330. forduló, 332. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jún. 14. 9h:05'
EZ A 577. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD
578. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,26] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+87 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+130 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+86 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 923. hetének nyerőszámai: 29, 20, 7. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 449. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 428.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 422.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+22 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 392.]

* 4. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 390.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 389.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 387.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]

* 8. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 184. varázslatot a 157. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 377.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

* 10. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 373.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[182,27] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy alanori csatamén formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Van itt egy erdei bölcs háza (666. épület.). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 361.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [1500 tapasztalati pontot kaptál.]
- Ah! - bámul a bölcs a csonka darabra. Jól láthatóan ez a bot markolata lehetett, vége csúnyán le van törve. A bot köré egy kék kígyótest fonódik, de ebből a töredékből sem látszik sok minden. Óvatosan elveszi tőled a botot, mormol néhány szót, és a bottal az egyik könyvespolc felé mutat. A teljes polc színarannyá változik! Az apóka elborzadtan bámul, ismét suhint a bottal, és a varázsszavakat visszafelé mondja. Az egész polc sárrá változik, és nagy cuppanással szertefolyik. Micsoda dagonya! A bölcs szitkozódva jegyzi meg:
- Látod, erről beszéltem. Inkább ne próbálgasd a pálcát! - (nem mintha tudnád a varázsszót, gondolom magadban.) A bölcs behunyja a szemét, koncentrálni kezd. Hirtelen a pálca meglódul egy irányba, és feldereng előttetek egy labirintus térképe! Itt kell, hogy legyen a következő darab. Hmmm... A térkép alapján, itt rengeteg teleport lesz. Meg ne próbáld felszínre ugrás varázslat nélkül megközelíteni ezt a labirintust!

46 49 52
45 48 51 54 55
47 50 53
7 9 18 21 26 25 42 43 44
33
10 20 19 22
40
8 23 41
6 11 17 32
24 39
3 13
4 27 34 36
14
2 12
56 15 28
1 31
5 16 29 30 35 37 38
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
55: kijárat

Ez a 75. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 93, délre 6 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 356.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[181,26] A terep továbbra is ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [180,25] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy roguena nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena malacfejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a roguena testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a roguena testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 25, gyógyulás: 21, összesen: -4 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 176-205.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Vámpírtőrrel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 105, gyógyulás: 38, összesen: -67 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> 11 arany, -2 ÉP] és egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath jön feléd. {egyik sebzési módja: 4x 2d10+7.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath nyakát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 79, gyógyulás: 23, összesen: -56 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 176-205.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 75, gyógyulás: 26, összesen: -49 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Notermanthi jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+14.} Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [179,26] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Raia szent lovagja nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Vashegyű lándzsával megérinted a Raia szent lovagja bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Messze hajítod a vacak kis woorgard trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Raia szent lovagja trófeát. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. {max. életpontja: 226-240.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger bal lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a magger éles mandibuláját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a magger fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 95, gyógyulás: 20, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [96 pontot használtál fel, van még 260.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[178,27] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán bal oldalát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [177,28] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték.

(Továbbmész...) [176,29] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester! {támadása: 30.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a quwarg nagymester torát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varkaudar lándzsát. [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [71 pontot használtál fel, van még 189.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
VPF 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 6 mozogsz nyugatra
[175,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent. [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[47 pontot használtál fel, van még 142.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Gránitvállú Dáin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy mérg. ubuk dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 132.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy Zinthurg leöléséből áll a próba. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal megvágod a Zinthurg fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Sziklahegyi Pergor nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy törpe bakancs. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy lovagi tabard. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Porfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gránitvállú Rain". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy gránitelementált! {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál bal karját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a gránitelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírtőrrel eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 24, gyógyulás: 31, összesen: +7 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Sziklakezű Danin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy tüskés gigaféreg. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy velociraptor. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve méregfelhő II. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. 6000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [50 pontot használtál fel, van még 82.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[174,30] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom! {max. életpontja: 34-37.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz.

(Továbbmész...) [173,30] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc támad rád. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag földet termelsz ki. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a csontváz lord, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [70 pontot használtál fel, van még 12.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
VPS 15 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(173,30) csontváz (#48), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), oltár
(174,30) grok-képződmény (#149), 49. jellempróba, drasmólyom (#60)
(175,29) quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), oltár, 24. jellempróba, quwarg királynő (#153), élőholt tigris (#766), Zinthurg (#180), gránitelementál (#205)
(176,29) quwarg boly (#359), 41. jellempróba, quwarg nagymester (#214), élőholt tigris (#766)
(177,28) Raia oltár
(178,27) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, kputtyintó csalán (#247)
(179,26) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, Raia szent lovagja (#239), magger (#747)
(180,25) roguena (#779), Mnebolath (#237), Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár
(181,26) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)

[182,26] A síkságot ritka erdő váltja fel. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. {max. életpontja: 111-118.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a purifikátor testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)
Találkozol UgyanKedvesPotrien. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {ereje: 45.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol ELFelejett Álmokkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy méregelementál trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (110).} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {támadása: 32.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy pszi elementál lord trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {védettsége: 73 szúró, 73 vágó, 73 ütő ellen.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 7.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 504. tárgyat az 535. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 11. varázslatot a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 7. BP: keresed a 7004. szörnyet a 157. szörnyet a 393. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy purifikátort. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 140. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 28, 8.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 472 pontot. A következő körben tehát 469 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGFELHŐ II. (193. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ez a mezei méregfelhő erősen továbbfejlesztett, brutálisabb változata. Nemcsak komolyabb a gáz mérgező hatása, de elkerülni is nehezebb. Megidézése 18 VP-t és egy csepp ugh mérget igényel használójától.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 331. fordulód.

Erő: 35 (41) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 185 cm
IQ: 36 (40) Támadás: 25 (27) Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 36 (40) Védekezés: 77 (81) Menekülés: 30 % Életkor: 9/9 év
Egészség: 35 (41) Életpont: 386/150 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (52) Varázspont: 653/327 Pénz: 4445 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/4 Pszi pont: 174/149 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1126 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30918 TP-t kaptál. Jelenleg 499098 TP-d van. A következő szinthez még 100902 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, kultúrmasztodon, kputtyintó csalán. A 328. fordulódban 7838 arany került a bankszámládra. 7955 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 23/59 (+13%)
vágófegyverek: 22/18 (+14%) ütőfegyverek: 13/77 (+27%) lőfegyverek: 21/43 (+24%)
dobófegyverek: 10/89

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/70 (+33%) 2. nyomkövetés: 41/34 (+19%) 3. mászás: 11/59 (+20%)
4. csapdakészítés: 28/0 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/75 6. gyógyítás: 18/92
7. titkosírás: 12/67 8. felderítés: 42/63 (+9%) 9. szörnyidomítás: 15/38
10. teológia: 36/21 (+17%) 11. taumaturgia: 19/89 (+21%) 12. szerencsejáték: 1/24
13. versengés: 5/90 14. zene: 63/38 (+30%) 15. szörnyismeret: 25/93
16. pszi: 22/80 (+6%) 17. zárnyitás: 4/74 18. vadászat: 43/12
19. vitalitás: 10/22 20. bányászat: 28/15 21. úszás: 16/54
22. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) mentális pajzs (#72)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXXIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 394 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 19 spiritusz (#170)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytermő ládikó (#504) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99) 1 kaja (#2)
5 madártoll (#112) 1 purifikátor háj (#269) 4 Thargodan esszencia (#328)
4 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305) 2 vasérc (#152)


Üzenet küldése a karakternek