Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 11. 9h:41' EZ A 704. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD 705. játékheted kezdete: aug. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3530 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 23. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 224. varázslatot a 90. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 139. varázslatot a 70. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat |
vv 157 | elmormolod a 157. varázslatot |
kf 844 | kézbeveszed/felveszed a 844. tárgyat |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 355 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 360 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a viharóriás oszlopos lábát. (2 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 35 sebzést okozott.) A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 156, gyógyulás: 53, összesen: -103 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 341 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával megcsapod a viharóriás testét. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 35 sebzést okozott.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 160, gyógyulás: 6, összesen: -154 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (65 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 38 sebzést okozott.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (ld. enc.) 11431 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 137, gyógyulás: 43, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [414,12] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Úgy gondolod, hogy a közeledő mópat gigász nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 344 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mópat gigász gigászi lábát. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. A lidérced támad! (3 támadással 41 sebzést okozott.) Időben félreugrasz a mópat gigász rúgása elől. A mópat gigász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1304, sebződés: 0, gyógyulás: 198, összesen: +198 ÉP}
(Továbbmész...) [414,11] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy árnylord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az árnylord testét. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Az árnylord megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az árnylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 355 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Banyapók testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6765 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr testét. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az ében hadúr bal lábát. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Az ében hadúr vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7479 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 74, gyógyulás: 113, összesen: +39 ÉP}
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 350 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a márvány drakón testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 43 sebzést okozott.) A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 80, gyógyulás: 41, összesen: -39 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 356 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg jobb karját. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg nyakát. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 44 sebzést okozott.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 8 arany, egy vasérc és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 8352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 53, gyógyulás: 58, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [413,10] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Felfedeztél egy mópat bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Chitarel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Thargodan tábort. Északra nézve látsz egy gejzírt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy halálelementál közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 375 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a halálelementál fejét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával megcsapod a halálelementál testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 35 sebzést okozott.) A halálelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8892 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 578 6 | használod az 578. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
v 198 368 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
[368,9] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ében sziklatornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Night Buster lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy káoszbajnok!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 345 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszbajnok állatpofáját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a káoszbajnok testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 14, gyógyulás: 50, összesen: +36 ÉP}
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón pikkelyes testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón bal szárnyát. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. A lidérced támad! (3 támadással 36 sebzést okozott.) A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír drakón melléd csap a farkával! A zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 76, gyógyulás: 123, összesen: +47 ÉP}
Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege jobb vállát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai majdnem eltalálnak! A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 173, gyógyulás: 129, összesen: -44 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok jobb vállát. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6830 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 33, gyógyulás: 105, összesen: +72 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón farkát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír drakón testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A zafír drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 89, gyógyulás: 97, összesen: +8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 352 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi báró testét. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 83 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mjölborg kalapácsával súrolod a Notermanthi báró bal karját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 36 sebzést okozott.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 83 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. 12760 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 262, gyógyulás: 93, összesen: -169 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy lidércidézés. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón jobb oldalát. (4 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. A lidérced támad! (3 támadással 40 sebzést okozott.) A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd drakón melléd csap a farkával! A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 38, gyógyulás: 173, összesen: +135 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár bal lábát. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 12, gyógyulás: 54, összesen: +42 ÉP}
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
pbe 2000 | beraksz a bankba 2000 aranyat |
szk 255 | keresed a 255. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
TERIADAN KARKÖTŐ (844. TÁRGY) Ez az ellipszis alakú karkötő mindkét oldalán fekete kövekkel van kirakva, csupán szélén övezi színaranyból készült keret. A karkötő a rakshallion ékszerészeinek keze munkája, és minden bizonnyal a népek között zajló háború során került a bo'adhun földekre, hogy itt egy sámánúr kezéről lehúzva egy Teriadan káoszszellem megszerezhesse. Amíg a karkötő Uthan Teriadan birtokában volt, önálló életre kelve további hatalmat gyűjtött magába. Viselője a következőket tapasztalhatja: +4 védettség, +4 támadás, +3 sebzés minden közelharcban leadott ütésére. Persze, mint minden, ami a káoszszellemektől származik, ezt is uralja valamiféle átok: szerencséd néggyel csökken, amíg viseled. A karkötő csak olyan kalandozónak engedi, hogy a kezére húzza, aki már elérte a 30. szintet. |
TOXYL (591. TÁRGY) A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható. |
SZOCKÓ HÓLYAG (355. TÁRGY) Leölve a joviális mikroszockót, kimetszheted központi hólyagját, amely egy létfontosságú szerv. Bár nem tudod, mire jó, valami hasznát majdcsak látod. A szockó hólyag kinyerésekor - a hólyag mérgező tüskéi miatt - speciális védelemre van szükség! De nagyon vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
ÉDESMOHA (1478. NÖVÉNY) Van egy ősi mondás, amivel a ryukuk a behízelgő modorú, ravasz embereket illetik. Azt mondják rá: "sikamlós, mint az édesmoha". Nos, ez a sziklákon foltokban szétterülő, telepes növény bizonnyal kiérdemelte ezt a jelzőt, mert magába gyűjtve az esőt, és a harmatot, számottevő nedvességet képes tárolni magában. Hogy ez miért fontos? Csak lépj rá óvatlanul, jól megpúpozott zsákkal a hátadon, és megtudod! Az édesmohából a KT 1479 paranccsal 1 TVP-ért szedhetsz le egy keveset (egy csomóról max. 3-at). |
DEGRADÁTOR VÁLADÉK (354. TÁRGY) Amikor egy degradátor kiszenved, különleges váladékot bocsát ki, amelyet megfelelő eszközzel felfoghatsz, és elteheted későbbi felhasználásra. Azonban vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
Erő: | 51 (67) | Szint: | 37 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 46 (74) | Támadás: | 62 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 46 (59) | Védekezés: | 140 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/216 év |
Egészség: | 46 (61) | Életpont: | 839/883 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 56 (67) | Varázspont: | 1817/0 | Pénz: | 3903 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 158/180 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/82 | ökölvívás: | 2/4 | szúrófegyverek: | 40/94 (+1%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 26/52 (+24%) | lőfegyverek: | 6/52 |
dobófegyverek: | 35/51 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) << vámpírölő (#951) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/54 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 127/49 (+60%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 18/49 (+33%) | 5. csapdakészítés: | 20/24 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 18/85 |
7. gyógyítás: | 40/30 | 8. titkosírás: | 16/82 | 9. felderítés: | 26/69 |
10. szörnyidomítás: | 12/13 | 11. teológia: | 118/20 (+62%) | 12. taumaturgia: | 118/14 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 3/35 | 14. versengés: | 21/85 | 15. szörnyismeret: | 37/19 (+20%) |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/14 | 18. vadászat: | 12/5 |
19. vitalitás: | 2/30 | 20. bányászat: | 32/53 (+18%) | 21. úszás: | 5/41 |
22. csapatmunka: | 4/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), purifikátor császár (#393), noth szellem (#250), lidércúr (#252), szubreális vámpír (#223), halált okozó lények (#9098), mópat fatty (#317), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,3,4) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámsújtás (#89) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámsújtás (#89) | >> | átokmurgattyú (#225) | |
háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | háló (#186) | >> | lidércúr (#252) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | armageddon (#218) | >> | 34. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ongóliant tombolás (#146) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
lidércidézés (#219) | >> | 30. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csatamezők megfertőzhetik mágikus aurádat! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 84 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | csalánvirág (#582) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 12 | pirkit (#153) | 2 | varázskő (#305) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
601 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | drótszőr (#37) | 3 | ében toboz (#578) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | jégkristály (#593) | 28 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mópat token (#585) | |||
1 | pszi kristály (#618) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | Thargodan korona (#543) | 6 | toxyl (#591) | |||
1 | vasérc (#152) |