. Koponyalékelő Gork egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Hajnalcsillag egy fizikai pajzs varázslattal készül a csatára. Hajnalcsillag elmormol egy ongóliant tombolás varázslatot. Cshi-Cshi a Cica felhúz egy hhaar burka varázslatot.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pterois volitans egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 189 életpontot sebzett. A Tűzhajú egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebzett. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 420 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.)
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Pterois volitans lő a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. A Tűzhajú az ellenfélre lő a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ilinir Doaron vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Ent pásztorbottal A Tűzhajú párszor keményen megüti a ryuku szamuráj testét. (6 támadással 656 életpontot sebezve.) A Tűzhajú üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. [ryuku szamuráj:] 18 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. 18 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) [Pterois volitans:] 18 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Chaotic Sunstroke:] 17 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Ilinir Doaron:] 13 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Koponyalékelő Gork:] 17 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Hajnalcsillag:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Cshi-Cshi a Cica:] 20 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) Din cséphadarójával A Tűzhajú néhány helyen meghorzsolja a ryuku szamuráj jobb oldalát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Ököllel Chaotic Sunstroke párszor keményen megüti a ryuku szamuráj lábát. (9 támadással 1207 életpontot sebezve.) Chaotic Sunstroke üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 166 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. Ököllel Chaotic Sunstroke néhányszor megcsapja a ryuku szamuráj fényes páncélját. (9 támadással 1108 életpontot sebezve.) Chaotic Sunstroke mélyen koncentrálva megidéz egy tűzkéz varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 96 életpontot sebzett. Újabb és újabb támadásokat visz be sikeresen a ryuku szamuráj a Sziklazuhatag kí-képesség alkalmazásával. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 256 életpontot vesztettél. Kemény ütések sorozatát kapod. Reccsenés jelzi, hogy valami megrepedt odabent. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 253 életpontot vesztettél. Egy rovarfelhő II varázslatot mond el csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) [Pterois volitans:] 18 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [A Tűzhajú:] 13 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Chaotic Sunstroke:] 14 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Ilinir Doaron:] 11 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Koponyalékelő Gork:] 14 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!)
[Hajnalcsillag:] 17 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Cshi-Cshi a Cica:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. Gyógyultál 86 ÉP-t. A Tűzhajú gyógyult. Hajnalcsillag gyógyult. Cshi-Cshi a Cica gyógyult. Neked annyi! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 1470, gyógyulás: 94, összesen: -1376 ÉP, összes sebzés: 5577, összes sebződés: 3085}
Pterois volitans felhúz egy hhaar burka II varázslatot. A Tűzhajú néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötte. Chaotic Sunstroke néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötte. Chaotic Sunstroke egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Ilinir Doaron egy fizikai pajzs II védekező rúna felrakásával nyit. Ilinir Doaron egy tompítás varázslattal készül a csatára. Koponyalékelő Gork gyorsan felrak egy fizikai pajzs varázslatot. Koponyalékelő Gork felhúz egy hhaar burka II varázslatot. Hajnalcsillag néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötte. Hajnalcsillag mormolni kezd. Létrejött egy ongóliant tombolás körülötte. Cshi-Cshi a Cica egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát.
Pterois volitans egy tűzgolyó varázslattal köszönti a másikat. A Tűzhajú üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 550 életpontot sebzett. Ilinir Doaron egy őstűz varázslatot dob az ellenfélre. 192 életpontot sebzett. Ilinir Doaron egy izomernyesztés varázslattal köszönti a másikat. Nincs lehetőséged támadót varázsolni az előtted álló társad miatt. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg Pterois volitans irányába az ellenfél. A támadása hatástalan volt.
Pterois volitans a gnóm nyílpuskával megereszt néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeivel perforálja a ryuku sorkatona testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) A Tűzhajú a hosszú íjjal céloz és lő. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Társad előtted áll, így te nem tudsz most nyilazni. A közös ellenfél nagy erővel Pterois volitans irányába hajít néhány ryuku harci dárdát. Társad 534 életpontot sebződik. Pterois volitans - mint akit a csata már abszolút nem érdekel - gyorsan lelép.
Ent pásztorbottal A Tűzhajú néhány helyen meghorzsolja a ryuku sorkatona testét. (6 támadással 693 életpontot sebezve.) A Tűzhajú távolról rovarfelhő II varázslatot használ. [ryuku sorkatona:] 19 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [Chaotic Sunstroke:] 21 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Ilinir Doaron:] 18 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Koponyalékelő Gork:] 23 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Hajnalcsillag:] 20 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Cshi-Cshi a Cica:] 20 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 19 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Din cséphadarójával A Tűzhajú néhányszor súrolja a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. [ryuku sorkatona:] [Chaotic Sunstroke:] 3 életpontot vesztett. [Ilinir Doaron:] 3 életpontot vesztett. [Koponyalékelő Gork:] 4 életpontot vesztett. [Hajnalcsillag:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. [Cshi-Cshi a Cica:] 4 életpontot vesztett. 3 életpontot vesztettél. Ököllel Chaotic Sunstroke többször eltalálja a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (10 támadással 1762 életpontot sebezve.) Chaotic Sunstroke távolról rovarfelhő II varázslatot használ. 175 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. Ököllel Chaotic Sunstroke párszor súrolva eltalálja a ryuku sorkatona bal karját. (9 támadással 677 életpontot sebezve.) Chaotic Sunstroke egy tűzkéz varázslattal köszönti a másikat. 97 életpontot sebzett. Te már nem tudod az ellenfelet támadni társadtól. A Tűzhajú mellett jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku sorkatona nehezen védhető csapásait. (10 támadástól 380 életpontot vesztett.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. A Tűzhajú csak félig ússza meg. 20 életpontot vesztett. A Tűzhajú nincs felkészülve a ryuku sorkatona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karját. (10 támadástól 390 életpontot vesztett.) Társad a csípéssel együtt bénító mérget is kapott. Támadása csökken. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg felétek az ellenfél. [A Tűzhajú:] 12 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent. [Chaotic Sunstroke:] 12 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent. [Ilinir Doaron:] 11 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent. [Koponyalékelő Gork:] 11 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent. [Hajnalcsillag:] 14 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent. [Cshi-Cshi a Cica:] 10 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent. 29 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Tűzhajú hiába profi, nem sikerült a ryuku sorkatona ravasz és erős ütései közül mindet hárítania. (10 támadástól 406 életpontot vesztett.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg A Tűzhajú irányába az ellenfél. 142 életpontot vesztett. Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. A Tűzhajú gyógyult. Hajnalcsillag gyógyult.
Cshi-Cshi a Cica gyógyult. Gyógyultál 72 ÉP-t.
Ent pásztorbottal A Tűzhajú néhány helyen meghorzsolja a ryuku sorkatona fejét. (6 támadással 710 életpontot sebezve.) A Tűzhajú egy rovarfelhő II varázslatot dob az ellenfél irányába. [ryuku sorkatona:] 23 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [Chaotic Sunstroke:] 24 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Ilinir Doaron:] 17 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Koponyalékelő Gork:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Hajnalcsillag:] 19 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Cshi-Cshi a Cica:] 20 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 19 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) A Tűzhajú egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő II varázslatot. [ryuku sorkatona:] 25 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [Chaotic Sunstroke:] 21 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Ilinir Doaron:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Koponyalékelő Gork:] 19 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Hajnalcsillag:] 20 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Cshi-Cshi a Cica:] 18 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 21 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Din cséphadarójával A Tűzhajú gyengén megütögeti a ryuku sorkatona fejét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) A Tűzhajú néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy tűzeső. [ryuku sorkatona:] 4 életpontot sebzett. [Chaotic Sunstroke:] 4 életpontot vesztett. [Ilinir Doaron:] 3 életpontot vesztett. [Koponyalékelő Gork:] 3 életpontot vesztett. [Hajnalcsillag:] 5 életpontot vesztett. [Cshi-Cshi a Cica:] 4 életpontot vesztett. 4 életpontot vesztettél. Ököllel Chaotic Sunstroke többször eltalálja a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (11 támadással 1504 életpontot sebezve.) Chaotic Sunstroke néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy rovarfelhő II. 157 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. Ököllel Chaotic Sunstroke meghorzsolja a ryuku sorkatona lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Chaotic Sunstroke támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre tűzkéz varázslatot lő. 107 életpontot sebzett. Ököllel Ilinir Doaron csak érinti a ryuku sorkatona testét. (1 támadással 226 életpontot sebezve.) Ilinir Doaron támadó varázslatot alkalmaz, méghozzá egy rovarfelhő II varázst. [ryuku sorkatona:] 22 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [A Tűzhajú:] 25 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!)
