331. forduló, 333. forduló, Dante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 13. 9h:07'
EZ A 435. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD
436. játékheted kezdete: szept. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2626
SZÁMLA : XXXX

DANTE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,90] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+171 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 692.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 692.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 687.]

im 2 0 0 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 657.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 652.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 652.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 652.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Megkezdődik a transzformáció! Gyökereket eresztesz, és vizet szívsz fel a talajból. Revitalizálódtál! (+2 életerő.) Szomjúságod elmúlt. A gyökerek újra lábakká válnak. [10 pontot használtál fel, van még 642.]

* 2. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 602.]

* 3. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 552.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 547.]

* 5. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 507.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 766 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 504.]

* 7. KP: gyk 389 20 0 gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért
Csipeszt raksz az orrodra, hogy valamiképp a vízalatti környezetet szimuláld, és úgy gyakorolsz a fegyvereddel. Még sokat kell gyakorolnod. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+1.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Kiváló munka volt (+28 varázspont). 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 484.]

* 8. KP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 479.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

ef 20 537 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 339.]

hu 322 hulladék: 322
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
V 21 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 333.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[110,90] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar bajnok közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d4+4.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 97 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Varázserőd töltődik (+28 varázspont). 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 22, gyógyulás: 1, összesen: -21 ÉP}

Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [109,90] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 92 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal első lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+28 varázspont). 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [109,91] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+28 varázspont.) 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 303.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[109,92] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 105 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+28 varázspont). 1 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász quwarg került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+9.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg jobb oldalát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. Varázserőd töltődik (+3 varázspont). 2 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 184-199.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 105 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A következő kincseket találtad: 25 arany. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [109,93] Síkság, továbbra is csak síkság. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-13 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran templomot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 51.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 4 001 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 59, gyógyulás: 11, összesen: -48 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+17.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 101 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. {védettsége: 37 szúró, 37 vágó, 22 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 95 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 20, gyógyulás: 3, összesen: -17 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy tudás gyöngye. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,94] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-13 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított amniosz-fát. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy királyi őrsánc van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy vadász quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 59.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 101 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg bal első lábát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod a vadász quwarg testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 3 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 75, gyógyulás: 15, összesen: -60 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg felderítő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 22 szúró, 12 vágó, 22 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Kitátod a szádat, és lehelsz. 101 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat q. rohamosztagos. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+13.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 15 q. rohamosztagos többször is megmar! (15 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ököllel néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 11 q. rohamosztagos. (11 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 q. rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Csáprágójával az 1 q. rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Az 1 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 458 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 898, sebződés: 213, gyógyulás: 43, összesen: -170 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 quwarg tojás. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 273.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[109,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-10 életpont). Észreveszel egy királyi őrsáncot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg szabotőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 30.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. {védettsége: 37 szúró, 37 vágó, 22 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 97 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy quwarg kristály. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [109,96] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-10 életpont). Utad során felfedezel egy elpusztított nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Zanthia előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy barátság szent tüzét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. {max. életpontja: 267-282.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 37 szúró, 37 vágó, 22 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 102 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő láncravert quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 316-340.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg fejét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láncravert quwarg fejét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +33 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+1 varázspont). 3 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 170, gyógyulás: 33, összesen: -137 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 37 arany. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,97] A bozótost dombság váltja fel. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy elhagyott bánya van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+8.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 81 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet köpsz. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 267-282.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy quwarg teleportgömb. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 243.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[110,97] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy quwarg felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 19.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 98 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász quwarg lehet. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 22 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 106 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg torát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. {támadása: 25.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 109 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (97,107)-> 24 arany, -2 ÉP]. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [111,97] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwargok által elpusztított mély szakadékot. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 215.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 99 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> (97,107)-> 15 arany, -2 ÉP]. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. BP: h 147 2 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 222.]

* 4. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 222.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 14, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 4 kaját töm magába a sullár. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 473 pontot. A következő körben tehát 673 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dante, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 454. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 332. fordulód.

Erő: 42 (54) Szint: 33 Merészség: 7/6 Magasság: 180 cm
IQ: 32 (42) Támadás: 46 Agresszió: 1 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 36 (44) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 34 (44) Életpont: 699/573 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (59) Varázspont: 1065/314 Pénz: 13907 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 72/16 Pszi pont: 209/320 EFejl: 30
Eddig összesen 3208 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60 235 TP-t kaptál. Jelenleg 4 604 218 TP-d van. A következő szinthez még 395 782 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, varkaudar iszákos, ongóliant. A 256. fordulódban 3978 arany került a bankszámládra. 4694 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/15 (+3%) ökölvívás: *32/101 szúrófegyverek: 27/63
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 2/96 lőfegyverek: 32/93 (+12%)
dobófegyverek: 1/43

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
111,97 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/9 2. nyomkövetés: 65/80 (+53%) 3. mászás: 12/47
4. csapdakészítés: 21/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/44 6. gyógyítás: 44/67
7. titkosírás: 2/18 8. felderítés: 19/16 9. szörnyidomítás: 7/61
10. teológia: 33/71 (+7%) 11. taumaturgia: 55/9 (+30%) 12. szerencsejáték: 1/56
13. versengés: 12/34 14. harcművészetek: 15/74 15. zene: 92/65 (+46%)
16. szörnyismeret: 7/57 17. pszi: 19/52 (+6%) 18. vadászat: 22/60
19. bányászat: 32/0 (+4%) 20. úszás: 15/30 21. főzés: 10/21 (+10%)
22. csapatmunka: 2/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1334 (limit: 1771), pontszámod: 19 165.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
közös ima (509) OK
a hit ereje (516) OK
hitbéli mentor (523) OK
isteni védelem (530) OK
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1100 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) $9 ezüsttőr ($322)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
2 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
11 ezüsttollú nyíl (#363) 17 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
4 gólem talizmán (#811) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * nekrofun medál (#253)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * smaragd védőgyűrű (#223) 5 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
2 féregnyereg (#1532) 1≥1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [bennük 18 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
12 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 120]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 138 csepp spiritusz (#170), fér még: 2]
5 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 21 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 16 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184)
2 Fairlight szütyője (#2108) 3 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
1 furulya (#233) 11 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147)
142 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 9 kristálygömb (#265)
25 krónika (#1725) 4 légiós hátizsák (#1560) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 4 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 11 ork csodaszer (#1228)
3 pszi kő (#248) 4 ¤ quwarg teleportgömb (#1534) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 7 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykő (#979)
10 sámán gyógykenőcs (#1139) 8 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 + térhajlító kavics (#1539)
1 tudás gyöngye (#522) 4 tüskecsapda (#242) 26 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15 acélpengőke (#231) 115 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
15 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122) 3 evaporőr háj (#105)
37 ezüstdarab (#326) 154 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 főnixtoll (#563) 14 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41)
24 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268) 138 gyíkfű (#201)
148 gyöngymangó (#135) 12 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
106 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
14 kék orchidea (#68) 8 kőszem (#304) 1 kvazár (#244)
1 liumbe hajtás (#655) 96 madártoll (#112) 55 mákrózsa virág (#56)
1 Morgan kristálya (#659) 22 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21)
11 polip szívóka (#391) 28 púderkő (#119) 11 pular kristály (#239)
40 quwarg kristály (#2238) 142 quwarg tojás (#360) 2 rakolits por (#669)
18 ramit kő (#226) 8 remák szív (#264) 103 rézdarab (#70)
38 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47) 4 szuperkötél (#209)
4 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198) 47 vasérc (#152)

Összsúly: 285.58 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (1 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
72 ugh méreg (#166)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 ork csodaszer (#1228) 2 spiritusz (#170) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
149 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 2 gyöngymangó (#135)
10 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
2 madártoll (#112) 1 pular kristály (#239) 1 quwarg kristály (#2238)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 6 quwarg tojás (#360) 1 tudás gyöngye (#522)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
(109,90) quwarg harcos (#201), 46. jellempróba
(109,91) quwarg harcos (#201), 34. jellempróba
(109,92) Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, quwarg harcos (#201), vadász quwarg (#241), quwarg királynő (#153)
(109,93) Raia oltár, 31. jellempróba, quwarg nagymester (#214), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153)
(109,94) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din rúnaköve, 49. jellempróba, oltár, vadász quwarg (#241), quwarg felderítő (#299), q. rohamosztagos (#242)
(109,95) királyi őrsánc (#1140), régészeti lelőhely (#1208), 29. jellempróba, élőholt quwarg (#202), quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153)
(109,96) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153), láncravert quwarg (#744)
(109,97) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), 28. jellempróba, Tharr oltár, quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201)
(110,90) varkaudar bajnok (#190)
(110,97) Leah rúnaköve, törpe bánya (#435), quwarg felderítő (#299), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201)
(111,90) sóhajtó dorony (#112)
(111,97) mély szakadék (#154), érclelőhely, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek