328. forduló, 330. forduló, Dante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 9. 9h:05'
EZ A 434. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
435. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2626
SZÁMLA : XXXX

DANTE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,97] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+339 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+203 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 689.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 689.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 684.]

im 2 0 0 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 654.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 649.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 649.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 649.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Ezen a tereptípuson sajnos nem használhatod ezt a képességet. [10 pontot használtál fel, van még 639.]

* 2. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+27 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 599.]

* 3. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 549.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 5. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 504.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 7. KP: gyk 389 20 0 gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért
A szakócák öldösésével sosem szerzed meg a kellő tapasztalatot a vércápák legyűréséhez! Fizikai és mentális gyakorlatokat végzel, hogy kellően felkészült legyél. Még sokat kell gyakorolnod. [20 pontot használtál fel, van még 484.]

* 8. KP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az esőidézés varázslatot! [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 479.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[110,97] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 87 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. Jól harcoltál! (+28 varázspont.) 2 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 89 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+28 varázspont). 2 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 19 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) Varázserőd töltődik (+28 varázspont). 1 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 karbin plazma. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,97] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-13 életpont). Észreveszel egy púdersziklát. Találsz egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy csapat q. rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 799-848.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (15 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 q. rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 q. rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A 6 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+28 varázspont). 4 458 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 196, gyógyulás: 39, összesen: -157 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy vadász quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 352-391.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Kitátod a szádat, és lehelsz. 100 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg jobb középső lábát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megütöd a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Varázserőd töltődik (+28 varázspont). 3 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 89, gyógyulás: 17, összesen: -72 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy quwarg felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 27.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 1 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy quwarg kristály. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [109,96] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-10 életpont). Észreveszel egy elpusztított nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Zanthia egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. {védettsége: 17 szúró, 31 vágó, 25 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. {max. életpontja: 267-282.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 90 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb oldalát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 22 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 97 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 szvó-ektoplazma [szvó-ektoplazma ládikóba-> (97,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 409.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[109,95] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy királyi őrsáncot. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 304-323.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet köpsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy vadász quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 4d5+13.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 3 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 62, gyógyulás: 12, összesen: -50 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP]. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,94] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-10 életpont). Utad során felfedezel egy elpusztított amniosz-fát. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg szabotőr. {max. életpontja: 171-180.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Kitátod a szádat, és lehelsz. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+8.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Kitátod a szádat, és lehelsz. 82 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+8.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 97 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 tinta (Nincs mibe rakni 2 tintát.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran templomot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy csapat q. rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 10 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 52 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (15 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ököllel párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 11 q. rohamosztagos többször is megmar! (11 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a q. rohamosztagos nyakát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 2 q. rohamosztagos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 458 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 222, gyógyulás: 45, összesen: -177 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy láncravert quwarg. {támadása: 85.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg nyakát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láncravert quwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +34 ÉP.) A láncravert quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 172, gyógyulás: 34, összesen: -138 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 22 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 112 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 gyöngymangó. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 379.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[109,92] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 209-228.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal oldalát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megcsapod az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 99 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat q. rohamosztagos közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+9.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. 87 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos. (9 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az 5 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 66, gyógyulás: 13, összesen: -53 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy quwarg kristály. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,91] Még mindig füves síkságon vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne!

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Sheran templomot. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,90] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne!

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 349.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[110,90] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [111,90] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Látsz egy elpusztított álomvirágot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Leah hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 329.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Kitátod a szádat, és lehelsz. 92 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 réz papi karkötőt [réz papi karkötő ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP]. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. BP: h 147 2 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 336.]

* 4. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 5. BP: v 21 5 0 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[11 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 14, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 4 kaját fal föl a sullár. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 470 pontot. A következő körben tehát 670 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dante, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 451. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.

Erő: 42 (54) Szint: 32 Merészség: 7/6 Magasság: 180 cm
IQ: 32 (42) Támadás: 45 Agresszió: 1 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 36 (44) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 34 (44) Életpont: 688/452 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (59) Varázspont: 1037/237 Pénz: 13587 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 68/9 Pszi pont: 209/289 EFejl: 30
Eddig összesen 3137 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 58 236 TP-t kaptál. Jelenleg 4 440 555 TP-d van. A következő szinthez még 59 445 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, varkaudar iszákos, ongóliant. A 256. fordulódban 3978 arany került a bankszámládra. 4694 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/6 (+3%) ökölvívás: 32/99 (+18%) szúrófegyverek: 27/63
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 2/96 lőfegyverek: 32/59 (+12%)
dobófegyverek: 1/43

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
111,90 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/87 2. nyomkövetés: 64/24 (+51%) 3. mászás: 12/47
4. csapdakészítés: 21/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/44 6. gyógyítás: 44/1
7. titkosírás: 2/18 8. felderítés: 19/16 9. szörnyidomítás: 7/61
10. teológia: 33/40 (+9%) 11. taumaturgia: 54/31 (+23%) 12. szerencsejáték: 1/56
13. versengés: 12/34 14. harcművészetek: 15/74 15. zene: 91/27 (+46%)
16. szörnyismeret: 7/57 17. pszi: 19/38 (+4%) 18. vadászat: 22/60
19. bányászat: 31/87 (+7%) 20. úszás: 15/30 21. főzés: 10/1
22. csapatmunka: 2/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1274 (limit: 1743), pontszámod: 18 235.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
közös ima (509) OK
a hit ereje (516) OK
hitbéli mentor (523) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 243 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 51 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 8 ezüsttőr (#322)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
2 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
11 ezüsttollú nyíl (#363) 19 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
4 gólem talizmán (#811) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * nekrofun medál (#253)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * smaragd védőgyűrű (#223) 5 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 féregnyereg (#1532) 1≥1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [bennük 18 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
12 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 120]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 140 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 21 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 16 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184)
2 Fairlight szütyője (#2108) 1 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
1 furulya (#233) 8 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147)
124 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 9 kristálygömb (#265)
25 krónika (#1725) 3 légiós hátizsák (#1560) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 4 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 14 ork csodaszer (#1228)
3 pszi kő (#248) 3 ¤ quwarg teleportgömb (#1534) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 7 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykő (#979)
10 sámán gyógykenőcs (#1139) 8 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 + térhajlító kavics (#1539)
4 tüskecsapda (#242) 23 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15 acélpengőke (#231) 115 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
15 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122) 3 evaporőr háj (#105)
37 ezüstdarab (#326) 149 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
14 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41) 24 grifftojás (#179)
2 gromak bőr (#268) 138 gyíkfű (#201) 141 gyöngymangó (#135)
12 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 105 kaktusztüske (#114)
6 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 13 kék orchidea (#68)
8 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 1 liumbe hajtás (#655)
95 madártoll (#112) 54 mákrózsa virág (#56) 1 Morgan kristálya (#659)
22 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
10 polip szívóka (#391) 28 púderkő (#119) 10 pular kristály (#239)
37 quwarg kristály (#2238) 132 quwarg tojás (#360) 2 rakolits por (#669)
17 ramit kő (#226) 8 remák szív (#264) 101 rézdarab (#70)
38 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47) 4 szuperkötél (#209)
4 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198) 45 vasérc (#152)

Összsúly: 262.63 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (1 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
72 ugh méreg (#166)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 madártoll (#112) 6 pirkit (#153) 2 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
96 arany (#50) 3 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260)
9 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199) 1 móri gyümölcs (#116)
2 quwarg kristály (#2238) 1 spiritusz (#170) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
(109,90) 46. jellempróba
(109,91) 34. jellempróba
(109,92) 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), q. rohamosztagos (#242)
(109,93) Raia oltár, 31. jellempróba, q. rohamosztagos (#242), láncravert quwarg (#744), quwarg harcos (#201)
(109,94) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din rúnaköve, 49. jellempróba, oltár, quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153)
(109,95) királyi őrsánc (#1140), régészeti lelőhely (#1208), 29. jellempróba, quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), vadász quwarg (#241)
(109,96) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201)
(109,97) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), 28. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely, q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), quwarg felderítő (#299)
(110,97) Leah rúnaköve, törpe bánya (#435), érclelőhely, vadász quwarg (#241), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153)
(111,90) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek