Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 27. 9h:11' EZ A 68. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 69. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2184 SZÁMLA : XXXX |
d 84 4 | eldobod a 84. tárgyat (4 darabot) |
d 64 11 | eldobod a 64. tárgyat (11 darabot) |
d 57 1 | eldobod az 57. tárgyat (1 darabot) |
d 48 1 | eldobod a 48. tárgyat (1 darabot) |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel súrolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel épp hogy eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel súrolod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
kt 5 2 | elkészíted az 5. tárgyat (2 darabot) |
kt 8 1 | elkészíted a 8. tárgyat (1 darabot) |
kf 8 1 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az ork sámán bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az ork sámán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 3 5 8 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [46,13] A sík vidék mocsarassá válik. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy xirnox. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a xirnox lila hasát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a xirnox testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A xirnox ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a xirnox bal hátsó lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a xirnox fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a xirnox. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis alpesi tehén trófeát, és kiszedsz egy xirnox trófeát. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [46,12] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tigroszlán került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a tigroszlán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tigroszlán jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tigroszlán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
ep 146 100 | építed a 146. tárgyat 33 pontért |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
TOTEMMESTER (553. TUDATI KÉPESSÉG) Épp itt volt az ideje, hogy a Tudati erődöt felszereljétek egy jól működő ispotállyal! Egy védett helyiség, ahová bármelyikőtök visszahúzódhat regenerálódni, egy-egy keményebb csata vagy kimerítő nap után. Az ispotályban megtalálható minden felszerelés, ami csak a test és a lélek ápolására alkalmas lehet, és persze van megfelelő személyzet is. Mindig van ugyanis egy tapasztalt tudattárs, vagy egy régen élt előd, akinek tudata jelen van az ispotályban, és aki segít a gyógyulás nehézkes folyamatában téged. Ellát tanácsaival, és szakértelmét közvetlenül is a javadra fordítja. Ezt a bölcs segítőt nevezzük Totemmesternek. [Mostantól lehetőséged van egy második Gyógyító totem beállítást megadnod, ami az EK 116-ossal párhuzamosan működik. Ehhez az EK 553 <életerő %> <gyógyítási metódus> parancsot kell kiadnod. Ha az életpontod a két totem közül magasabb % alatt, de az alacsonyabb % felett van, akkor a magasabb %-nál beállított módszerrel gyógyítasz magadon. Ha nincs hozzá komponensed, vagy varázspontod, akkor a másik beállított módszerrel gyógymóddal gyógyítasz magadon. Ha az életerőd az alacsonyabb % alatt van, akkor az alacsonyabb %-nál beállított módszerrel gyógyítasz magadon. Ha a két % egyformára van állítva, akkor mindig először az EK 116-tal beállított gyógyítást próbálod meg.] |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
XIRNOX (122. SZÖRNY) Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
Erő: | 17 | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 463 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 155/100 | Jellem: | gonosz (1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 9 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 129 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 16/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/8 (+28%) | vágófegyverek: | 2/60 | ütőfegyverek: | 17/50 (+10%) |
lőfegyverek: | 7/53 (+30%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) max. 1 db (4 -9.); mérg. ubuk tüske (#137) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,70 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 65 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/28 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 5/54 | 3. mászás: | 2/17 |
4. csapdakészítés: | 2/39 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/27 | 6. gyógyítás: | 20/21 (+66%) |
7. titkosírás: | 1/72 | 8. felderítés: | 1/84 (+7%) | 9. zene: | 1/14 |
10. vadászat: | 1/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
süvítő rája (#113), sírlidérc (#172) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 53. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 48 (limit: 1270), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4875. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 49.51 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bőrsisak (#57) | 11 | csontszablya (#64) | |||
4 | díszes rézpajzs (#84) | 5 | kerek kő (#19) | 12 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 2 | főnixtoll (#563) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
7 | tigroszlán fog (#63) | 5 | ubuk tüske (#131) |
45 | 46 | 47 | 48 | |
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|