[Chaotic Sunstroke:] 24 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Koponyalékelő Gork:] 21 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Hajnalcsillag:] 24 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Cshi-Cshi a Cica:] 22 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 22 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Nincs több hely az ellenfél körül, így te most kimaradsz a támadásból. A ryuku sorkatona végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi A Tűzhajú testét. (10 támadástól 382 életpontot vesztett.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítják társadat! A Tűzhajú csak félig ússza meg. 19 életpontot vesztett. A ryuku sorkatona átdöfi A Tűzhajú torkát fegyverével. (10 támadástól 413 életpontot vesztett.) Társad testébe bénító méreg áramlik! Támadása csökken. Az ellenfél energiaspirál varázslatot lő A Tűzhajú irányába. 141 életpontot vesztett. Egy pontos és nagy erejű ütéssel a ryuku sorkatona bezúzza A Tűzhajú koponyáját. (10 támadástól 410 életpontot vesztett.) Az ellenfél pusztító végzet varázslatot lő A Tűzhajú irányába. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Egy rovarfelhő II varázslattal köszönt az ellenfél benneteket. [A Tűzhajú:] 19 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Chaotic Sunstroke:] 17 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Ilinir Doaron:] 13 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Koponyalékelő Gork:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Hajnalcsillag:] 21 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Cshi-Cshi a Cica:] 17 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 17 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. A Tűzhajú gyógyult. Hajnalcsillag gyógyult. Cshi-Cshi a Cica gyógyult. Gyógyultál 86 ÉP-t. A ryuku sorkatona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10029 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Koponyalékelő Gorkot terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy ezüst karkötőt, 12 aranyat, egy ezüst papi karkötőt, 6 fekete gyöngyöt, egy szent jogart, egy fűszertartót, egy obszidián függőt, egy sárga erőövet, egy ryuku vállvédőt, egy ryuku védőkenőcsöt, 3 katonai kötszert). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 134, gyógyulás: 2, összesen: -132 ÉP, összes sebzés: 8126, összes sebződés: 3995}
A Tűzhajú mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka II körülötte. Ilinir Doaron elmormol egy fizikai pajzs II varázslatot. Ilinir Doaron elmormol egy árnyak segítsége varázslatot. Hajnalcsillag néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötte. Hajnalcsillag elmormol egy ongóliant tombolás varázslatot. Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+2 életpont).
A Tűzhajú távolról bo'adhun csapás varázslatot lő a másikra. 165 életpontot sebzett. Ilinir Doaron egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy fekete energia varázslatot. 268 életpontot sebzett. Az ellenfél védettsége csökken. Ilinir Doaron egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönti a másikat. 635 életpontot sebzett. Hajnalcsillag egy ősjég varázslattal köszönti a másikat. 108 életpontot sebzett. Hajnalcsillag mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégvihar varázslat. [császári gárdista:] 23 életpontot sebzett. Az ellenfél védettsége csökken. [A Tűzhajú:] 21 életpontot vesztett. Társad védettsége csökken. [Ilinir Doaron:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. 25 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Egyik társad pont előtted áll, így nem tudsz most varázsolni. Üdvözlésképpen egy nagyobb pajzszúzás varázslatot ereszt meg A Tűzhajú irányába az ellenfél. 1088 életpontot vesztett. A Tűzhajú - legnagyobb megdöbbenésedre - futásnak ered, elege van a csatából.
Ilinir Doaron vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a császári gárdista lábát. (5 támadással 563 életpontot sebezve.) Hajnalcsillag, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a tünde íjjal. Elrepül 11 tünde nyíl. Alaposan megsorozza a császári gárdista testét. (11 támadással 646 életpontot sebezve.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a császári gárdista testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A közös ellenfél nagy erővel Ilinir Doaron irányába hajít néhány ryuku harci dárdát. Már nincs idő félreugrani előlük. Társad 807 életpontot vesztett.
Ököllel Ilinir Doaron borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a császári gárdista fejét. (13 támadással 2941 életpontot sebezve.) Lovagi karddal Hajnalcsillag kicsit megvágja a császári gárdista testét. (1 támadással 202 életpontot sebezve.)Hajnalcsillag ellenfelére őstűz varázslatot lő. 24 életpontot sebzett. Sárkánypengével Hajnalcsillag épp hogy eltalálja a császári gárdista díszes vértezetét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpírölővel épp hogy megszúrod a császári gárdista testét. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. Ilinir Doaron mellett jobbra-balra szökkenve osztja a császári gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 294 életpontot vesztett.) Bár Ilinir Doaron ügyesen védekezik, a császári gárdista sem kezdő, és megdöfködi a mellkasát. (2 támadástól 316 életpontot vesztett.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13726 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Hajnalcsillagot terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál
(egy gárdista övcsatot, egy ryuku vállvédőt, 2 ryuku harci dárdát). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 25, gyógyulás: 34, összesen: +9 ÉP, összes sebzés: 6145, összes sebződés: 2555}
Chaotic Sunstroke mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs körülötte. Chaotic Sunstroke elmormol egy hhaar burka II varázslatot. Ilinir Doaron elmormol egy fizikai pajzs II varázslatot. Ilinir Doaron védekezésképp villámgyorsan felhúz egy árnyak segítsége varázst. Koponyalékelő Gork mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs körülötte. Koponyalékelő Gork elmormol egy hhaar burka II varázslatot. Hajnalcsillag fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormol. Hajnalcsillag a biztonság kedvéért felrak egy kitartás varázst. Cshi-Cshi a Cica egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pterois volitans elmormol egy hhaar burka II varázslatot. A Tűzhajú védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled csendvarázs varázslattal készül a csatára.
Mágikus némaság borul rátok. (Varázsolni sem tudsz.) Chaotic Sunstroke vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 9 vas dobónyíl. Ilinir Doaron vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Koponyalékelő Gork, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza az Oyatame Tzutuki lábát. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Társad háta mögé kényszerültél, így te nem tudsz most nyilazni.
Ököllel Chaotic Sunstroke párszor keményen megüti az Oyatame Tzutuki lábát. (10 támadással 1323 életpontot sebezve.) Ököllel Chaotic Sunstroke néhány helyen meghorzsolja az Oyatame Tzutuki bal oldalát. (9 támadással 668 életpontot sebezve.) Chaotic Sunstroke támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre tűzkéz varázslatot lő. 23 életpontot sebzett.
Ököllel Ilinir Doaron halálos csapásokat osztva péppé veri az Oyatame Tzutuki testét. (13 támadással 2979 életpontot sebezve.) Lovagi karddal Hajnalcsillag néhányszor megcsapja az Oyatame Tzutuki testét. (11 támadással 1570 életpontot sebezve.) Sárkánypengével Hajnalcsillag megkarcolja az Oyatame Tzutuki nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nagy a nyüzsgés az ellenfél körül, te már nem férsz oda. Gyilkos csapásokat oszt az Oyatame Tzutuki fegyverével - a célpont Chaotic Sunstroke. (8 támadástól 2164 életpontot vesztett.) Társad szívébe egy hideg kéz markol - ereje csökken. Az Oyatame Tzutuki végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi Chaotic Sunstroke testét. (6 támadástól 1285 életpontot vesztett.) Az Oyatame Tzutuki végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi Chaotic Sunstroke testét. (4 támadástól 903 életpontot vesztett.) Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. Chaotic Sunstroke gyógyult. Gyógyultál 72 ÉP-t. Az Oyatame Tzutuki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
8284 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján A Tűzhajút terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy tradicionális övet). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP, összes sebzés: 7320, összes sebződés: 4352}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 842. tárggyal |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 23. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 224. varázslatot a 90. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 188. varázslatot |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 139. varázslatot a 70. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
kf 833 2 | kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a bal kezedbe |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
kb 2 25 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (25 darabot) |
kt 562 6 | elkészíted az 562. tárgyat (6 darabot) |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Cápafoggal meghorzsolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az 1 Chara-din fattya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 33, gyógyulás: 128, összesen: +95 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 2 3 5 | mozogsz keletre, délkeletre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4539 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 89, gyógyulás: 138, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [189,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy kronotapír. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír jobb hátsó lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír nyakát. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 43, gyógyulás: 103, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [188,30] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 4 | mozogsz délre |
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hira Lal orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy méregelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregelementál testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregelementál testét. (3 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Cápafoggal jól megszúrod a méregelementál fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A méregelementál nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A méregelementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A méregelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4539 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 15, gyógyulás: 77, összesen: +62 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr fejét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd az ében hadúr páncélozott testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7479 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 96, gyógyulás: 91, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A távolból robbanások hangját hallod. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Thargodan tábor van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sziklaskorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió jobb oldalát. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Cápafoggal eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2996 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 12, gyógyulás: 67, összesen: +55 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Cápafoggal eltalálod a taalru testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó, egy fűszertartó, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 30, gyógyulás: 60, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
fa 211 3857 20 | feladod a 211. tárgyat a 3857. kalandozónak (20 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
h 578 6 | használod az 578. tárgyat |
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 392 | elkészíted a 392. tárgyat |
ef 5 505 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
RYUKU SZAMURÁJ (836. ELLENFÉL) A szamurájok nem akárkik ám, ők azok a ryuku harcművészek, akiktől még a ghallaföldén nevelkedett, erősen az isteni hatalom felé kacsintgató kalandozóknak, köztük neked is tartanod kell. A ryuku szamurájok hegyi kolostorokban, a világtól elzártan nevelkednek, s tanulásuk mindennapjait a lélekegyensúly fenntartását célzó meditáció, a teljes önfegyelem, az éles logikai gondolkozás és a harcművész technikák tökéletes elsajátítása tölti ki. Az iskolából való kikerülésük után, érett harcosként, tökéletes gyilkosként lépnek ki a külvilágba. Háromféle életút állhat előttük. A leggyakoribb esetben egy nemesi család szolgálatába állnak, a hűségeskü, amit ekkor tesznek örökre a család fejéhez köti őket. Viszonylag ritkább, de azért rendszerint előfordul, hogy az ifjú szamuráj egy orgyilkos klánhoz csatlakozik, s élete további részét a higgadt gyilkolásnak szenteli. A harmadik lehetőség a hadseregben várja őket, ha a szamuráj nem találja helyét az előző két életpálya egyikében sem, katonának vonul, és a csatamezőn szerez magának hírnevet a harctudásával. Számtalan sikeres bevetés és több győztes hadjárat után kiemelkedő teljesítményének híre még akár a császár fülébe is eljuthat. Nem egyszer döntött már úgy az uralkodó, hogy egy, a katonák körében mélyen tisztelt hadfit a császári testőrség szamurájai közé emel. A szamurájok meditációs gyakorlataikat kötelező jelleggel elvégzik mindennap, és a tizenhat órás szolgálat után még a harci akadálypályák meglátogatására, némi tréningezésre is marad idejük. Nem lesz könnyű dolgod, ha magadra bőszítesz egyet közülük. |
RYUKU MENETOSZLOP (828. ELLENFÉL) A ryukuk annak idején, a ghallai partraszállást követően gyorsan szétszóródtak mindenfelé, és hát ez nem bizonyult elég jó taktikának a kontinens gyarmatosítása szempontjából. Úgy vélték, az óceánok viharai által megtépázott sereg hatékonyabban és gyorsabban teheti a dolgát, ha rögtön nagyobb területet fed le katonáival. A Túlélők Földje cseppet sem kezdő kalandozóinak ezután már nem volt nehéz a magányos katonákat egyesével levadászni, és így meghiúsítani a ryukuk által csupán megálmodott megszállást. A ryuku kontinensen azonban teljesen más a helyzet. Ryukuból annyi van, mint a nyű, és sokszor elég nagy létszámú seregben járnak. Szerencsére most egy kisebb hadosztályhoz van szerencséd, közkatonákhoz, akik egyenes sorokban, fegyelmezetten vonulnak valamerre. De vigyázz, könnyen előfordulhat, hogy a katonákat varázsmondó mágusok kísérik. Persze rögtön megszűnik ez a harmónia, amint észrevesznek, hiszen bőröd színéről, ill. alkati adottságaidról egyértelműen lerí, hogy Ghalláról érkeztél. Akkor viszont csak ellenség lehetsz, egy a Túlélők Földjének hírhedt kalandozói közül, aki fenyegetést jelent a ryukuk társadalmára nézve! És mint ilyet, mielőbb el kell tenni téged láb alól, mielőtt további galibát okozhatnál. |
CSÁSZÁRI GÁRDISTA (7112. ELLENFÉL) A ryuku császár hatalma és gazdagsága magasan felülmúlja bármelyik halandó uralkodóét. Ha pedig valaki ebben kételkedne, nos azok jó eséllyel hamar szembetalálhatják magukat az uralkodó elit testőreivel, a császári gárdistákkal. Közelharcban félelmetes ellenfelek, az udvari varázslók pedig nem csak hogy megtanítottak nekik néhány harci varázslatot, hanem igencsak felvértezték őket a mágikus támadások elleni védelemmel. Ráadásul ritkán járnak egyedül, kisebb osztagokban csapnak le oda, ahol a fennséges császár ezt szükségesnek látja. A balszerencsés kalandozók főleg a császárvárosban, vagy a császár személyes tulajdonainak védelmében futhatnak össze velük. Néha ők kísérik az adószedőket is. |
OYATAME TZUTUKI (7130. ELLENFÉL) A lebegő palotában található legjobb ryuku harcos, a császár követének személyi testőre áll előtted. Arcát félelmetes, ryuku démont formázó maszk takarja, testét könnyű, mégis erős vértezet fedi. Fegyvere egy borotvaéles kard, melyet olyan mesterien forgat, hogy egy kalandozónak sem szabad őt lebecsülnie. Harci jártasságának köszönhetően vágófegyverrel szinte lehetetlen legyőzni, de egyéb eszközzel is kemény próbatétel. |
TENGER GYÜMÖLCSE (1155. TÁRGY) A tengerfenéken összegyűlt kagylók között vannak nagyok, vannak kisebbek, vannak élénk színűek, vannak szürke, a homokba olvadók, vannak girbe-gurba formájúak, vannak egyenes élű, a vízmozgás által simára csiszoltak. Ha ügyes vagy - és ugyan miért ne lennél az, hiszen már nem először jársz a víz alatt -, ki tudod választani, melyik kagyló az, melynek belsejét akár ki is szürcsölheted héjából, és sem hasfájás, sem egyéb nyavalya nem lesz torkosságod következménye. Ritkán bukkannak fel ehhez hasonló tárgyak a nagyobb városok árusainál, mégis, az ennyi vizet egy medencében soha nem látott városlakók tudják, milyen névvel kell illetni ezeket az elfogyasztható kagylókat: a "tenger gyümölcseinek" hívják őket. Nos, ha jólelkűséged nem terjed odáig, hogy efféle jóemberek életét gazdagítsd a tenger mélyéről szerzett kincseiddel, akkor pattintsd fel, majd hörpintsd fel a kagyló tartalmát a H 1155 paranccsal. A különleges ízek hatása a fordulód végéig tart: ha udvarlásod viszonzásra talál a másik nem kiszemelt tagjánál, és érzéseitek egy hihetetlen együttlétben egyesülnek, a teljes kipihentség állapotába kerülsz, sebeid fele beforr, a hiányzó manaforrásaid harmada pedig visszatöltődik. Sajnos a tenger gyümölcse csupán annak elfogyasztójára van hatással, így a megszokott mennyei érzéseken felül párod ragyogó arcod látványának élményén kívül másban nem részesül. Ezután a tenger gyümölcse hatása elmúlik. |
RYUKU KALAPÁCS (724. TÁRGY) Ez az apró kalapács minden bizonnyal a ryuku gólem karbantartására szolgált - és mint ilyen, természetesen mágikus természetű, hiszen egyébként nem lenne alkalmas a feladatra. Persze, D3-as sebzésével nem sok értelme lenne fegyverként használni, még akkor sem, ha a bal kezedben is használhatod... |
