Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. febr. 16. 0h:11' EZ A 33. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD 34. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat legkorábban a 34. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5828 SZÁMLA : XXXX |
d 45 1 | eldobod a 45. tárgyat (1 darabot) |
fas 24 | felt. ásás 24 pontért |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az acéldarázs jobb hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal végigmetszed az acéldarázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal megvágod az acéldarázs torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) Diadalmasan beszerzel egy acéldarázs trófeát. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-23] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bolhakutya került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal kilukasztod a bolhakutya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a bolhakutya jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bolhakutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a topránypolip testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a topránypolip jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 kaját. Messze hajítod a vacak kis acéldarázs trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő topránypolip trófeát. 198 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal kilukasztod a gitonga tollas hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a gitonga jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrével a gitonga belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 528 | bemész az 528. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 119.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. Bronzkarddal végigmetszed az óriás patkány fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás patkány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-22] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szárnyas gömböc. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
im | imádkozol |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a lila brekk puha hasát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a lila brekk fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-20] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot!
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [28 pontot használtál fel, van még 1.]
h 234 5 | használod a 234. tárgyat |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY) Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával. |
KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat. |
Erő: | 16 | Szint: | 9 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 143/143 | Jellem: | jó (19) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 21/10 | Pénz: | 21 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 6 (+1) | ütőfegyverek: | 7 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
24,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 34 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 729 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 11 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 1 | 11. vadászat: | 1 | 12. bányászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
félelem-járó (#56) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), technokolin (#50), csontlepke (#746) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): 9. labirintus (22,29). fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 8, 9, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | bunkósbot (#9) | ||
1 | csontszurony (#12) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | ||
15 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 17 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | királygyík bőr (#44) | 24 | madártoll (#112) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
6 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 11 | rézdarab (#70) | |||
6 | sallank karom (#128) | 9 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tigroszlán fog (#63) | 10 | varányszem (#30) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 40.27 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bordacsont (#16) | 3 | kaja (#2) | |||
3 | madártoll (#112) | 5 | rézdarab (#70) | 6 | víz (#27) |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | |
-26 | |
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|