333. forduló, 335. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 28. 15h:06'
EZ A 606. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD
607. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,75] koordinátán.
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon.
Celeborn, amikor összefutottatok, adott neked 3 Thargodan esszenciát. A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+296 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A plusz TU-kat 35 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 701. hetének nyerőszámai: 7, 16, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 669.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 664.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 634.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 634.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +28 max. életerő, +28 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 629.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 624.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 619.]

kb 159 1 kiveszel a bankból a 159. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kis vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

a 159 3796 1 átadod a 159. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kis vaspajzsot Desertus Anima részére. [5 pontot használtál fel, van még 614.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 584.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[127,74] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 16 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 67, gyógyulás: 11, összesen: -56 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 399 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [126,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dögkeselyű fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 nyílvessző. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézsisak és egy mérgezett vasnyíl. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,72] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Észreveszel egy álomvirágot. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-12 életpont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 30, gyógyulás: 5, összesen: -25 ÉP}


Összefutsz egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre babarózsaszín. Dornodon bíborosa. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: strázsa. Felszerelését egy ekharion bébi trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy Földrengető trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított sullár. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Itt az alkalom egy kis csatározásra! Megtámadod őt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Nem annyira meglepő, hogy ellenfeled is fel van szerelve lőfegyverrel - gnóm nyílpuskával tüzel Rád. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm bal oldalát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéke átjárja a testedet. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! {Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 103, gyógyulás: 16, összesen: -87 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] [92 pontot használtál fel, van még 492.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 472.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 472.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[124,71] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Sheran hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebzett quwarg harcos. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű gnóm nővel. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ekharion bébi trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy spagulár! Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Habozás nélkül megtámadod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. {Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [123,70] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [122,69] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 mutáns csontot. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [63 pontot használtál fel, van még 409.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A keresés eredménnyel járt! Megvizsgálod, milyen tárgyakat találtál: 7 tüske[*], 1 parittya[*], 2 kaja. Elrakod őket. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [20 pontot használtál fel, van még 389.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 389.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[122,70] Továbbra is magashegységben vagy. Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,71] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.

Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy elhagyott bányát. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [121,72] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[43 pontot használtál fel, van még 346.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 326.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 326.]

m 4 mozogsz délre
[121,73] Továbbra is magashegységben vagy. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [17 pontot használtál fel, van még 309.]

av 10 alakváltás 10
Ezen a tereptípuson sajnos nem használhatod ezt a képességet. [10 pontot használtál fel, van még 299.]

a 32 4144 1 átadod a 32. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Syd részére. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 189.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 186.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sünmedvét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-28 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 25, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sünmedve. 2 kaját fal föl a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 186 pontod maradt, ebből a következő körre 186 pontot vihetsz át. Kapsz még 475 pontot. A következő körben tehát 661 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 334. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 19 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (75) Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 284/263 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (34) Varázspont: 1170/697 Pénz: 573 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/28 EFejl: 30
Eddig összesen 1052 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7039 TP-t kaptál. Jelenleg 434852 TP-d van. A következő szinthez még 15148 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, quwarg nagymester, jégtroll. A 320. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5407 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *25/100 szúrófegyverek: 2/45 vágófegyverek: 14/41 (+4%)
ütőfegyverek: 1/96 lőfegyverek: 24/13 (+1%) dobófegyverek: 3/64

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << rövid kard (#171) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/70 2. nyomkövetés: 78/19 (+10%) 3. mászás: 7/81 (+5%)
4. csapdakészítés: 19/36 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/96 6. gyógyítás: 18/49
7. titkosírás: 15/10 8. felderítés: 38/5 (+32%) 9. szörnyidomítás: 9/10
10. teológia: 42/17 (+14%) 11. taumaturgia: 26/40 (+12%) 12. versengés: 2/73 (+16%)
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 12/25 (+20%) 15. szörnyismeret: 29/37
16. zárnyitás: 5/33 17. vadászat: 27/12 18. bányászat: 31/68 (+15%)
19. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), szöges bunkót (#8) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 2)
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 7 kaja (#2)
3 mérgezett vasnyíl (#187) 5 spiritusz (#170) 1 szeksztáns (#32)
10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gromak bőr (#268) 4 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199)
8 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 6 nyílvessző (#108)
4 pular kristály (#239) 3 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72)
1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(13,47) érclelőhely
(13,49) érclelőhely, nyuhaj karbin (#110)
(14,45) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), érclelőhely
(14,46) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bávatag golombár (#165)
(15,46) oltár, érclelőhely
(16,47) Sheran oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, quwarg harcos (#201), egy gnóm nő
(17,48) mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tüskés harci gromak (#156), egy gnóm férfi
(18,49) dögkeselyű (#174), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár, 22. jellempróba
(19,50) gumifa (#38), oltár, korinthai amőba (#420), törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek