Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 10. 9h:06' EZ A 1239. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD 1240. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 6. KP: v 6 5 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: vv 64 72 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: vv 53 28 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 9. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 10. KP: v 1 6 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 22 249 | felt. lőfegyver haszn. 22 a 249. tárggyal |
flh 27 190 | felt. lőfegyver haszn. 27 a 190. tárggyal |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 341 181 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 164 2 | használod a 341. tárgyat |
kf 451 | kézbeveszed/felveszed a 451. tárgyat |
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy nagy bronzkulcs felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. 1 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 47, gyógyulás: 5, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [151,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Látsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! {támadása: 30.}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 32, gyógyulás: 65, összesen: +33 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén bal első lábát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 22 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. 1 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy manifeszt.nyúlvány. 2 835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Kétfejű csatabárddal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 11, gyógyulás: 231, összesen: +220 ÉP}
(Továbbmész...) [152,47] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku csapásvezető közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető jobb karját. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. A lény immúnis erre a varázslatra! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (6 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 75, gyógyulás: 10, összesen: -65 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a drakolich bal oldalát. (6 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich jobb hátsó lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a drakolich fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 85, gyógyulás: 10, összesen: -75 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena bal oldalát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a roguena testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A roguena néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 25, gyógyulás: 63, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [154,49] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy roguena. {max. életpontja: 184-199.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a roguena testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 40, gyógyulás: 55, összesen: +15 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus bal vállát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [155,50] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó jön feléd. {támadása: 8.}
Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus fejét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 38, gyógyulás: 2, összesen: -36 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a magger jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 61, gyógyulás: 63, összesen: +2 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír fejét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [157,48] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath jön feléd. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath jobb oldalát. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 82, gyógyulás: 70, összesen: -12 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a Zinthurg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +38 életerőt. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 60 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai bal vállát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (48 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai bal oldalát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő (ld. enc.), 7 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 202, gyógyulás: 11, összesen: -191 ÉP}
(Továbbmész...) [157,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya! {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.}
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a ragyás burástya farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm jobb lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm fejét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +38 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
bpb | bef. parancs berakása: |
le 529 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 254 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
ef 11 526 | energia fejlesztése 11 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
IKNEGURIN (541. TÁRGY) Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak. |
ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
VAKMERŐSÉG (526. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati erőd udvarán felsorakozó KT-társak látványa elszántságot, és erőt kölcsönöz mindannyiótokba. Mikor a vezér elmondja lázító, vérizzító beszédét, az olyan, mintha egyszeriben ezer démon feszítené az izmaidat, bármivel és bárkivel képes volnál szembeszállni, akár magukkal, az istenekkel is! Az együtt elzengett csatakiáltás olyan vakmerővé, és önfeláldozóvá tesz, amit eddigi életedben sosem tapasztaltál még. Elég csak erre a mindent átható összetartozás-érzésre gondolnod, és eltelsz a halálra fittyet hányó vakmerőséggel! [Mostantól a VI parancs harmadik paraméterében akár 1%-ot is megadhatsz menekülési százalék gyanánt. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy mindaddig nem menekülsz el a csatából, amíg élsz, és mozogsz, azaz halálig harcolsz majd. Ez természetesen igen kockázatos döntés, érdemes sok dem-et beszerezni ehhez. A képesség másik haszna, hogy a VI és a VIK parancs első paraméterébe 99-et írva a program a csatáid elején egyszerűen figyelmen kívül hagyja a szintedet, tehát minden szörnyet (illetve a VIK beállítás esetén kalandozót) megtámadsz majd a szintetek különbségétől függetlenül.] |
Erő: | 43 (57) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 34 (36) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 32 (34) | Védekezés: | 44 (49) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 72/84 év |
Egészség: | 35 (37) | Életpont: | 550/550 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 44 (59) | Varázspont: | 494/56 | Pénz: | 11456 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 50/15 | Pszi pont: | 170/57 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/55 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/37 |
vágófegyverek: | 33/87 | ütőfegyverek: | *30/100 (+15%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 28/34 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); bumeráng (#249) (22 -26.); mérg. vas dobónyíl (#190) (27 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
157,47 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/95 (+322%) | 2. nyomkövetés: | 67/64 (+18%) | 3. mászás: | 18/80 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 24/65 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 19/79 (-500%) | 6. gyógyítás: | 34/65 |
7. titkosírás: | 15/65 (+24%) | 8. felderítés: | 31/42 (+301%) | 9. szörnyidomítás: | 10/59 |
10. teológia: | 36/80 (+33%) | 11. taumaturgia: | 36/86 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 17/16 |
16. szörnyismeret: | 52/36 (+20%) | 17. pszi: | 24/3 (+101%) | 18. zárnyitás: | 16/55 (+300%) |
19. vadászat: | 17/13 | 20. vitalitás: | 1/21 | 21. bányászat: | 38/18 (+5%) |
22. úszás: | 16/64 | 23. főzés: | 11/95 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (0,40) | tolvajvér (#364) |
Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 127, 130, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 43, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 168 (limit: 1185), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19215. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1103 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
2 | vasvért (#164) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
419 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | iknegurin (#541) | |||
16 | kaja (#2) | 15 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
4 | szögletes kő (#17) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vasérc (#152) |
148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|