Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 28. 12h:16' EZ A 1233. JÁTÉKHETED, 328. FORDULÓD 1234. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 6. KP: v 6 5 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: vv 64 72 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: vv 53 28 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 9. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 10. KP: v 1 6 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 116 55 313 | t. energia kisütése: 116 55 313 |
bb 280 551 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (551 darabot) |
h 1137 | használod az 1137. tárgyat |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 441.]
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ef 10 526 | energia fejlesztése 10 |
im 0 3 | imádkozol |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 29 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 46, gyógyulás: 90, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [182,96] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.
(Feltételes támadás:) Egy hegyi góliát! Ezt kerested. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát bal lábát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi góliát jobb oldalát. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 44, gyógyulás: 57, összesen: +13 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 23 életpontot sebeztél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll bányász jobb lábát. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a troll bányász jobb lábát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a troll bányász testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a troll bányász testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Elhajítod a vacak Notermanthi trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő troll bányász trófeát. 4 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 262, gyógyulás: 46, összesen: -216 ÉP}
(Továbbmész...) [181,95] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Találsz egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester! {max. életpontja: 211-250.}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus rücskös torát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg ősmágus jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 44, gyógyulás: 3, összesen: -41 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 181 86 | elmormolod a 198. varázslatot |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | |
94 | |
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
[181,86] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy éjkornis. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+8.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a Mnebolath egyik karját. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Mnebolath bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 12 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 48, gyógyulás: 8, összesen: -40 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb lábát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 3 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 108, gyógyulás: 16, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [179,85] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +21 életerőt. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb karját. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A 8 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Notermanthi fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [178,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal megütöd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [176,84] A bozótost dombság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [175,84] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY) Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.) |
MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY) Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni. |
Erő: | 42 (56) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 33 (35) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 30 (32) | Védekezés: | 43 (48) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 72/84 év |
Egészség: | 35 (37) | Életpont: | 541/541 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (58) | Varázspont: | 474/4 | Pénz: | 9623 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 50/37 | Pszi pont: | 161/498 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/35 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/37 |
vágófegyverek: | 33/84 | ütőfegyverek: | 29/82 (+27%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 28/7 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -25.); bogyógránát (#430) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
175,84 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/99 (+99%) | 2. nyomkövetés: | 66/70 | 3. mászás: | 18/32 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 24/21 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 16/27 | 6. gyógyítás: | 34/65 |
7. titkosírás: | 14/77 | 8. felderítés: | 27/90 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 10/59 |
10. teológia: | 35/27 (+11%) | 11. taumaturgia: | 36/50 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 17/16 |
16. szörnyismeret: | 52/16 | 17. pszi: | 22/23 (+3%) | 18. zárnyitás: | 13/55 |
19. vadászat: | 17/13 | 20. vitalitás: | 1/21 | 21. bányászat: | 38/1 (+13%) |
22. úszás: | 16/37 | 23. főzés: | 11/95 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 130, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 43, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 149 (limit: 965), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16750. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 59 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 244 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 10 | spiritusz (#170) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
241 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | bumeráng (#249) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 3 | ezüstdarab (#326) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | pular kristály (#239) | |||
5 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | |
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|