RYUKU AMFORA (1153. TÁRGY) Keskeny nyakú, díszes üveg ez a ryuku ereklye, melyet Alanor bármelyik antik-árus gnómja megirigyelhetne már kinézetéért is. Az üveg kiszélesedő száját eltorlaszolták egy megereszkedett fadugóval. Nem baj, legalább bizonyosságot nyert, hogy az amforában még benne van a tartalma, amely legalább annyira értékes, mint a köcsög maga, melybe az édes varázsitalt a ryuku kuruzslók zárták. Egyetlen módon juthatsz csak hozzá - add ki a H 1153 parancsot, melynek hatására az üveg nyakát egy jól irányzott ütéssel letöröd, tartalmát pedig leöntöd a torkodon. Ez az akció nem kerül TVP-be, hatására néhány százalékkal megnő a forduló végéig a kincstalálásaid esélye. |
FEHÉR IMMUNITÁSKŐ (1361. TÁRGY) Hát igaz a legenda, léteznek még további immunitáskövek a drakolder csatamezőkön találtakon kívül is. A fehér immunitáskő megvéd a hideg alapú támadások ellen - azonban minden alkalommal, amikor ilyen ér, van rá esély, hogy a fehér immunitáskő elhasználódik. Az immunitáskő eltűnését külön nem jelezzük. A követ nem kell KF-elned, és annyira fontosnak érzed, hogy átadni sincs kedved más kalandozónak. |
SMARAGD DRAGNIT (1743. TÁRGY) Egy smaragd színekben pompázó, apró fókuszkristály került hozzád. Ennek a kis kőnek önmagában nem sok hasznát veszed, ám ha belerakod valamely tárgyadba, akkor 10-et ad támadásodhoz, védettségedhez, valamint maximális életpontjaidhoz. A belerakás FOK paranccsal történhet, használható páncélban, pajzsban, sisakban és övben is. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
BERZERKER RABLÁNC (1865. TÁRGY) A kikötözött nerub berzerkerek rabláncát egyetlen értelmes dologra lehet felhasználni, mégpedig saját, elfogott szörnyeid féken tartásához. Ehhez nem kell KF-elned, vagy más módon használnod, feltételezzük, hogy a foglyod nyakörvére csatolod majd. Ha a birtokodban van, a hátasod +6 védettséget ad neked a szabadban lezajló harcok során. (Az egyéb hasonló hatású tárgyakkal ez a bónusz összeadódik.) |
Erő: | 51 (65) | Szint: | 36 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 45 (75) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 46 (59) | Védekezés: | 110 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/205 év |
Egészség: | 45 (60) | Életpont: | 878/1204 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 56 (77) | Varázspont: | 1770/1295 | Pénz: | 4615 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 158/159 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/82 | ökölvívás: | 2/4 | szúrófegyverek: | 40/62 (+1%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 25/32 (+8%) | lőfegyverek: | 6/28 |
dobófegyverek: | 34/89 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) << vámpírölő (#951) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/10 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 124/70 (+36%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 16/58 | 5. csapdakészítés: | 19/70 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 18/83 |
7. gyógyítás: | 40/18 | 8. titkosírás: | 16/68 | 9. felderítés: | 26/64 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 12/9 | 11. teológia: | 109/41 (+1024%) | 12. taumaturgia: | 116/9 (-193%) |
13. szerencsejáték: | 3/35 | 14. versengés: | 21/81 | 15. szörnyismeret: | 35/65 (+20%) |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 12/5 |
19. vitalitás: | 2/30 | 20. bányászat: | 31/27 (+7%) | 21. úszás: | 5/41 |
22. csapatmunka: | 3/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), purifikátor császár (#393), noth szellem (#250), lidércúr (#252), szubreális vámpír (#223), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,3,4) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámsújtás (#89) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámsújtás (#89) | >> | átokmurgattyú (#225) | |
háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | háló (#186) | >> | lidércúr (#252) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ongóliant tombolás (#146) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
lidércidézés (#219) | >> | 30. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csatamezők megfertőzhetik mágikus aurádat! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 15 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 5 | drótszőr (#37) | |||
7 | ezüstshuriken (#327) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kerek kő (#19) | |||
17 | sáfránypor (#211) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
145 | arany (#50) | 5 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
9 | ében toboz (#578) | 2 | fűszertartó (#210) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
16 | kaja (#2) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 58 | víz (#27) |